09104962527
سبد خرید 0
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ
کالا برای:

پوستر دیواری طبیعت و منظره

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

در این دسته مجموعه تصاویر زیبایی از پوستر دیواری یا همان کاغذ دیواری سه بعدی درخت و جنگل ، کوه ، ساحل و دریا ، برکه ، آبشار و ... گردآوری شده است .

تمامی پوستر دیواری ها در ابعاد دلخواه قابل سفارش بوده و به دو صورت مات و براق عرضه می گردد .

توضیحات کامل و قیمت در هر یک از آلبوم های پوستر دیواری بطور کامل ذکر شده است .

برای مشاهده تصاویر بیشتر بر روی مجموعه مورد نظر کلیک کنید 

خرید پوستر دیواری طبیعت

پوستر دیواری طبیعت شاید بتواند بهترین گزینه برای دکوراسیون داخلی محیط برای یک زندگی شهری باشد. پوستر دیواری با طرح های فوق العاده از طبیعت می تواند آرامبخش افرادی باشد که در یک محیط پر هیاهو زندگی می کنند. پوستر دیواری در انواع مختلف به صورت آماده در بازار موجود می باشد و شما می توانید یکی از انواع آن ها را بر حسب نوع دکوراسیون داخلی محل زندگی و یا محل کار خود انتخاب نمایید. همچنین می توانید منظره مورد نظر خود را نیز به صورت سفارشی بر روی کاغذ دیواری چاپ کنید و از آن لذت ببرید.

تنوع در انواع پوستر دیواری طبیعت

پوستر دیواری طبیعت می تواند مربوط به جنگل و یا دریا و هر فضای دیگر در طبیعت باشد و شما بر حسب علاقه خود می توانید یکی از انواع پوستر دیواری طبیعت را خریداری نمایید. زیبایی خیره کننده این نوع از کاغذ دیواری باعث شده است تا طرفداران زیادی علاقمند به خرید این نوع از کاغذ باشند. به خصوص استفاده از پوستر دیواری طبیعت توجه دکوراتور های داخلی را به خود جلب کرده است زیرا با استفاده از این نوع کاغذ دیواری می توانند فضای منزل را تا حد قابل توجهی تغییر دهند. بنابراین یکی از بهترین راه ها برای ایجاد تغییرات عمده در فضای محل زندگی و یا در محل کار استفاده از انواع پوستر دیواری طبیعت می باشد.

پوستر دیواری طبیعت

 پوستر دیواری طبیعت با کیفیت های متنوعی طراحی و به بازار عرضه می شوند ولی در صورتی که کاغذ و رنگی که برای چاپ این نوع از کاغذ دیواری استفاده می شود مرغوب باشد بر روی زیبایی پوستر دیواری طبیعت دوچندان اثر می گذارد. قیمت این نوع از پوستر دیواری بیشتر است ولی زیبایی که به فضا می دهد می تواند بسیار جذاب تر و تحسین بر انگیز باشد. فروشگاه تزئینات داخلی دکورآفیس تعداد بسیار زیادی از پوستر دیواری طبیعت را گرد آوری کرده و شما می توانید بر اساس سلیقه و نوع دکوراسیون خود یکی از انواع پوستر دیواری طبیعت را برای محل مورد نظر خود خریداری کنید.

 

پوستر دیواری طبیعت سه بعدی

طبیعت یکی از بهترین موضوعات برای چاپ انواع پوستر دیواری است. پوستر دیواری طبیعت سه بعدی را می‌توانیم برای تزیین دیوار یک منزل مسکونی به کار ببریم. هر چند که کاربری مشخصی برای آن تعیین نشده‌است. زیرا تصاویر مربوط به طبیعت و عناصر آن در هر کاربری قابل استفاده است. از این رو بیشتر از طبیعت برای تزیین دیوار استفاده می‌شود. پوستر دیواری نیز یکی از روش‌های مدرن و جدید برای پوشش دیوار است که طرفداران زیادی دارند. با خرید پوستر دیواری، می‌توانید تغییرات شگرفی را در چیدمان و طراحی فضا ایجاد کنید.

برای خرید پوستر دیواری طبیعت سه بعدی کافی است از مجموعه طرح‌های چاپی طراحی شده توسط طراحان دیدن کنید. این مجموعه در بخش فروشگاه سایت دکورآفیس قرار دارد. امکان سفارش کاغذ دیواری سه بعدی برای مشتری در ابعاد متنوع نیز فراهم شده‌است. اغلب طراحان ترجیح می‌دهند از تصاویری مانند طبیعت سه بعدی برای تزیین دیوار استفاده کنند.

قیمت پوستر دیواری طبیعت

پوستر دیواری گزینه مناسبی برای پوشش دیوار است. طرح‌های مدرن این نوع پوشش تزیینی برای فضای مدرن امروزی انتخاب مناسبی هستند. طبیعت نیز یکی از سوژه‌های پرطرفدار با این موضوع است. از قیمت پوستر دیواری طبیعت می‌توانیم با توجه به ابعاد آن مطلع شویم. زیرا ابعاد هر پوستر دیواری تعیین‌کننده قیمت نهایی آن است. به همین علت اغلب برای تعیین قیمت، ابعاد را در سایت دکورآفیس انتخاب می‌کنند. البته این ابعاد به صورت استاندارد در سایت قرار داده‌شده اند. امکان خرید پوستر دیواری با توجه به ابعاد سفارشی نیز وجود دارد.

برای استعلام قیمت پوستر دیواری طبیعت، می‌توانید ابعاد دیوار را اندازه‌گیریس کنید. سپس این ابعاد را با توجه به اندازه‌های استاندارد موجود در سایت مقایسه کنید. می‌توانید برای پوشش دیوار از طرح‌های متنوعی مانند طبیعت استفاده کنید. این موضوع بیشتر برای منازل مسکونی کاربرد دارد. قیمت مقرون‌به صرفه و کیفیت بالای چاپ از ویژگی‌های انواع پوستر دیواری است.

پوستر طبیعت با کیفیت بالا

پوستر دیواری یکی از پوشش‌های تزیینی پرفروش برای تزیین دیوار است. طبیعت نیز موضوعی پرکاربرد برای تزیین دیوار فضاهایی مانند پذیرایی، نشیمن و ... است. این نوع پوشش را می‌توانیم برای فضاهای اداری و تجاری نیز به کار ببریم. پوستر طبیعت با کیفیت بالا چاپ می‌شود و برای این کار از تصاویر با رزولیشن بالا استفاده می‌شود. همین امر موجب می‌شود که از قصد دارید که پوستر دیواری را در ابعاد بزرگ سفارش دهید، از کیفیت تصویر کاسته نشود. به همین دلیل نباید نگران کاهش کیفیت تصویر چاپ شده باشید.

برای خرید پوستر طبیعت با کیفیت بالا، بهتر است با توجه به نظر خود، تصویر دلخواه را از سایت انتخاب کنید. این تصویر می‌تواند با موضوعاتی مانند کوه، آبشار، درختان، جنگل و ... باشد. در هر صورت تصویر طبیعت در اندازه دلخواه و به صورت با کیفیت چاپ می‌شود. بهتر است از طبیعت برای تزیین دکوراسیون داخلی بیشتر استفاده شود.

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 2 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()