09104962527
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 13 خرداد 1397 در ساعت 45 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
کاربرد کاغذ دیواری سه بعدی

از جمله کاغذ دیواری هایی که امروزه کاربرد بسیار زیادی دارد، کاغذ دیواری سه بعدی میباشد. کاغذ دیواری سه بعدی کاملا با سایر کاغذ دیواری ها متفاوت است. تفاوت کاغذ دیواری سه بعدی مربوط به طرح های به کار رفته در آن میباشد. همانطور که از نامش نیز پیداست طرح های آن سه بعدی میباشد و بسیار طبیعی جلوه میدهند. البته کاربرد کاغذ دیواری سه بعدی به گونه ای نیست که بتوان آنرا در هر قسمتی نصب کرد.کاربرد کاغذ دیواری سه بعدی در برخی قسمتهای منزل  و یا محیط های اداری و تجاری مناسب است. این نوع کاغذ دیواری را میتوان در منازل برای پشت تلویزیون و مبل ها و همچنین راهرو استفاده نمود. البته باید تفاوتی در رنگ و همچنین طرحی که برای قسمت های مختلف منزل استفاده میشود قائل شد. به طور مثال برای اتاق ها میتوان از کاغذ دیواری سه بعدی با طرح و رنگ های متفاوتی استفاده نمود و برای راهرو نیز طرح و رنگ دیگری به کار برد.

کاربرد کاغذ دیواری سه بعدی در محیط های اداری نیز به گونه متفاوتی میباشد. نحوه قرار گیری و همچنین طرح و رنگ کاغذ دیواری سه بعدی در ادارات باید از نوع دیگری باشد. برای محیط اداری میتوانید کاغذ دیواری هایی را استفاده کنید که از طرح های مرتبط با صنف و کسب و کار شرکت برخوردار باشد. علاوه بر این فقط یک قسمت پر رفت و آمد را برای این کار باید انتخاب کرد که بیشتر به چشم بیاید.

همچنین کاربرد کاغذ دیواری سه بعدی در فروشگاه ها  و همچنین مراکز تجاری نیز تفاوت زیادی با ادارات ندارد. میتوانید برای فروشگاه نسبت به نوع فعالیت خود اقدام به خرید کاغذ دیواری کنید. به طور مثال اگر یک فروشگاه لوازم ورزشی دارید میتوانید عکس یک کالای ورزشی پر مصرف و یا عکس یک ورزشکار را برای کاغذ دیواری سه بعدی خود انتخاب کنید.

در هتل ها و از این دست اماکن نیز کاربرد کاغذ دیواری سه بعدی متفاوت است. در هتل ها نمیتوان از طرح و رنگ هایی استفاده کرد که در سایر اماکن به کار میرود. برای هتل باید کاغذ دیواری سه بعدی با یک طرح و رنگ تکراری و در ابعاد کوچک به کار رود زیرا هتل مکانیست که باید در آن کلاس و پرستیژ افراد در نظر گرفته شود.

کاغذ دیواری سه بعدی از لحاظ متریال به کار فته در ساخت آن نیز تفاوتی با دیگر انواع کاغذ دیواری ندارد و فقط طرح و رنگ آن متفاوت است. بیشتر کاغذ دیواری های سه بعدی موجود در بازار از نوع قابل شستشو و همچنین مقاوم در برابر ضربه هستند.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()