09104962527
سبد خرید 0
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ
کالا برای:

پارکت لمینت ترکیه

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

چند سالی ست که کشور ترکیه پا به عرصه تولید محصولات لوکس ساختمانی و پارکت لمینت و کاغذ دیواری گذاشته است که از این بین در صنعت تولید پارکت لمینت پیشرفت خوبی داشته و توانسته است محصولات خوب و با کیفیتی به بازار عرضه کند . این کشور با کپی برداری از کشور همسایه خود آلمان که در عرصه تولید پارکت لمینت سابقه زیادی دارد و بهترین برندهای پارکت لمینت را تولید می نماید توانسته است هم از نظر ظاهر و هم از نظر مواد سازنده به کیفیت ناسبی دست یابد و محصولات با کیفیتی را که از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند را به بازار عرضه کنند .

مشخصات پارکت ترکیه

استفاده از پارکت لمینت تنها به خانه­های نوساز نیست بلکه تمام منازل و محیط­های کاری که نیاز به بازسازی دارند، می­توانند با استفاده از کف­پوش لمینت و یا هر کف­پوش دیگری به دکوراسیون خود جلوۀ نو و بروزی بدهد. هر امکاناتی که به کار گرفته می­شوند دارای معایب و مزایایی هستند که هر فرد با توجه به نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب می­کنند. استفاده از پارکت لمینت با در نظر گرفتن جابجایی آسان، طرح­های گوناگون و تخریب­پذیری پایین در بیشتر موقعیت­ها قابل اجرا می­باشد. پارکت لمینت ترکیه، تنها یکی از انواع متداول لمینت­های موجود در بازار است که طرفداران مخصوص به خود را دارد. شرکت­های پارکت لمینت ترکیه از بهترین متریال مصنوعی برای ساخت لمینت استفاده­ می­کند و با نام­های تجاری متفاوتی برای مصرف­کنندگان عرضه می­کند. هر یک از برندها نیز بر اساس طرحی که بر روی آنها زده می­شود دارای نام­های متفاوتی هستند.

پارکت لمینت ترکیه

خرید برترین برندهای پارکت لمینت ترکیه

برندهایی چون آیدا، واریو، تراکلیک، فلورپن، دیبا دکو، دنیز و ایشیک از جملۀ پارکت لمینت ترکیه هستند که در ایران به صورت اورجینال قابل خریداری است. سفارش­دهی و قیمت­گیری برای پارکت لمینت بر اساس متر مربع و همچنین نوع برند مشخص می­شود. در فروشگاه معتبر دکور آفیس نیز با تنوع محصولی که در لیست اقلام فروش خود دارد، به شما عزیزان امکان خرید آسان پارکت لمینت ترکیه را داده که با تماس با واحد فروش می­توانید سفارش دهید.

متداول­ترین پارکت لمینت ترکیه موجود در فروشگاه دکور آفیس: پارکت لمینت آیدا، پارکت لمینت واریو، پارکت لمینت تراکلیک، پارکت لمینت واریو کلیک­وود، پارکت لمینت واریو­پرمیوم پلاس، پارکت لمینت فلورپن و پارکت لمینت ایشیک است که از طرح و رنگ­های زیبایی ساخته شده­اند. به عنوان مثال پارکت لمینت ترکیه ایشیک با طرح­های MDF و های­گلس در سراسر ایران و برخی از کشورهای همسایه توضیع می­شود و با جنس­های مشابه خارجی نیز قابل قیاس است. 

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()