09104962527
سبد خرید 0
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ
کالا برای:

پخش پارکت در تهران و شهرستان

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

پخش پارکت از جمله فعالیت های شرکت دکور آفیس در کنار پخش کاغذ دیواری و همچنین پخش پوستر دیواری است. پارکت از تجهیزات دکوراسیون داخلی و نوعی کفپوش به شمار میرود که بر روی سرامیک و موزائیک نصب میشود. پارکت از چوب ساخته میشود و ظاهری بسیار زیبا و جذاب دارد. پارکت توسط چسب های مخصوص به کف زمین چسبیده میشود و در برابر نفوذ آب مقاومت خوبی نداشته و متورم میشود. پارکت لمینت نوع پیشرفته تر پارکت میباشد و مانند پارکت از چوب ساخته نمیشود. پارکت لمینت از الیاف فشرده چوب ساخته میشود و بسیار مقاوم تر از پارکت چوبی میباشد.

پارکت لمینت مزیت و ویژگی هایی دارد که پارکت ندارد و برخی از آنها عبارتند از:

1.عدم استفاده از چسب برای چسباندن یکی از مزیت های پارکت لمینت است. پارکت لمینت به گونه ای طراحی و ساخته شده است که دارای شیارهایی در کناره های خود است و این لبه ها در هنگام نصب در داخل یکدیگر قرار میگیرند و قفل میشوند.

2.عدم استفاده از چسب در نصب پارکت لمینت باعث میشود تا کف اتاق و منزل آسیب نبیند.

3. پارکت لمینت قابلیت جمع آوری و نصب دوباره دارد ولی پارکت قابلیت جمع آوری و همچنین نصب ندارد.

4. یک فوم در هنگام نصب در زیر پارکت لمینت قرار میگیرد که به عنوان یک عایق صوتی و حرارتی بسیار مناسب عمل میکند.

5. سرعت نصب پارکت لمینت بسیار پایینتر از پارکت است و به راحتی در مدت کوتاهی نصب میشود.

6. پارکت لمینت قیمت بسیار مناسبتری از سایر مصالح مانند موزاییک و سرامیک دارد و از همین رو گزینه بسیار مناسبی برای افرادی میباشد که تمایل ندارند تا هزینه زیادی را برای کفپوش بپردازند.

مرکز پخش لمینت در تهران

مرکز پخش لمینت در تهران ممکن است به صورت حضوری یا اینترنتی محصولات خود را به فروش برساند. همانطور که مجموعه دکورآفیس انواع پارکت لمینت را با طرح و نقش متنوع به صورت حضوری و یا آنلاین به فروش می‌رساند. می‌توانید برای خرید پارکت به سایت مراجعه کنید. امروزه استفاده از سایت برای خرید پارکت لمینت بسیار مرسوم است و بسیاری از افراد پوشش کف فضاهای مختلف را از این طریق خریداری می‌کنند.

دکورآفیس محصولات برندهای مختلف را در سایت عرضه می‌کند و این موجب تنوع انواع پارکت لمینت شده‌است. این مرکز پخش لمینت در تهران، با ارائه قیمت‌های مقرون به صرفه، فروش بسیار بالایی دارد. کیفیت محصولات به صورت تضمین شده است و از برندهای معتبر استفاده می‌شود. می‌توانید برای استعلام قیمت پارکت به بخش فروشگاه سایت مراجعه کنید. برای این کار ابتدا محصول و پوشش کف خود را انتخاب و سپس قیمت پارکت لمینت مورد نظر را مشاهده کنید.

خرید و پخش پارکت

برای خرید پارکت در شهرتهران میتوانید شرکت دکور آفیس که مدت زیادیست در زمینه خرید و فروش و پخش پارکت در تهران فعالیت میکند را انتخاب کنید. پخش پارکت در تهران توسط شرکت هایی که سابقه زیادی در زمینه خرید و فروش پارکت ندارند انجام میشود که از همین رو مدل های عرضه شده توسط این شرکت ها تنوع کمی دارند و کیفیت پارکت لمینت آنها نیز پایین میباشد. شرکت دکور آفیس از شرکت های پخش پارکت در تهران است که واردات خود را از شرکت های مطرح دنیا که نمونه های زیادی را تا به کنون تولید نموده اند انجام میدهد. شرکت دکور آفیس در پخش پارکت در تهران همواره سعی نموده تا اصل مشتری مداری را حفظ نموده و کیفیت را که یکی از فاکتورهای بسیار مهم در پیشبرد اهداف یک شرکت است را اصل اساسی خود قرار دهد.

ادامه مطلب ˅
9 / 10
از 7 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()