09104962527
سبد خرید 0
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ
کالا برای:

انواع تابلو مناسب مشاغل

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

مجموعه ی دکورآفیس با تحقیقاتی در زمینه ی نیازهای شما عزیزان و پیدا کردن آن ها ، بخش های متنوعی در زمینه ها و سبک های مختلف را برای شما عزیزان به صورت دسته بندی هایی منظم آماده کرده است که کار شما عزیزان را در پیدا کردن طرح مورد نظرتان راحت تر کند ، از آنجا که بسیاری از ما شاید نتوانیم موضوع مورد نظر خود را دقیقا همانطور که در ذهنمان هست جستجو کنیم با مشاهده ی این دسته بندی ها به راحتی می توانیم آنچه در ذهن خود داریم را پیدا کنیم .

تابلو برای رستوران

در این بخش ما تابلو های چاپی تولید شده توسط خود برند دکورآفیس را برای شما عزیزان به نمایش گذاشته ایم .

از آنجا که این تابلوها تولید شده توسط خود این برند می باشند نظارت مستقیم بر روی کیفیت تک تک تابلوها انجام می شود ، این تابلوها از جنس پارچه ی کنواس هستند و با استفاده از به روز ترین دستگاه ، چاپ شده و آماده ی مونتاژ بر روی دو نوع کلاف دیپ و معمولی هستند که کلاف های دیپ دارای جنس مرغوب تر ، ضخامت بیشتر و به طور کل زیبایی بیشتری می باشند .

این تابلوها در زمینه های بسیار متنوعی دسته بندی شده اند که با مشاهده ی منوی تابلوها در بالای صفحه می توانید آن ها را ببینید و اما در این بخش شما را به مشاهده ی تابلوهای مناسب برای مشاغل مختلف دعوت می کنیم .

تابلو برای کلینیک زیبایی

همانطور که می دانید انتخاب وسایل دکوراتیو مناسب از جمله تابلو یا به طور کلی طراحی دکوراسیون یک محل کار امری بسیار مهم در زمینه ی ارتباط با مراجعه کننده ی شما می باشد .

ازاین رو ما تعدادی از مشاغل را که باید در زمینه ی طراحی دکوراسیون خود بیشتر از بقیه ی مشاغل هوشیار باشند را در نظر گرفته و طرح ها و عکس های مرتبط با آن ها را برای شما دسته بندی کرده ایم .

شرکت دکورآفیس با ارائه ی خدمات شایان چه از لحاظ فکری یعنی کمک کردن به تصمیم گیری و ارائه ی طرح های متنوع برای وسیع تر کردن زمینه ی انتخاب شما و چه از لحاظ کیفیتی یعنی نظارت مستقیم بر روی تمامی مراحل کار و در نهایت ارائه ی یک محصول بی نقص، به شما کمک می کند .

ادامه مطلب ˅
9 / 10
از 16 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()