09104962527
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 12 خرداد 1397 در ساعت 8 : 17 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
برای خرید کاغذ دیواری به چه مواردی باید توجه کرد

درست است که کاغذ دیواری باعث زیبایی دکوراسیون داخلی میشود ولی نمیتوان هر نوع کاغذ دیواری را برای پوشش دیوارها انتخاب کرد. کاغذ دیواری در انواع مختلفی تولید میشود و نمیتوان هر نوع کاغذ دیواری را بدون اطلاعات کافی انتخاب و مورد استفاده قرار داد. اگر شما هم این سوال به ذهنتان خطور کرده که برای خرید کاغذ دیواری به چه نکاتی باید توجه کرد، در ادامه با دکورآفیس همراه باشید.

برای خرید کاغذ دیواری به چه نکاتی باید توجه کرد؟

1. بستگی دارد که از اتاق های شما چه کسی استفاده میکند. اگر اتاق ها برای کودکان باشد باید از کاغذ دیواری مناسب با روحیات و علایق کودکان استفاده نمود. کاغذ دیواری هایی به این منظور تولید شده اند که به کاغذ دیواری اتاق کودک معروف هستند و از طرح هایی مانند شخصیت های کارتونی و همچنین قهرمان داستانهای کودک بر روی خود برخوردار هستند.

2. طرح های عمودی و همچنین افقی تاثیر زیادی در کوچک و یا بزرگ جلوه دادن دیوارهای شما دارند. طرح های افقی و همچنین عمودی به شما کمک میکنند تا دکوراسیون داخلی شما بزرگ و یا کوچک جلوه دهند.

3. قابل شستشو و همچنین مقاوم در برابر ضربه نیز از ویژگی های یک کاغذ دیواری مناسب است. قبل از خرید حتما از فروشنده در مورد قابلیت شستشو و همچنین ضد ضربه بودن کاغذ دیواری اطمینان حاصل کنید.

4. بین کاغذ دیواری های پذیرایی و همچنین اتاق ها از لحاظ طرح و رنگ تفاوت قائل شوید. همان طرح به کار رفته در کاغذ دیواری پذیرایی را برای کاغذ دیواری اتاق کودک انتخاب نکنید.

5.  سبک مدرن و سنتی را با یکدیگر استفاده نکنید. از یک سبک کاغذ دیواری برای پوشش دیوارها استفاده کنید. کاغذ دیواری مدرن مانند کاغذ دیواری سه بعدی را برای دکوراسیون مدرن و کاغذ دیواری سنتی را برای دکوراسیون سنتی استفاده کنید.

6. اگر به دنبال شلوغ شدن و همچنین کوچکتر جلوه دادن منزل هستید از کاغذ دیواری ها با طرح های شلوغ و گلدار استفاده کنید.

7.  نکته آخری که باید در جواب سوال برای خرید کاغذ دیواری به چه نکاتی باید توجه کرد میتوانیم بگوییم تفاوت قائل شدن بین کاغذ دیواری منزل و اداری میباشد. برای محیط های اداری و همچنین هتل ها سعی کنید از کاغذ دیواری هایی استفاده کنید که مناسب این گونه محیط طراحی شده اند.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
7 / 10
از 2 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()