09104962527
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 12 خرداد 1397 در ساعت 7 : 17 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
اصول انتخاب کاغذ دیواری

پوششی را مناسب تر از کاغذ دیواری پیدا نخواهید کرد که تا این حد از تنوع طرح و رنگ برخوردار باشد. برای انتخاب و استفاده از کاغذ دیواری باید اصولی را رعایت کنید. در ادامه نیز قصد داریم تا به اصول انتخاب کاغذ دیواری و پوستر دیواری بپردازیم:

کاغذ دیواری

1. متراژ از اصول انتخاب کاغذ دیواری میباشد و باید نسبت به ابعاد اتاق و پذیرایی خود کاغذ دیواری مناسبی را انتخاب کنید. اگر ارتفاع کف تا سقف پذیرایی و همچنین اتاق شما کوتاه به نظر میرسد بهتر است از کاغذ دیواری راه راه عمودی با رنگ روشن استفاده کنید تا ارتفاع اتاق و یا پذیرایی شما بلند تر جلوه دهد. در مقابل اگر عرض اتاق شما کم میباشد میتوایند از کاغذ دیواری با طرح راه راه افقی استفاده کنید تا دیوارها و همچنین فضای منزل شما عریض تر به نظر برسند.

کاغذ دیواری

2. بررسی و مقایسه یکی از مهمترین اصول انتخاب کاغذ دیواری میباشد. قبل از اینکه به سراغ سفارش و خرید کاغذ دیواری بروید چندین طرح و رنگ را در تصورات خود بر روی دیوار امتحان کنید. باید به یک نتیجه مشخص و مناسب برسید که چه نوع کاغذ دیواری و با چه طرح و رنگی برای دکوراسیون شما مناسب تر است. عجله کنید و بررسی های زیادی را انجام دهید تا بتوانید کاغذ دیواری مناسب تهیه کنید.

کاغذ دیواری

3. مدل سال و یا ماه کاغذ دیواری را تهیه کنید. این یکی از اصول انتخاب کاغذ دیواری میباشد که متاسفانه بسیاری از خریداران به آن توجه زیادی نمیکنند. با یک جستجوی ساده در اینترنت و یا فروشنده های مختلف که به صورت حضوری و یا اینترنتی در این زمینه فعالیت میکنند میتوانید به راحتی پی ببرید که مدل برتر و بهتر کاغذ دیواری کدام است. البته در رنگ ها دقت کنید که با دکوراسیون داخلی شما هماهنگی و تناسب داشته باشد.

کاغذ دیواری

4. قبل از خرید کاغذ دیواری اگر امکان دارد تکه ای از کاغذ دیواری را تهیه کرده و به خانه بیاورید. کاغذ دیواری را بر روی دیوارهای خود قرار داده و سپس تصمیم بگیرید که آیا کاغذ دیواری با دیوارها و همچنین دکوراسیون داخلی شما تناسب دارد یا خیر. برخی از کاغذ دیواری ها وجود دارند که در نگاه اول زیبا به نظر میرسند ولی زمانی که بر روی دیوار قرار میگرند همانند آنچه که تصور میکنید نخواهد بود و جلوه بدی را ایجاد میکند.

کاغذ دیواری

5. نوع متریال به کار رفته در ساخت کاغذ دیواری نیز از اصول خرید کاغذ دیواری میباشد. کاغذ دیواری باید قابل شستشو باشد و همچنین از مقاومت خوبی در برابر ضربه برخوردار باشد.

کاغذ دیواری

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
1 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()