09104962527
سبد خرید 0
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ
کالا برای:

کاغذ دیواری کودک و نوجوان

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

بی شک یکی از زیبایی های اتاق کودکان و نوجوانان استفاده از کاغذ دیواری های متناسب سن و جنسیت آنهاست و هیچ وسیله ای به اندازه یک کاغذ دیواری شاد و کودکانه نمیتواند زیبایی بخش اتاق کودکان و نوجوانان باشد . 

در این مجموعه آلبومهای کاغذ دیواری کودک نمایش داده شده که تمامی آلبومها شامل کاغذ دیواری کودک پسر و کاغذ دیواری کودک دختر می شود و در قیمت های مختلف که در زیر هر یک ذکر شده است نمایش داده شده .

در کاغذ دیواری کودکانه از طرح ها و رنگ هایی استفاده شده مناسب روحیات کودکان بوده و از رنگ های روشن و شاد در آنها استفاده شده است که مسلما این رنگها در حفط شادی و نشاط کودکان نقش موثری خواهند داشت

در کاغذ دیواری پسرانه بیشتر از رنگهای آبی، سبز، سفید و نقره ای استفاده شده است و در کاغذ دیواری دخترانه بیشتر از رنگ های صورتی، یاسی، نارنجی، سفید و قرمز استفاده شده است که با روحیات هر یک از آنها تطابق دارد . 

کاغذ دیواری کودکانه

خرید کاغذ دیواری کودک و نوجوان

رنگ بندی های بسیار زیبا و جذاب در طراحی کاغذ دیواری کودک و نوجوان از خصوصیات این نوع از کاغذ دیواری می باشد تا حس خوب و آرامش را به کودک و نوجوان منتقل نماید. تنوع در کاغذ دیواری کودک و نوجوان به قدری زیاد است که گاهی والدین و کودکان در میان تعدادی از طرح ها برای انتخاب دچار مشکل می شوند بنابراین بهترین راه برای جلوگیری از این مشکل استفاده از سایت های اینترنتی برای شناخت بهتر کاغذ دیواری و انتخاب و خرید کاغذ دیواری می باشد.

برای کاغذ دیواری کودک و نوجوان باید نکاتی از جمله جنس کاغذ دیواری را در نظر بگیرید برای مثال کاغذ دیواری وینیلی ضد حساسیت هستند و همچنین علاوه بر ا ین که لک به راحتی بر روی آن ها ایجاد نمی شود در صورت کثیفی می توان به راحتی با دستمال کاغذ دیواری را تمیز نمود و این برای استفاده از کاغذ دیواری کودک و نوجوان نکته ای مثبت به حساب می آید.

کاغذ دیواری کودک و نوجوان

انتخاب کاغذ دیواری کودک و نوجوان

شما باید کاغذ دیواری کودک و نوجوان را بر اساس نوع دکوراسیون اتاق کودک و نوجوان و بر اساس جنسیت وی و با دخالت سلیقه کودک و نوجوان انتخاب کنید. رنگی که برای آن در نظر می گیرید باید تطابق کافی با سایر لوازم اتاق کودک داشته باشد و همچنین حس شادی و آرامش را باید به کودک منتقل نماید. طراحی های زیادی بر حسب جنسیت دختر یا پسر در بازار وجود دارد و شما می توانید یکی از آن ها را با مشورت فرزندتان برای اتاق وی خریداری نمایید. در هنگام خرید کاغذ دیواری کودک و نوجوان همچنین باید ابعاد اتاق، و میزان نوری را که در اتاق دارد و همچنین نوع آب و هوا را نیز در نظر بگیرید. چنان چه اتاق فرزند شما کوچک است می توانید از طرح های ساده تر و روشن تری برای اتاق استفاده کنید و یا اگر اتاق فرزندتان نور کافی ندارد از کاغذهایی با رنگ روشن خریداری نمایید. فروشگاه تزئینات داخلی دکورآفیس اقدام به جمع آوری تعداد زیادی از کاغذ دیواری کودک و نوجوان نموده است و شما می توانید اقدام به خرید هر یک از آن ها از طریق مراجعه به فروشگاه و یا شماره های ثبت شده در سایت نمایید.

