09104962527
سبد خرید 0
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ
کالا برای:

کاغذ دیواری مدرن

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

با مد شدن دکوراسیون مدرن و اسپرت و استفاده از رنگهای شاد و متنوع در دکوراسیون داخلی و در کشورهای اروپایی و به دنبال آن کشور ما ، بخصوص در خانواده های جوان ، استفاده از محصولات اسپرت و مدرن به ویژه کاغذ دیواری که تاثیر زیادی در دکوراسیون داخلی دارد بسیار مورد توجه قرار گرفت و دلیل آن هم جلوه دادن و تاپیر بسیار زیاد آن بر مبلمان و فضای اتاق است.

از جمله ویژگیهای کاغذ دیواری مدرن استفاده از رنگهای شاد و یا خنثی در زمینه کاغذ دیواری و استفاده از طرح و نقش با رنگهای ست زمینه و کنتراست کم و غیر متضاد و اصطلاحا طرح های خلوت می باشد و یا استفاده از گلهای با رنگ شاد . در این کاغذ دیواری ها از نقش های برجسته اصولا استفاده نمی شود .

از کشورهای که فعالیت بیشتری نسبت به بقیه در طراحی کاغذ دیواری به این سبک دارند می توان به کاغذ دیواری های آمریکایی، ایتالیایی ، کره ای و جدیداً ترکیه اشاره کرد . 

در این مجموعه آلبوم کاغذ دیواری هایی را که در این دسته قرار می گیرند را به نمایش گداشته ایم تا شما عزیزان دسترسی راحت ری به این آلبوم ها داشته باشید .

اهمیت هارمونی برای خرید کاغذ دیواری های مدرن و کلاسیک

از آن جا که مهمترین مساله در دکوراسیون داخلی ایجاد هارمونی و هماهنگی بین بخش های مختلف فضا است انتخاب کاغذ دیواری بر اساس دکوراسیونی انجام می شود که برای منزل شما و یا محل مورد نظر مد نظر قرار داده اید مناسب باشد. اگر دکوراسیون داخلی منزل و یا محل کار شما کلاسیک باشد انتخاب کاغذ دیواری کلاسیک می تواند بهترین گزینه برای پوشاندن دیوار باشد و چنان چه دکوراسیون داخلی مورد نظر شما مدرن باشد، کاغذ دیواری مدرن گزینه ای مناسب برای شما خواهد بود و با فضای مورد نظر شما هماهنگی خواهد داشت در غیر این صورت فضای دکوراسیون داخلی شما نا هماهنگ و نا متقارن به نظر خواهد رسید.

کاغذ دیواری مدرن

خرید کاغذ دیواری مدرن و کلاسیک

 باید به این نکته توجه داشت که کاغذ دیواری های مدرن و کلاسیک در انواع مختلفی طراحی و به بازار ارائه شده اند و شما هر چقدر سخت پسند باشید می توانید از میان طراحی های گسترده کاغذ دیواری بالاخره یکی را انتخاب نمایید بنابراین اگر هم سخت پسند باشید نباید نگران انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای محیط مورد نظر نباشید. نکته ای که باید در هنگام خرید کاغذ دیواری به آن توجه داشته باشید چه برای کاغذ دیواری مدرن و چه برای کاغد دیواری کلاسیک این است که رنگی که انتخاب می کنید باید هماهنگی لازم را با سایر وسایل منزل یا محیط کار شما داشته باشد در غیر این صورت حس ناهماهنگی و هرج و مرج به بیننده منتقل می شود و شما از محیط خسته می شوید و مجدد ناچار به تعویض کاغذ دیواری خواهید شد که چندان خوشایند نیست. بنابراین بهترین کاری که می توانید قبل از خرید کاغذ دیواری انجام دهید این است که تقریباً بدانید چه رنگی از کاغذ دیواری مدرن و یا کلاسیک برای محیط شما مناسب خواهد بود و سپس خرید کاغذ دیواری را انجام دهید. فروشگاه تزئینات داخلی دکورآفیس با گرد آوری طرح های مختلفی از کاغذ دیواری و ارائه مشاوره برای خرید کاغذ دیواری به شما این اجازه را می دهد تا بهترین طرح را برای محل مورد نظر خود انتخاب نمایید.

