09104962527
سبد خرید 0
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ
کالا برای:

پوستر دیواری حیوانات

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

در این مجموعه از کاغذ دیواری سه بعدی تصاویر زیبایی از پوستر دیواری سه بعدی حیوانات ،بصورت گرافیکی و طبیعی تهیه شده است. در این مجموعه کاغذ دیواری سه بعدی تصاویر زیبایی از حیوانات وحشی و اهلی و پرندگان جمع آوری شده تا نظر و سلیقه شما عزیزان رو جلب کند .

کلیه کاغذ دیواری های پوستری در ابعاد دلخواه قابل سفارش بوده و همگی از کاغذ دیواری های خارجی قابل شستشو ، در دو نوع مات و براق تهیه و تولید می شود.

قیمت پوستر دیواری حیوانات بسته به جنس مورد استفاده و براقیت آنها از مترمربعی 45000 تومان تا 50000 تومان می باشد . 

پوستر دیواری حیوانات راهی برای نزدیک شدن به طبیعت

حیوانات به عنوان انواع متنوع و جذابی از جانداران می توانند تصاویری زیبا و خارق العاده را برای شما خلق نمایند. استفاده از تصاویر و یا طراحی های مربوط به حیوانات می تواند محیط طبیعت را به منزل شما آورده و شما پس از گذراندن روزی پر از مشغله در فضای کار و شهری می توانید با نگاه به کاغذ دیواری سه بعدی حیوانات از آن ها لذت ببرید و حس آرامش را از آن ها دریافت نمایید. تصاویر زیبای حیوانات علاوه بر این که حس آرامش را به بیننده منتقل می کنند حس پویایی و حرکت را نیز می توانند به شما انتقال دهند.

اگر شما به حیوانی علاقمند باشید می توانید به راحتی پوستر دیواری حیوان مورد نظر خود را برای خود خریداری نمایید و از زیبایی آن لذت ببرید. پوستر دیواری حیوانات را می توانید به شکل آماده خریداری نمایید و یا می توانید به صورت سفارشی آن را به فروشگاه تزئینات داخلی و کاغذ دیواری سفارش دهید تا تصویر مورد نظر شما را بر روی کاغذ دیواری که قابلیت چاپ داشته باشد را با کیفیتی عالی برای شما آماده نمایند. هر چند قیمت کاغذ دیواری سه بعدی سفارشی بیشتر است در عوض طراحی مطابق آن چه شما در ذهن دارید انجام می شود.

پوستر حیوانات جنگل

پوستر حیوانات جنگل انتخاب مناسبی برای اتاق کودک و نوجوان است. البته با توجه به نوع طراحی آن، می‌توان از پوستر دیواری حیوانات در فضاهای مختلف استفاده کرد. اغلب از تصاویر حیواناتی مانند شیر به صورت گرافیکی و خاص برای تزیین فضا استفاده می شود. ممکن است این طرح در اتاق پذیرایی مورد استفاده قرار بگیرد. اما اگر طرح به صورت فانتزی و کودکان باشد، بهتر است در اتاق خواب کودک یا نوجوان مورد استفاده قرار بگیرد.

با انتخاب پوستر حیوانات جنگل، می‎توان از آن برای پوشش بخش یا کل دیوار استفاده کرد. حیوانات جنگل یا همان حیوانات وحشی از سوژه های بسیار کاربری برای تولید انواع پوشش تزیینی هستند. ممکن است از تصاویر با کیفیت حیوانات برای تزیین دیوار استفاده شود. هر تصویر باید با نوع کاربری فضایی که نصب می شود هماهنگی داشته باشد. بهتر است برای فضاهای مختلف از تصاویر متنوع مانند پوستر دیواری حیوانات جنگل استفاده کرد.

پوستر حیوانات اهلی

پوستر حیوانات اهلی یکی از انواع پوستر دیواری است که برای دیزاین و طراحی فضاهای مختلف کاربرد دارد. علاوه بر استفاده از آن در اتاق کودک و نوجوان، می‌توان برای طراحی یک پت شاپ یا دامپزشکی نیز از این تصاویر استفاده کرد. در صورتی که در کسب و کار از تصاویر متناسب استفاده شود، دیزاین آن فضا به خوبی انجام شده است. در نتیجه نیازی نیست که طراحی خاصی استفاده شود. در واقع یک کاغذ دیواری سه بعدی می‌تواند به تنهایی طراحی فضا را دگرگون کند.

با خرید پوستر حیوانات اهلی، امکان استفاده از آن در فضاهای مختلف وجود دارد. با توجه به کاربری، می‌توان از طرح و تصاویر حیوانات اهلی برای دیزاین استفاده کنیم. با توجه به کیفیت چاپ و امکان سفارش پوستر دیواری در ابعاد متنوع، این پوشش دارای قیمت مقرون به صرفه ای نیز میباشد. در واقع برای خرید پوستر دیواری نیازی به صرف هزینه بسیار بالا نیست.

برای مشاهده تصاویر بیشتر بر روی هر یک از دسته بندی های زیر کلیک کنید

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()