09104962527
سبد خرید 0
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ
کالا برای:

انواع تابلو دایره

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

 یکی از اصلی ترین اکسسوری منزل تابلو دکوراتیو است که در مدلهای مختلف و با جنس های متفاوت در هر منزلی مشاهده میشود و بعد از کاغذ دیواری از اصلی ترین محصولاتی است که برای زیبا کردن دیوارها بکار میرود.

البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که تابلو نیز مزیتهای مهمی دارد که کاغذ دیواری ندارد و آن قابلیت جابجایی و فروش آن است. قابلیت جابجایی آن باعث میشود تا افرادی که منزلشان استیجاری است بدون نگرانی و به راحتی آنرا مانند دیگر لوازم منزل خود جابجا کنند و از خانه ای به خانه دیگر ببرند. قابلیت خرید و فروش تابلو نیز باعث میشود تا در صورتیکه بعد از مدتی طرح آن برای شما یکنواخت شد و یا دکوراسیون خود را عوض کردید بتوانید براحتی آنرا فروخته و تابلوی جدیدی خریداری کنید و از در هزینه خود صرفه جویی نمایید.

در حال حاضر که صنعت هنر پیشرفت چشم گیری داشته و صنعت گران و هنرمندان همواره در تکاپوی خلق محصولات دکوری با سبک و مدلهای جدیدی هستند، تابلو نیز در مدلهای جدید و مختلفی تولید و به بازار عرضه شده است . یکی از این تابلوهای جدید تابلوهای مدور هستند که بیشتر با نام تابلو دایره و یا تابلو گرد شناخته میشوند.

انواع تابلو دایره ای

تابلو گرد یا همان دایره ای به شکل های مختلفی مانند تخته شاسی، تابلو بوم، تابلو قابدار، آیینه ای و غیره در بازار وجود دارد که هر کدام زیبایی و جلوه خودش را دارد ولی ما در این مجموعه تابلو بوم دایره ای را به نمایش گذاشته ایم.

تابلو بوم گرد یکی از تابلو هایی است که به ندرت در بازار پیدا میشود و شرکت دکورآفیس از اولین تولیدکنندگان این تابلو خاص و زیبا میباشد . تابلوهای مدور شرکت دکورآفیس در سبک ها و تصاویر مختلف طراحی شده است. از محاسن تابلوهای گرد شرکت دکور آفیس چاپ همرنگ طرح تابلو در کناره آنهاست که جلوه ای زیبا و مدرن به آنها داده است و دیگر نیازی به قاب  کردن ندارند.

فروش تابلو گرد

برای خرید تابلو دکوری دایره و دیگر انواع تابلو فقط کافیست تا با شرکت دکورآفیس ارتباط برقرار کرده و ضمن کسب اطلاعات لازم از جنس تابلو و موارد دیگر از کارشناسان شرکت، با خیالی آسوده خرید خود را ثبت نمایید زیرا که کلیه تابلو های شرکت دکورآفیس با ضمانت کیفیت چاپ به مشتریان عرضه میگردد و در صورت داشتن هر مشکلی در کیفیت کار به راحتی آن را برای شما تعویض مینماید که این امری مهم و نشان دهنده اعتماد شرکت به محصولات خود میباشد. بر این اساس کلیه خریداران در شهرهای مختلف کشور نیز میتوانند ثبت سفارش نموده و محصول خود را در شهر مورد نظر و از طریق تیپاکس دریافت نمایند. کلیه تابلوها با بسته بندی مناسب ارسال خواهد شد تا جای نگرانی از آسیب دیدن محصول ارسالی وجود نداشته باشد.

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()