09104962527
سبد خرید 0
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ
کالا برای:

انواع تابلو سفارشی کار شده

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

 از گذشته تا به امروز در دوره های زمانی مختلف هنرمندان بسیاری از ورق طلا، ورق نقره و مواد برجسته دیگر در آثار خود استفاده کرده اند.ورق طلا و ورق نقره در هر سطحی که استفاده شود به آن درخشش و حس و حالی سلطنتی می دهد. این روزها نیز هنرمندان زیادی از ورق طلا، نقره و مس در کارهایشان استفاده می کنند. این ابزار پرکاربرد از قدیم تا به امروز علاوه بر استفاده در ساختمان ها و دکوراسیون های داخلی در تزیین مجسمه ها، وسایل تزیینی و دکوری و حتی نقاشی ها نیز استفاده می شود.در سال های اخیر استفاده از ورق طلا و ورق نقره و تکستچرها در آثار هنری به خصوص در تابلو های مدرن بسیار رایج و پر طرفدار شده است.

تابلو دکوراتیو نیز از این حیث مستثنی نیستند و با بکار گیری مواد و مصالح خاص حسی ترکیبی از متریالهای مختلف ایجاد میکنند. این حس ترکیبی میتواند با بکارگیری آیینه، چوب یا فلز در یک تابلو نقاشی ایجاد گردد و یا با بکاربردن ورق طلا و نقره که خود جلوه ای کاملا فلزی دارند در یک تابلو دکوری ایجاد گردد. همچنین بکارگیری مواد و مصالحی برای برجسته سازی در تابلو های مختلف باعث زیباتر شدن و چشمگیر تر شدن آنها می شود.

امزوزه با ترکیب هنر دست و هنر دیجیتال تابلو هایی زیبا ایجاد گردیده که هم مقرون بصرفه بوده و هم زیبایی خاصی ایجاد شده است و خرید آنها برای همگان میسر گشته است. تابلو بوم چاپی نیز یکی از آنهاست که با ترکیب صنعت چاپ و کار دست آثاری زیبا را خلق کرده است. در این تابلو ها هنرمندان بر روی تابلو چاپ شده در قسمتهایی از تابلو از تکنیک هایی مانند ورق طلا، ورق نقره یا مس، نگین کاری، رزین و یا تکستچرهای برجسته استفاده میکنند و به این تابلو ها ارزش هنر دست را می افزایند.

 

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()