09104962527
سبد خرید 0
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ
کالا برای:

انواع تابلو کودک

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

بی شک تابلو یکی از مهمترین لوازم در دکوراسیون داخلی است و یکی از جلوه دهنده های دیوار منزل و محل کار شماست و با سبک های مختلفی که دارد حتماً می توان مدلی مناسب برای اتاق و محیط مورد نظر خود پیدا کرد. از مزایای عمده تابلو قابلیت جابجایی آن است که هم در محل مورد نظر میتوان براحتی از دیواری به دیوار دیگر انتقال داد و هم از واحدی به واحد دیگر انتقال داد که این مورد بخصوص برای مستاجران اهمیت زیادی دارد و بسیاری از افراد که بدلیل استیجاری بودن محل سکونت یا کار خود نمیتوانند از پوستردیواری یا کاغذ دیواری استفاده کنند میتوانند تابلو را جایگزین آن کرده و آن را برای خود حفظ نمایند.

همچنین قیمت مناسب تابلو به نسبت پوستر دیواری و کاغذ دیواری باعث می شود که راحت تر بتوان آنرا تعویض کرد و تغییر دکوراسیون داد و جلوه ای جدید به محل مورد نظر داد.

تابلو اتاق کودک

در مورد اتاق کودکان هم این موارد کاملاً صدق میکند و شما با هزینه ای اندک نسبت به سایر محصولات دکوراتیو می توانید با تابلوهای کارتونی جلوه ای زیبا به اتاق کودکان دلبندتان دهید و با استفاده از تصاویر زیبا و شاد کودکانه علاوه بر دادن رنگ و لعاب به دیوار اتاق کودک تان، شخصیت های مورد علاقه آنها را نیز به اتاق آنها بیاورید که این امر بسیار هم برای کودکان لذت بخش است. همچنین در صورت آسیب دیدن تابلو توسط این عزیزان هزینه زیادی متوجه والدین نخواهد شد و بسیار ساده میتوان آنرا جایگزین نمود.

تابلو کودکانه

مزایای تابلوهای مجموعه دکورآفیس

تابلو های کودکانه مجموعه دکورآفیس روی بوم مرغوب ساخته شده از بهترین کلاف چوبی که معروف به کلاف دیپ 5 سانت است و پارچه کنواس براق مرغوب چاپ شده و همچنین در چاپ آنها ازجوهر بدون بو و مرغوب استفاده می شود و کاملا قابل شستشو می باشد .

 

ادامه مطلب ˅
8 / 10
از 8 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()