09104962527
سبد خرید 0
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ
کالا برای:

پوستر دیواری مناظر شهری و تاریخی

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

یکی از تصاویر پرطرفدار در پوستر دیواری (کاغذ دیواری سه بعدی) ، منطره شهری است که مورد استفاده در دکوراسیون مدرن قرار گرفته و با ایجاد دید منظره شهری زیبا علاوه بر دلباز شدن محیط کار و منزل باعث بزرگتر دیده شدن فضا می شود و مانند نمای شیشه ای عمل می کند با مزیت دیدن منظره ای زیباتر.

در این مجموعه تصاویر سه بعدی و زیبای شهرهای معروف دنیا و اماکن تاریخی و توریستی دنیا را جمع آوری کرده، تا نظر علاقمندان به این سبک را جلب کنیم.

اهمیت استفاده از پوستر دیواری شهری و تاریخی

شاید بتوان گفت بناهای شهری و تاریخی از زیباترین تصاویر معماری هر شهر و کشوری است. بنابراین استفاده از این تصاویر برای پوستر دیواری می تواند یکی از بهترین سوژه ها در طراحی کاغذ دیواری سه بعدی باشد. به خصوص اگر شما به معماری و آثار تاریخی علاقمند باشید استفاده از این تصاویر برای شما بسیار جذاب خواهد بود و شما می توانید با خرید یکی از انواع پوستر دیواری شهری و تاریخی فضای زیبایی را در محل کار و یا در محیطی که در آن زندگی می کنید ایجاد نمایید. استفاده از تصویر مناسب برای دیواری که مورد نظر شماست می تواند حس خوبی را به شما و سایر بینندگان منتقل نماید.

چنان چه شما به آثار تاریخی و معماری یکی از کشورها و شهرهای دنیا علاقمند باشید می توانید با استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی برای یکی از دیوارها منظره ای زیباو دلپسند خود و اطرافیان تان را خلق نمایید.  همچنین با استفاده از طرح های زیبایی از شهر خود و یا شهرهایی خیالی می توانید فضایی زیبا و خارق العاده ای را در فضای منزل خود ایجاد نمایید. علاوه بر این با استفاده از بنای تاریخی که در شهر شما هست می توانید المانی را به میهمانان خود از آثار تاریخی شهر خود به نمایش بگذارید.

پوستر شهرهای جهان

پوستر شهرهای جهان به منظور طراحی فضاهای اداری کاربرد بیشتری دارد. در یک شرکت بین‌المللی، استفاده از تصاویر تزیینی روی دیوار می‌تواند نشان‌دهنده نوع فعالیت شرکت باشد. به همین منظور از پوستر دیواری شهرهای جهان می‌توان در این فضا استفاده کرد. مثلا تصاویری از شهر نیویورک، پاریس، لندن و ... انتخاب مناسبی برای چنین فضایی است. اما تنها کارایی این پوستر دیواری در فضای اداری و تجاری نیست. در منازل مسکونی و در بخش‌هایی مانند اتاق کودکان و نوجوانان نیز می‌توانیم از این تصاویر برای آشنایی آنها با شهرهای بزرگ جهان استفاده کنیم.

برای خرید پوستر دیواری با طرح ‌های متنوع می ‌توانید از طریق سایت دکورآفیس، طرح مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. پوستر شهرهای جهان یکی از انواع پوشش تزیینی پرفروش در این زمینه است که طرفداران بسیار زیادی دارد. به همین دلیل دارای تنوع بی‌شماری است و امکان انتخاب طرح‌های متنوع برای مشتری وجود دارد.

جهت مشاهده تمامی تصاویر بر روی هر یک از دسته بندی های زیر کلیک کنید

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()