09104962527
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 12 خرداد 1397 در ساعت 8 : 17 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
بررسی انواع کاغذ دیواری

کاغذ دیواری هایی که در منازل مورد استفاده قرار میگیرند انواع گوناگونی دارند و در این مطلب قصد داریم تا به بررسی انواع کاغذ دیواری بپردازیم.

در ابتدا برای بررسی انواع کاغذ دیواری به سراغ کاغذ دیواری با روکش وینیل میرویم. کاغذ دیواری با روکش وینیل از بهترین و محبوبترین نوع کاغذ دیواری میباشد. کاغذ دیواری با روکش وینیل را علاوه بر اینکه میتوان در منازل استفاده نمود قابلیت به کارگیری در محیط های اداری و تجاری را نیز دارد. کاغذ دیوای با روکش وینیل قابل شستشو بوده و با آب یا موارد شوینده میتوان آلودگی سطح آنرا برطرف نمود.

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری برجسته یکی از انواع کاغذ دیواری میباشد که دارای طرح های برجسته بر روی خود میباشد. کاغذ دیواری برجسته فضایی بسیار زیبا و جذاب را به وجود می آورد و محبوبیت آن بسیار بالاست. کاغذ دیواری برجسته علاوه بر زیبایی قابلیت بسیار خوبی را برای پوشش قسمت های ترک خورده دیوار ایجاد میکند. متریال مورد استفاده در ساخت کاغذ دیواری برجسته از مخمل، چرم و ابریشم میباشد.

کاغذ دیواری

یکی از بهترین و مقاوم ترین نوع کاغذ دیواری که برای هر فضایی مانند هتل، منزل، ادارات میتوان استفاده نمود کاغذ دیواری وینیل فابریک بک میباشد. کاغذ دیواری وینیل فابریک بک به دلیل مقاومت خود برای معابر پر رفت و آمد و همچنین اتاق کودکان بسیار مناسب میباشد. کاغذ دیواری وینیل فابریک بک را حتی میتوان در آشپزخانه و یا حمام مورد استفاده قرار داد. این کاغذ دیواری قابلیت برداشته شدن از روی دیوار و شستشو دارد.

کاغذ دیواری

در ادامه بررسی انواع کاغذ دیواری قصد داریم تا به کاغذ دیواری مدرن و کلاسیک بپردازیم. کاغذ دیواری مدرن متریالی مانند سایر کاغذ دیواری ها دارد و تنها تفاوت آن در طرح های به کار رفته در آن میباشد. کاغذ دیواری مدرن از طرح های مدرن و به روز برخورداراست و کاغذ دیواری کلاسیک از طرح های قدیمی و نوستالژیک.

کاغذ دیواری

در قسمت آخر بررسی انواع کاغذ دیواری نیز باید به کاغذ دیواری های سه بعدی بپردازیم. کاغذ دیواری سه بعدی تقریبا چند سالیست که وارد بازار شده و جلوه بسیار زیبایی دارد. کاغذ دیواری سه بعدی از عکس و یا منظره های سه بعدی بر روی خود بهره میبرد. هر نوع کاغذ دیواری سه بعدی را نمتیوان برای هر محیطی به کار برد. کاغذ دیواری سه بعدی را فقط در یک قسمت از دیوار نصب میکنند و نمتیوان آنرا برای تمام بخشهای خانه استفاده نمود. متریال استفاده شده در کاغذ دیواری سه بعدی تفاوتی با سایر کاغذ دیواری ها ندارد و یا اگر داشته باشد این تفاوت بسیار کم است.

کاغذ دیواری

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()