09104962527
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 12 خرداد 1397 در ساعت 36 : 17 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )
روش های نصب کاغذ دیواری

نصب کاغذ دیواری یکی از حرفه های تخصصی میباشد که باید توسط کارشناسان با تجربه انجام شود. اما اگر تمایل دارید تا خودتان این کار را انجام دهید، روش های نصب کاغذ دیواری را در اختیارتان قرار خواهیم داد. قبل از شروع به معرفی روش های نصب کاغذ دیواری باید نکات بسیار مهمی را به شما گوشزد کنیم.

کاغذ دیواری قابل شستشو

در خرید کاغذ دیواری توجه داشته باشید که باید کاغذ مناسب با دکوراسیون خود را تهیه و استفاده کنید. کاغذ دیواری مناسب به کاغذی گفته میشود که با رنگ و همچنین طرح دکوراسیون داخلی شما تناسب کامل داشته باشد.

کاغذ دیواری

نوع متریال کاغذ دیواری مهم است. اگر قصد دارید تا کاغذ دیواری را برای مکان هایی همچون اتاق ها و یا معابر پر رفت و آمد استفاده کنید بهتر است از کاغذهای مقاوم در برابر آب و همچنین ضربه استفاده کنید. این کاغذ دیواری ها علاوه بر مقاومت بالا از ماندگاری و طول عمر بالاتری برخوردار هستند.

کاغذ دیواری

1.  قبل از هر کاری باید به زیرسازی کاغذ دیواری و پوستر دیواری توجه کنید. ممکن است سطح دیوار شما به گونه ای باشد که کاغذ دیواری نتواند به خوبی به آن بچسبد. اگر سطح دیوار دارای پستی و بلندی باشد بهتر است ابتدا تمامی این پستی و بلندی ها را بر طرف کنید و سپس اقدام به چسباندن کاغذ دیواری کنید. نمناک بودن نیز یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در چسباندن کاغذ دیواری میباشد. اگر احساس میکنید سطح دیوار شما نمناک است بهتر است اول نم دیوار با طرف کنید.

کاغذ دیواری اتاق خواب

2.  از دیگر روش های نصب کاغذ دیواری تهیه لوازم ضروری برای نصب است. نصب کاغذ دیواری ابزارآلات و تجهیزات مخصوصی دارد که باید آنها را تهیه کنید. کاتر، چسب و چسب چوب،‌ غلتک مخصوص و قلمو از مهترین ابزارآلات و تجهیزات مورد نیاز برای نصب کاغذ دیواری ، کاغذ دیواری سه بعدی و همچنین پوستر دیواری میباشد.

کاغذ دیواری

3. کاغذ دیواری را به دقت و در اندازه های استاندارد برش دهید. برش کاغذ دیواری باید به گونه ای باشد که هیچگونه زائده ای نداشته باشد و همچنین کاملا دیوار را بپوشاند.

4.  در مرحله بعدی از روش های نصب کاغذ دیواری باید از چسب استفاده کنید. بعد از اینکه کاغذ ها را به دقت بریدید باید چسب مناسب چسباندن کاغذ دیواری را به کار گیرید و مناطقی که قرار است کاغذ بر روی آنها چسبانده شود را به خوبی و البته به مقدار مناسب به چسب آغشته کنید.

5.  آخرین مرحله از روش های نصب کاغذ دیواری، چسباندن کاغذ دیواری بر روی چسب است. کاغذ های برش خورده را به دقت بر روی دیوار بچسبانید.

کاغذ دیواری

ارسال نظر

سعید زارعی :
0 0
سلامودرود . ایا نصب کاغذ دیواری برروی دیوار پلاستری مسطح ام نه صاف وسیقلی ممکنهست/
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
6 / 10
از 5 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()