09104962527
سبد خرید 0
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ
کالا برای:

انواع تابلو گل

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

تابلو گل یکی از پرطرفدارترین سبک های تابلو نقاشی می باشد که هم در منزل و هم در محل کار کاربرد فراوانی دارد . تابلو گل بر روی متریالهای متفاوت بر حسب هزینه و سلیقه مشتریان در بازار عرضه می شود مانند تابلو بوم  , تابلو تخته شاسی ، تابلو نقره و انواع دیگر متریال  و همچنین در طرح های مختلفی مانند تابلو گل نقاشی ، تابلو گل برجسته ، تابلو گل فانتزی ، تابلو گل ویترای و ... خلق می شود.

از آنجا که مجموعه ما تولید کننده تابلو بوم می باشد بحث و بررسی را فقط در این حیطه دنبال خواهیم کرد و به توضیح آن خواهیم پرداخت.

تابلو بوم در حالت کلی به دو صورت هنر دستی یا همان نقاشی و چاپ در گالری ها عرضه میگردد که بر حسب هزینه و کاربری هر کدام  خریداران خود را دارد. یکی از مهمترین آیتم های تابلوهای چاپی قیمت آن است که در مقایسه با تابلو نقاشی از زقم بسیار پایین تری برخوردار است و در حین حال با کیفیت بالایی که دارد بسیار شبیه به آثار اصلی میباشند.

ما تابلو های گل ارائه شده توسط این شرکت را به سه دسته تابلو گل سه بعدی ، تابلو گل نقاشی و تابلو گل فانتزی تقسیم کرده ایم و طرح های مربوط به هر کدام را در پوشه ای جداگانه به نمایش گذاشته ایم تا شما علاقمندان و خریداران گرامی به راحتی طرح مورد نظر خود را پیدا کنید.

جنس تابلوهای گل

شرکت دکورآفیس در کلیه محصولات خود کیفیت را اولویت اصلی خود قرار داده و بر خلاف بعضی از کارهای بازاری کیفیت را فدای قیمت نکرده است .  کلیه تابلوهای ارائه شده توسط مجموعه دکورآفیس از پارچه کنواس مرغوب و با کیفیت و کلاف چوب روسی از نوع دیپ 5 سانت تولید و با جدیدترین دستگاه موجود و جوهر مرغوب بدون بو چاپ میگردد.

ادامه مطلب ˅
9 / 10
از 10 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()