09104962527
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 28 مهر 1401 در ساعت 21 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
کاغذ دیواری سه بعدی و انواع آن

در این صفحه میخواهیم توضیحاتی در مورد کاغذ دیواری سه بعدی و انواع کاغذ دیواری سه بعدی بدهیم.

بطور کلی کاغذ دیواری سه بعدی به دو دسته تقسیم می شود :

دسته اول کاغذ دیواری هایی است که بصورت رولی با متراژ مختلف عرضه می شود و دارای طرحهای سه بعدی مانند انواع سنگ و یا اشکال هندسی است. این کاغذ دیواری های رولی مانند همه کاغذ دیواری ها دارای طرحهای کوچکی است که در طول کاغذ دیواری تکرار میشود که در این مورد طرح ها بصورت سه بعدی است.

کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی

دسته دوم که به کاغذ دیواری سه بعدی نام برده می شوند در واقع پوستر دیواری یا کاغذ دیواری پوستری است که دارای تصاویر بزرگ و واحدی مانند ساحل، جنگل، گل، احجام هندسی و غیره است .

پوستر دیواری سه بعدی

پوستر دیواری سه بعدی

این دسته از کاغذ دیواری ها که در واقع پوستر دیواری می باشد خود به دو دسته پوستر دیواری آماده و پوستر دیواری سفارشی تقسیم می شود. در هر دو دسته واحد اندازه گیری بر حسب مترمربع می باشد. و در واقع تکه های عمودی به ارتفاع دیوار می باشند که در کنار هم قرار گرفته و تشکیل یک شکل واحد را می دهند.

پوستر دیواری سه بعدی

پوستر دیواری آماده دارای اندازه های استانداردی است که بصورت یک تکه، دو تکه، چهار تکه و هشت تکه عرضه می شوند که بر اساس ابعاد دیوار یکی از این محصولات را که اندازه یا بزرگتر از دیوارتان است را خریده و در هنگام نصب مقدار اضافه آن بریده می شود.

پوستر دیواری

پوستر دیواری سفارشی بر اساس اندازه دیوار شما چاپ و تولید می شود که اصولا بر روی کاغذ دیواری قابل شستشو با عرض یک متر توسط دستگاه تخصصی چاپ می شود و طول و عرض آن دقیقا به اندازه دیوار شماست و هیچ قسمتی از طرح بریده و ناقص نمی شود .

پوستر دیواری

هر دو نوع پوستر دیواری قابل شستشو و خارجی هستند. اطلاعات تکمیل تر این کاغذ دیواری های سه بعدی  را می توانید در بخش مقالات پوستر دیواری ملاحظه فرمایید .

 

کاغذ دیواری سه بعدی

 کاغذ دیواری سه بعدی

 پوستر دیواری سه بعدی

 پوستر دیواری

کاغذ دیواری سه بعدی

پوستر دیواری سه بعدی

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
6 / 10
از 21 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()