09104962527
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 17 آبان 1400 در ساعت 27 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
اهمیت استفاده از پوستر دیواری در خانه و محل کار

اهمیت استفاده از پوستر دیواری در خانه و محل کار

امروزه برای اجرای یک دکوراسیون داخلی می‌توان از انواع دیوارپوش و عناصر تزئینی استفاده کرد. گاهی یک پوشش روی دیوار می‌تواند به تنهایی هویت آن را تعیین کند. پوستر دیواری یکی از ساده ترین روش‌ها برای تغییر شکل دیوار است. ممکن است که دیوار دچار آسیب شده باشد. در این صورت کاغذ دیواری سه بعدی می‌تواند به عنوان یک دیوارپوش، معایب دیوار را بپوشاند. اما هدف کلی از خرید پوستر دیواری و نصب آن، عدم نمایش مشکلات و معایب یک دیوار نیست. بلکه این پوشش برای زیباتر کردن فضا کاربرد دارد. به همین دلیل طرح‌های آن با موضوعات بسیار متنوعی به مشتریان عرضه می‌شود. همانطور که می‌دانید دیوار به عنوان بخش و عنصری از فضا، بیشتر در معرض دید است. شما با ورود به یک فضا، ابتدا دیوارها را به عنوان نقطه‌ی کانونی مشاهده می‌کنید. به همین دلیل نوع پوشش و تزئینات آن بسیار اهمیت دارد. پوستر دیواری سه بعدی به دلیل قیمت ارزان و سبکی، کارایی بسیار زیادی پیدا کرده است. اغلب طراحان از این نوع پوشش برای اجرای دکوراسیون داخلی کمک می‌گیرند. لزومی ندارد برای اجرای یک چیدمان به روز و جذاب حتما از متریال گران‌قیمت استفاده شود. در واقع پوستر دیواری یکی از بهترین پوشش و متریال برای نصب روی دیوار است. 

 

 

پوستر دیواری اتاق خواب دخترانه

با توجه به سلایق مختلف، انواع دیوارپوش با طرح‌های متنوع تولید می‌شود. کاغذ دیواری سه بعدی نیز با همین روش به مشتریان عرضه می‌شود. پوستر دیواری اتاق خواب دخترانه معمولا با طرح‌های فانتزی و مناسب با سلیقه‌ی دختران در سنین کم، ارائه می‌شود. طرح‌ها برای رده‌ی سنی کودک با نوجوان تفاوت دارد. بسیاری از انواع پوستر دیواری سه بعدی برای رده‌ی سنی خاصی طراحی نشده اند. اتاق خواب یک فضای خصوصی است که باید دارای طراحی منحصر به فردی باشد. معمولا طراحان از رنگ‌های ملایم برای طراحی این فضا استفاده می‌کنند. استفاده از رنگ‌های جیغ و پویا برای این مکان مناسب نیست. این موضوع هم باید در چیدمان و هم عناصر تزئینی مورد توجه قرار بگیرد. رنگ مناسب برای دختران جوان نیز ، همین نوع طیف رنگی ملایم مانند صورتی است. همانطور که می‌دانید این نوع پوشش را می‌توان در ابعاد بزرگ نیز سفارش داد. در این صورت تمام یا بخشی از دیوار با استفاده از این دیوارپوش‌، پوشانده خواهد شد. همین موضوع موجب شده است که طرح مورد نظر را با دقت و وسواس بیشتری انتخاب کنیم. تاثیرات ناشی از نصب یک پوستر دیواری می‌تواند روی ذهن مخاطب بسیار زیاد باشد. 

 

 

تم مناسب پوستر دیواری برای پشت تلویزیون

انواع پوستر دیواری با تم‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شوند. یکی از بخش‌هایی که با استفاده از این دیوارپوش، تزئین می‌شود، دیوار پشت تلویزیون است. در برخی از ساختمان‌ها که فضای پذیرایی و نشمین با هم ادغام شده است، این عنصر در یک فضای واحد قرار دارد. در این حالت حتما باید از یک طرح با نقش ساده استفاده شود. به دلیل کمبود فضا، در صورت استفاده از نقوش پیچیده، آشفتگی و بی نظمی در ساختمان ایجاد می‌شود. میزان فروش پوستر دیواری می‌تواند با توجه به عواملی مانند نوع طرح نیز تعیین شود. گاهی یک طرح ساده بسیار پرفروش‌تر از طرح‌های پیچیده است. انتخاب تم مناسب برای یک فضا کاملا بستگی به نوع طراحی و رنگ‌آمیزی آن مکان دارد. افراد خانه ممکن است بخشی از زمان خود را به تماشای تلویزیون بپردازند. به همین دلیل فضای پشت این المان، باید با سایر عناصر و چیدمان موجود در فضا، تناسب داشته باشد. کاغذ دیواری سه بعدی مناسب برای این فضا می‌تواند دارای طرح‌هایی از طبیعت و گل و گیاه باشد. البته این موارد بیشتر برای فضاهای مسکونی کاربرد دارد. در سایر ساختمان‌ها با کاربری ‌های مختلف نیز، طرح و نقوش متنوعی برای خرید پوستر دیواری، وجود دارد. 