کاغذ دیواری بچه گانه

 

خرید کاغذ دیواری اتاق کودک

خرید کاغذ دیواری اتاق کودک یکی از روش‌های تزیین و تغییر دکوراسیون داخلی این اتاق است. در گذشته طراحی و دیزاین خاصی برای فضای خواب کودک در نظر گرفته نمی‌شد. در حالی‌که این فضا باید بر اساس طراحی امروزی شکل بگیرد. تاثیر استفاده از تصاویر متنوع مانند انواع کاغذ دیواری روی دیوار، بر روی روحیه و شخصیت کودک بسیار زیاد است. بهتر است از تصاویر و طرح‌های متناسب با سن کودک استفاده شود. در این صورت کودک نیز ارتباط بهتری با نحوه دیزاین فضا برقرار می‌کند.

می‌توانید برای فضای خواب از طرح‌های ساده استفاده کنید. استفاده از یک کاغذ دیواری ساده و یک رنگ، برای این فضا مناسب است. رنگ‌های شاد تاثیر بهتری روی روحیه وی خواهند داشت. با خرید کاغذ دیواری اتاق کودک، می‌توانید بخش‌های مختلف را تغییر دهید. این پوشش باید توسط نصاب باتجربه پوشش روی دیوار نصب شود تا زیبای و جلوه بهتری داشته باشد. امروزه انواع آلبوم کاغذ دیواری با طرح‌های مناسب کودکان وجود دارند.

کاغذ دیواری اتاق کودک پسرانه

کاغذ دیواری اتاق کودک پسرانه با سبک‌های مدرن اغلب طراحی می‌شود. زیرا در طرح‌ها و نقوش سنتی معمولا تصاویر غیرمرتبط با کودکان بودند. اما در حال حاضر با ارائه انواع آلبوم کاغذ دیواری، امکان انتخاب طرح‌های کودکانه نیز وجود دارد. متاسفانه طرح‌های مناسب برای کودکان پسر بسیار کم هستند. اما در سایت دکورآفیس می‌توانید انواع طرح و نقش مناسب برای کودک پسر را انتخاب و خریداری کنید. به طور کلی باید به سبک و طراحی کاغذ دیواری اتاق کودک دقت شود تا تاثیر مثبتی روی شخصیت و روحیه وی داشته‌باشد.

با خرید کاغذ دیواری اتاق کودک پسرانه، می‌توانید آن را در بخش‌های مختلف اتاق خواب نصب کنید. در صورتی که طرح شلوغ است نباید در معرض دید کودک در هنگام خواب باشد. اما اگر از کاغذ دیواری ساده برای نصب روی دیوار استفاده می‌شود، بهتر است که در معرض دید قرار بگیرد. امروزه طرح‌های بسیار متنوعی با موضوعات پسرانه چاپ می‌شوند.

کاغذ دیواری اتاق کودک دخترانه

کاغذ دیواری اتاق کودک دخترانه تاثیر زیادی در روحیه کودک دارد. به همین دلیل باید از طرح‌های متناسب با سلیقه و سن کودک برای تزیین دیوار استفاده شود. امروزه طرح‌های متنوعی برای کودکان دختر در غالب آلبوم‌ کاغذ دیواری ارائه می‌شود. برندهای مختلف طرح‌های بسیار متنوع‌تری دارند و می‌توانیم با مشاهده انواع آلبوم، طرح مورد نظر برای اتاق کودک دختر را انتخاب کنیم. استفاده از رنگ‌های ملایم برای پس‌زمینه و طرح‌های دخترانه فانتزی اغلب برای چاپ و فروش کاغذ دیواری دخترانه استفاده می‌شود.

 

برای انتخاب طرح مناسب برای کاغذ دیواری اتاق کودک دخترانه، می‌توانید به سایت و فروشگاه مراجعه کنید. در دکورآفیس طرح‌های متنوعی برای تمامی رده‌های سنی وجود دارد. با خرید هر یک از این طرح‌ها می‌توانید فضای مورد نظر را دیزاین و طراحی کنید. امروزه برای خرید کاغذ دیواری باید سبک و طراحی فضا را نیز در نظر داشت. به ویژه اگر طرح مورد نظر برای رده سنی کودک باشد.

کاغذ دیواری کارتونی برای اتاق کودک

طرح های کارتونی متنوعی برای نصب روی دیوار اتاق کودک طراحی شده اند. این طرح ها برای پوشش دیوار اتاق کودکان دختر و پسر متفاوت هستند. اغلب از کارتون های دیزنی برای چاپ کاغذ دیواری کودک استفاده می شود. این نوع تصاویر فانتزی که بر گرفنه از صحنه های کارتون های مختلف هستند، بهترین انتخاب برای تزیین اتاق کودکان و نوجوانان به شمار می آیند.

