09104962527
سبد خرید 0
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ
کالا برای:

انواع پرده زبرا

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

پرده زبرا چیست

یکی از مدل های پرده های کرکره ای پرده زبرا می باشد. پرده زبرا در همه جای دنیا طرفداران زیادی دارد. پرده زبرا علاوه بر نوآوری، زیباست و همین مسئله موجب داشتن طرفداران بسیاری شده است. پرده زبرا از تور و پارچه تشکیل شده که به شکل راه راه های افقی می باشد و از دو لایه پرده ساخته شده است. برای ایجاد روشنایی از خارج مکان می توان پرده زبرا را طوری تنظیم نمود که نور از آن عبور کند. از پرده زبرا می توان در مکان های اداری یا در منزل استفاده کرد. جدیدترین مدل ها با قیمت فوق العاده در فروشگاه دکورافیس موجود است.

 این نوع پرده با استفاده از یک غلتک می تواند جمع و باز شود. استفاده ی آسان و زیبایی خاص پرده زبرا باعث شده مشتریان راضی باشند.  از مزایای پرده زبرا می توان به سهولت استفاده، تنظیم نور، طرح های متنوع آن، دوام بالا، نصب آسان و بی دردسر، وزن سبک، قابلیت تنظیم با ریموت و برقی بودن، نظافت راحت آن و همه پسند بودن آن اشاره کرد.

خرید پرده زبرا

خرید پرده زبرا با توجه به سلیقه ی مشتریان می تواند در طرح ها و رنگ های متنوعی باشد. خوشبختانه در بازار این مدل پرده دارای تنوع زیادی است. در خرید پرده زبرا باید به اندازه و طول پرده دقت کنید. در موقع خرید پرده زبرا از فروشگاه های معتبر دیدن کنید چون علاوه بر کیفیت بهتر، مدل های زیادی را در مقابل خواهید داشت. برای خرید پرده زبرا به پارچه ی آن توجه کنید زیرا بعضی از مدل ها به صورت توری بوده که روشنایی بیشتری را به داخل منتقل می کند و بعضی به صورت پوشیده تر یا ترکیبی از این دو حالت موجود است که هر کدام برای محیط های خاصی ساخته شده است. از سایت دکورافیس دیدن فرمایید.

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()