کاغذ دیواری مدرن

انتخاب دکوراسیون مناسب و استفاده ی درست و بجا از رنگ ها و طرح ها می تواند تاثیر به سزایی در جلوه دادن به خانه یا محل کار شما داشته باشد به طوری که استفاده ی ناصحیح از رنگ و طرح می تواند حتی در حس شما نسبت به خانه خود و به طور کلی حالات روحی شما تاثیر گذار باشد .

انتخاب وسایل دکوراتیو مناسب با فضای شما امری بسیار مهم می باشد به خصوص در قسمت دیوار ها ، زیرا بیشتر خانه های ما پوشیده شده از دیوار های خالی تا پنجره و نماهای شیشه ای ، پس باید در انتخاب وسیله ی دکوراتیو مناسب برای آن بسیار دقت کنیم .

کاغذ دیواری ها که دارای انواع مختلفی در طرح و رنگ و جنس می باشند گزینه ی مناسبی برای مرتب نشان دادن محل مورد نظر شما می باشند زیرا نه مثل سنگ های آنتیک دکوراسیون منزل شما را شلوغ می کنند و نه مثل رنگ بیش از حد بی روح و ساده می باشند .

کاغذ دیواری مدرن

کاغذ دیواری ها هم دارای طرح های شلوغ برای دیوار هایی که نیاز به نمای بیشتری هستند  و هم دارای طرح های ساده و بافت دار که مناسب برای باقی دیوار ها و همچنین کسانی که علاقه مند به چیدمان های ساده و مینیمال هستند می باشد .

این کاغذ دیواری ها را می توان جایگزین مناسب تری برای رنگ به شمار آورد زیرا هم بسیار ساده هستند هم در عین حال دارای طرح و بافت می باشند که آن حجم از سادگی را زیبا تر جلوه می دهد .

این مجموعه دقیقا برای همین موضوع جمع آوری شده است و شما می توانید به راحتی رنگ و طرح مورد نظرتان را با در نظر گرفتن جنس آن که نانوون باشد یا پی وی سی پیدا کنید .

مجموعه ی دکورآفیس با در نظر گرفتن تمام زوایا مجموعه هایی را به این منظور که انتخاب طرح برای شما عزیزان بسیار راحت تر شود دسته بندی کرده است که امیدواریم تا حدودی به این هدف خود رسیده باشیم.

کاغذ دیواری مدرن

فروش کاغذ دیواری مدرن از برندهای معروف

امروزه برندهای مختلف ایرانی و خارجی انواع کاغذ دیواری با طرح های متنوع را در قالب آلبوم ارائه می کنند. در پوشش های امروزی اغلب از سبک های مدرن و با طرح ساده استفاده می شود. برای دوام و مقاومت بیشتر نیز جنس آنها از pvc است در نتیجه در برابر رطوبت نیز مقاوم هستند. به همین دلیل به این نوع پوشش ها قابل شستشو گفته می شود.

آلبوم هایی از برندهای میراندا، دسپینا، گاردنیا، اولدوز و مونیکا اغلب با طرح های مدرن و به روز ارائه می شوند. رنگ و طرح ارائه شده در هر یک از این آلبوم ها با یکدیگر متفاوت است. مثلا در آلبوم میراندا از رنگ های روش و مات استفاده شده است. طرح های پتینه نیز در این مجموعه با رنگ نخودی قرار داده شده اند.

برند های معروف همواره طرح های جدید و شیک را به بازار عرضه می کنند. هر کدام از این شرکت ها، ویژگی های متعددی را برای محصول خود ذکر می کنند. می توانیم با مطالعه ویژگی ها، رنگ و طرح به کار رفته در هر کدام از این آلبوم ها پوشش مورد نظر خود را خریداری کنیم.