بهتر است برای اتاق دختران از تصاویر فانتزی کارتون های دیزنی و شخصیات هایی مانند دختر کفشدوزکی استفاده شود. البته انتخاب طرح مناسب برای اتاق خواب کودک، حتما باید با توجه به سن وی انجام شود. البته همانطور که ذکر شد سلیقه کودک نیز باید در نظر گرفته شود و با توجه به نظر والدین طرح مناسب انتخاب شود. بهتر است در انتخاب طرح و رنگ به روانشناسی رنگ ها نیز دقت شود.

در روانشناسی رنگ برخی از رنگ های به کار رفته برای پوشش دیوار می توانند موجب افزایش هیجان کودک شوند. از این رو اگر کودک بیش فعال است این رنگ و نقوش برای نصب در اتاق وی مناسب نیستند. توجه به جنبه بصری رنگ ها می تواند به شما در خرید کاغذ دیواری مناسب کمک کند. از این رو طراحان نیز گاهی برای انتخاب رنگ ها به اثرات هر رنگ در روح و روان مخاطب توجه می کنند.

کاغذ دیواری کودک

کاغذ دیواری اتاق کودک با طرح های کارتونی و عروسکی دخترانه

دختران در سنین کم با طرح های فانتزی و کارتونی ارتباط بسیار خوبی برقرار می کنند. دنیای غیر واقعی و فانتزی کاغذ دیواری کودک می تواند تاثیر مثبتی روی روحیه کودکان دختر داشته باشد. اما موضوعات به کار رفته برای تزیین اتاق دختران در سنین پایین باید با طراحی اتاق پسران متفاوت باشد. معمولا تصاویر کارتونی عروسکی برای پوشش دیوار در این سنین به کار می رود.

نوع پوشش، لباس و رنگ های به کار رفته در انواع کاغذ دیواری، تاثیر مستقیم در نگرش، خلاقیت و رشد کودک خواهد داشت. در این زمینه می توانید با مطالعه تاثیر رنگ ها روی ذهن کودک، نسبت به خرید پوشش مناسب اقدام کنید. طرح های کارتونی و عروسکی دخترانه امتخاب مناسبی برای اتاق کودکان دختر هستند. بهتر است سعی شود از رنگ های شاد و روشن برای دیزاین اتاق خواب استفاده شود. اما این رنگ ها نباید موجب ایجاد اختلال در خواب کودک شوند.

خوشبختانه امروزه والدین به طراحی اتاق کودکان بر اساس قواعد و استاندارد های معماری روز دنیا اهمیت می دهند. این موضوع با میزان فروش کاغذ دیواری مشخص خواهد شد. زیرا در گذشته استفاده از پوشش تزیینی برای طراحی اتاق کودکان چندان اهمیتی نداشت.

کاغذ دیواری دخترانه

کاغذ دیواری اتاق کودک اسپرت

برخی از طراحان، تصاویر چاپ شده روی کاغذ دیواری اتاق کودک را به گونه ای طراحی می کنند که برای کودک دختر و پسر مناسب باشد. این تصاویر با عنوان اسپرت روی این پوشش چاپ می شوند. از این رو می توانیم از آن برای دیزاین اتاق هر دو جنسیت استفاده کنیم. برای طراحی این نوع طرح ها، اغلب از تصاویری استفاده می شود که برای هر دو مناسب باشد. این نوع پوشش برای مواقعی به کار می رود که اتاق فرزندان دختر و پسر یکی باشد. از این رو می توانیم از تصاویر این چنینی برای دیزاین و طراحی اتاق کودکان استفاده کرد.

تصاویر اسپرت دخترانه و پسرانه برای سنین مختلف متفاوت هستند. از این رو در هنگام خرید کاغذ دیواری باید سن کودکان مد نظر قرار بگیرد. یکی از ویژگی های پوشش های این چنینی، امکان استفاده برای جنسیت متفاوت است. از این رو در میزان هزینه ها برای خرید پوشش دیوار صرفه جویی خواهد شد.

امروزه طرح های متنوعی برای چاپ انواع پوشش های تزیینی به کار می روند. این تنوع موجب شده است تا اتاق های کودکان مشابه نباشد و هر اتاق به شیوه خاصی طراحی شود. در گذشته پوشش های کارتونی و کودکانه کمتر مورد توجه قرار می گرفتند. شاید یکی دلایل آن عدم توجه به تربیت کودک و عدم اطلاع از تاثیر رنگ ها در ذهن کودک بوده است. در هر صورت استفاده از کاغذ دیواری اتاق می تواند انتخاب مناسبی برای رشد خلاقیت و رشد کودک باشد.

کاغذ دیواری کودکانه

ادامه مطلب ˅
3 / 10
از 3 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()