09104962527
سبد خرید 0
>> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ
کالا برای:

سقف کاذب و دکوری

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

شرکت دکورآفیس طراح ، فروشنده و مجری انواع سقف کاذب و سقف های دکوراتیو می باشد . این سقفها شامل آسمان مجازی ، سقف کناف ، سقف مشبک ، سقف PVC ، سقف اینفینیتی و ... می باشد .

کاربرد سقف کاذب و دکوری

همانقدر که کفپوش در دکوراسیون دارای اهمیت بالایی می باشد سقف کاذب و دکوری نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. سقف کاذب و دکوراتیو علاوه بر این که باعث زیبایی و جذابیت فضا می شود می توان بسیاری از تاسیسات را نیز در پشت آن مخفی کرد و به این ترتیب به فضا ترتیب و زیبایی می بخشد. یکی دیگر از مزایای استفاده از سقف کاذب این است که می توان به وسیله آن نورپردازی زیبایی انجام داد و به این ترتیب فضایی زیبا بیافرینید و از آن لذت ببرید. سقف کاذب و دکوراتیو برای طراحان دکوراسیون داخلی بسیار مهم بوده و به انواع مختلفی برای طراحی دکوراسیون داخلی از طرح های مختلف سقف کاذب بهره می گیرند.

برخی از افراد اعتقاد دارند که سقف کاذب سقف را کوتاه و فضا را کوچک می کند که البته می توان سقف کاذب و دکوراتیو را به صورت دیوار به دیوار اجرا نمود تا ارتفاع سقف کمی بیشتر شود و همچنین استفاده از نورپردازی فضا بزرگ تر و روشن نمایش داده می شود.

سقف کاذب و دکوری

می توان گفت هم اکنون به جای گچ کاری از از سقف کاذب استفاده می شود. برای ساخت سقف کاذب از مصالحی استفاده می شود که دارای وزن کمی باشند. سقف کاذب علاوه بر این که می تواند در محل اجرا شود به صورت پیش ساخته نیز انجام و در محل نصب می شود. می توان از انواع سقف کاذب در حمام و سرویس بهداشتی استفاده نمود که برای استفاده در این محیط ها که دارای رطوبت زیادی هستند از انواع سقف کاذب استفاده می شود که در برابر رطوبت مقاوم باشند.

در بسیاری از موارد هم از سقف کاذب به عنوان عایق صدا و یا سرمایشی و گرمایشی استفاده می شود وکه به این ترتیب از مصرف انرژی جلوگیری می شود. در حال حاضر استفاده از سقف کاذب آماده بسیار رونق دارد و معماران و طراحان به وسیله سقف کاذب می توانند انعطاف پذیری بالایی در طراحی دکوراسیون داخلی داشته باشند. یکی دیگر از کاربردهای سقف کاذب پوشش دادن عیوب احتمالی در سقف ساختمان می باشد.

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()