کاغذ دیواری مدرن

بهترین کاغذ دیواری مدرن برای دیوار پشت تلویزیون کدام است؟

دیوار پشت تلویزیون در منازل مسکونی بخش مهمی است که در معرض دید قرار دارد. اغلب برای این دیوار از پوشش های متنوعی استفاده می کنند. بهتر است پوشش دیوار ساده و چندان شلوغ نباشد. قبل از خرید کاغذ دیواری باید به طراحی دکوراسیون داخلی مورد نظر دقت کنیم. رنگ، سبک معماری و نوع چیدمان می توانند در انتخاب طرح مناسب به ما کمک کنند.

در یک فضای مدرن سادگی و مینیمال بودن طرح یکی از ویژگی های اصلی است. به همین دلیل برای انتخاب آن باید پوشش مورد نظر به صورت مدرن طراحی شده باشد. این نوع پوشش می تواند برای پشت تلویزیون انتخاب مناسبی باشد. ممکن است این وسیله در بخش های مختلف یک واحد مسکونی جا نمایی شود. از این رو باید با توجه به نوع طراحی آن فضا، طرح کاغذ دیواری مدرن را انتخاب کنیم.

امروزه از دیوار پوش های مختلف مانند دیوار پوش چوبی، پوستر دیواری و ... برای این بخش استفاده می شود. هر کدام از این پوشش ها تاثیر بصری متفاوتی در دید مخاطب خواهند داشت. ساده و طرح دار بودن پوشش دیوار می تواند در کیفیت بصری فضای مورد نظر تاثیرگذار باشد. به همین دلیل بهتر است در هنگام انتخاب پوشش مناسب، به نوع طرح دقت شود.

انتخاب بهترین کاغذ دیواری برای پشت تلویزیون امری چندان دشوار نیست. کافی است از طرح های متنوع در آلبوم های متنوع دیدن کنیم. در هر کدام از آلبوم های طرح و نقوش متنوعی وجود دارد. طرح های مدرن برای این گونه فضا ها طراحی شده اند و موجب زیبایی بیشتر آن خواهند شد. به همین دلیل تنوع نقوش مدرن بیشتر از سایر سبک ها است.

کاغذ دیواری مدرن

خرید کاغذ دیواری با طرح های مدرن و ساده

یکی از روش های خرید کاغذ دیواری مدرن، روش آنلاین است. در این روش نیازی به مراجعه حضوری به فروشگاه نیست. شما می توانید به سایت دکور آفیس بروید و طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید. اغلب کسانی که از این طریق محصول مورد نظر خود را خریداری می کنند نیز به دنبال طرح های ساده و مدرن هستند. زیرا امروزه ساختمان ها بیشتر با سبک مدرن طراحی می شوند. سادگی و عدم استفاده از نقوش و طرح های پیچیده از ویژگی های اصلی این طرح ها است.

طرح های کلاسیک اغلب از نقوش باستانی و نقوش گیاهی الهام گرفته می شوند. اما در سبک مدرن اغلب طرح ها به صورت ساده و فانتزی ارائه می شوند. طراح بیشتر در تلاش است که طرح ها را به صورت ساده و مینیمال ارائه دهد. گاهی برخی از طرح ها تک رنگ ارائه می شوند. به این معنی که برای طراحی آنها از هیچ نقشی استفاده نشده است. گاهی برای جلوگیری از عدم یکنواختی، بافت های متنوعی بر روی این پوشش چاپ می شود.

میزان فروش کاغذ دیواری به دلیل ارائه طرح های متنوع در آلبوم های مختلف است. در واقع مخاطب می تواند از بین صدها طرح متفاوت، یک پوشش متناسب با نوع طراحی فضای مورد را انتخاب کند. قبل از هر چیز باید طراحی و سبک ساختمان را در نظر گرفت.

