09104962527
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 12 خرداد 1397 در ساعت 5 : 17 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
انواع مختلف تابلو خط

تابلو یکی از وسایل تزئینی در هر خانه میباشد که به خصوص در خانه های ایرانی زیاد به چشم میخورند. به ندرت میتوان خانه ای را در کشور یافت که از تابلو برای تزیین دیوارهای خانه استفاده نکرده باشد.

تابلو در هر قسمت از خانه کاربرد دارد. نه تنها از تابلو در قسمت پذیرایی و اتاق منزل بلکه انواع مختلف تابلو نیز وجود دارند که در آشپزخانه نیز مورد استفاده قرار میگیرند.

انتخاب یکی از انواع مختلف تابلو کاملا سلیقه ای میباشد وهر شخص نسبت به علاقه  خود میتواند یک تابلو دکوراتیو مناسب را خریداری کند. برای ساخت تابلو بیشتر از متریال چوب برای قاب و کاغذ های مخصوص در درون آن استفاده میشود. البته انواع مختلف تابلو نیز وجود دارند که به آنها تابلو فرش میگویند و برای قسمت های داخلی آن از فرش استفاده شده است. هر طرحی ممکن است بر روی این تابلو استفاده شود. برخی از افراد علاقه دارند تا طرح های بر گرفته از طبیعت را انتخاب کنند و برخی دیگر طرح هایی مانند عکس یک شخص.

اما دسته ای از افراد نیز هستند که علاقه زیادی به تابلوهایی دارند که از متون مختلف مانند شعر و یا یک نوشته بهره میبرد.

انواع مختلف تابلو خط وجود دارند که هر کدام از آنها میتواند برای یک سلیقه مناسب باشد. یکی از انواع مختلف تابلو خط که طرفداران زیادی دارد،‌تابلوهایی میباشند که از اشعار شاعران به نام و مطرح ساخته میشوند. در این نوع تابلو یک یا چند بیت شعر بسیار معروف بر روی تابلو با هنر دست نقاش نوشته شده و میتواند زیبنده خانه ها باشد.

یکی دیگر از معروفترین و محبوترین انواع مختلف تابلو خط ، تابلو خط نستعلیق یا خط شکسته میباشد که در واقع نوشته داخل این تابلو از خط زیبای نستعلیق میباشد که بر روی کاغذ های خوشرنگ الوان نوشته شده اند. یکی دیگر از انواع مختلف تابلو خط وجود دارد که نوشته های نستعلیق داخل تابلو با طرح و نقش هایی از گل و مرغ های رویایی در زمینه خود و یا حتی بر روی خطوط بهره میبرند که بسیار زیبا و چشم گیر هستند.

تنها نکته ای که در مورد انتخاب انواع مختلف تابلو خط وجود دارد میتوان به تناسب آن با دکوراسیون داخلی اشاره نمود. در برخی منازل و ساختمان ها که از سبک مدرن در دکوراسیون داخلی بهره میبرند باید نوعی تابلو خط مناسب برای این نوع دکور انتخاب کرد. انتخاب تابلو خط برای منازلی که دکوراسیون داخلی سنتی دارند بسیار راحت تر میباشد و تقریبا تمامی انواع مختلف تابلو خط با این نوع دکوراسیون سازگار هستند.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
9 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()