کاغذ دیواری مدرن

ویژگی های کاغذ دیواری مدرن پذیرایی

در یک ساختمان با کاربری مسکونی، بخش های خصوصی و نیمه خصوصی متعددی وجود دارند. یکی از این بخش ها، اتاق پذیرایی مهمان است. همانطور که از نام آن پیداست، برای پذیرایی از مهمانان و افراد غریبه در نظر گرفته شده است. از این رو باید از نظر طراحی و دیزاین بهترین باشد. به همین دلیل اغلب برای تزیین بخش هایی از دیوار آن از کاغذ دیواری مدرن استفاده می شود. طرح های مدرن با موضوعاتی مانند طبیعت و مناظر طبیعی که اغلب به صورت فانتزی ارائه می شوند، انتخاب مناسبی برای اتاق پذیرایی هستند.

دکورآفیس در تلاش است که انواع آلبوم با طرح های مدرن را برای فروش به صورت آنلاین ارائه کند. قیمت های مقرون به صرفه، کیفیت بالای متریال و چاپ از دلایل استقبال از این نوع پوشش است. زیرا دوام آن به گونه ای است که نیازی به تعویض آن تا سال ها نخواهید داشت. به طور کلی با توجه به مقرون به صرفه بودن قیمت کاغذ دیواری، استفاده از آن برای تزیین، تفکیک بخش های مختلف و ایجاد تنوع برای فضاهای مدرن توصیه می شود.

کاغذ دیواری اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب باید دارای طرح و تصاویر آرامش‌ بخش باشد که به آرامش فضا خدشه‌ای وارد نشود. امروزه از انواع کاغذ دیواری اتاق برای تزیین فضاهای مختلف استفاده می‌شود. اتاق خواب نیز یکی از بخش‌های مهم عرصه زندگی خانوادگی است که باید دارای چیدمان و تزیینات مختص به خود باشد. به همین دلیل معمولا طراحان از پوشش ‌های تزیینی برای دیوار این فضاها استفاده می‌کنند. می‌توان برای زیبایی بیشتر این بخش، مکان قرارگیری پوشش را روی دیوار تغییر داد.

با خرید کاغذ دیواری اتاق خواب، می ‌توان شاهد ایجاد تغییرات متنوع در آن شد. بهتر است قبل از هر چیز، به سبک طراحی این بخش دقت شود. مثلا در صورتی که طراحی و سبک اتاق مدرن باشد، بهتر است از کاغذ دیواری مدرن برای تزیین دیوار آن استفاده شود. امروزه روش‎‌های مختلفی برای پوشش دیوار کاربرد دارد. اما؛ همچنان کاغذ دیواری ساده و طرح‌دار از پوشش‌های پرطرفدار هستند.

قیمت کاغذ دیواری مدرن

قیمت کاغذ دیواری مدرن اغلب بر اساس ابعاد آن مشخص می‌شود. در واقع اندازه هر پوشش نشان‌دهنده قیمت آن است. زیرا برای چاپ طرح‌های مختلف مراحل مشابه‌ای طی خواهد شد. طرح‌های مدرن امروزه طرفداران بیشتری دارند. در واقع دلیل فروش کاغذ دیواری مدرن، طراحی ساختمان‌های امروزی به سبک مدرن و امروزی است. دیگر کمتر فضایی را مشاهده می‌کنید که به صورت سنتی و کلاسیک طراحی شده‌باشد. طرح‌های مدرن طرفداران بیشتری دارند و برای طراحی فضاهای مختلف مسکونی، تجاری و اداری از این طرح‌ها استفاده می‌شود.

با توجه به قیمت کاغذ دیواری مدرن، از این پوشش می‌توانیم برای پوشش دیوار فضاهایی مانند پذیرایی، نشیمن، اتاق خواب و ... استفاده کنیم. به یاد داشته‌باشید که کاغذ دیواری اتاق تنها برای فضای مسکونی کاربرد ندارد و از این طرح‌های مدرن برای پوشش دیوار فضاهای اداری و تجاری نیز می‌توان استفاده کرد. در این صورت تنوع طرح بسیار بالا است و انواع طرح‌های ساده و مدرن را می‌توانید از بین آلبوم انتخاب کنید.

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 4 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()