 

 

پوستر دیواری پوستر برای آرایشگاه زنانه

برای مشاغل مختلف، طرح‌های متنوعی در قالب پوستر دیواری وجود دارد. یکی از این مشاغل، آرایشگاه و سالن زیبایی زنانه است. طبیعتا مخاطب هنگام ورود به یک فضای تجاری در درجه‌ی اول به نوع چیدمان و طراحی فضا دقت خواهد کرد. استفاده از یک عنصر مانند پوستر دیواری، می‌تواند منجر به ایجاد تنوع در آن فضا شود. متناسب با نوع فعالیت و حرفه، طرح‌های مختلفی وجود دارد. برای یک آرایشگاه می‌توان از طرح صورت و چهره با آرایش خاص استفاده کرد. این نوع نقوش با استفاده از عکس، نقاشی و یا تصاویر گرافیکی طراحی می‌شوند. در واقع مخاطب می‌تواند پوستر دیواری سه بعدی را از بین هزاران طرح، انتخاب کند. این نوع آثار چاپی هستند. بنابراین امکان شستشو و تمیز کردن آن وجود دارد. البته قبل از خرید پوستر دیواری باید از این موضوع آگاه شوید. مکان مناسب نصب کاغذ دیواری سه بعدی در یک سالن زیبایی، می‌تواند در روبروی درب ورودی یا دیوار مقابل سالن انتظار باشد. یک دیزاین مناسب با مد روز می‌تواند به فروش بیشتر نیز کمک کند. در واقع مخاطب به مکانی که از نظر چیدمان از سطح کیفی پایینی برخوردار است، ممکن است دیگر مراجعه نکند. 

 

 

بهترین مکان نصب کاغذ دیواری سه بعدی

بسیاری از افراد اطلاعات چندانی از معماری داخلی و چیدمان ندارند. عدم آشنایی با دکوراسیون داخلی، موجب شده است که نوع چیدمان برخی از فضاها با اشتباهاتی زیادی همراه باشد. یک کاغذ دیواری سه بعدی باید در یک مکان مناسب نصب شود تا جلوه و تاثیر بیشتری داشته باشد. ارتفاع نصب و محل قرارگیری پوستر دیواری چاپی، می‌تواند موجب شود که طرح مورد نظر بهتر به نظر برسد. در بدو ورود به یک فضا ما در ابتدا ممکن است با یک دیوار روبرو شویم. همین دیوار می‌تواند فضای مناسبی برای نصب انواع دیوارپوش باشد. در منازل مسکونی این فضا را می‌توان در پشت تلویزیون یا میز ناهارخوری جستجو کرد. هر چند انتخاب این مکان می‌تواند با توجه به سلیقه‌ی طراح نیز انجام شود. پوستر دیواری سه بعدی معمولا در سایز بسیار بزرگ چاپ می‌شود. همین امر موجب می‌شود که پوشش کاملی روی دیوار ایجاد کند. در این حالت به دلیل اینکه دارای طرح واحدی است، امکان برش وجود ندارد. بنابراین قبل از خرید پوستر دیواری باید ابعاد آن به طور کامل مشخص شود. برای همین انواع پوستر دیواری چاپی با سایز و ابعاد آماده یا سفارشی نیز در بازار وجود دارد. 

 

 

خرید پوستر دیواری با قیمت ارزان

در گذشته تنها از پوشش‌های چوبی یا پارچه ای به عنوان دیوارپوش، استفاده می‌شد. کاغذ دیواری نیز معمولا دارای طرح‌ها و الگوهای مشخصی بود. به همین دلیل برخی از افراد رنگ‌آمیزی دیوار را به نصب این نوع دیوارپوش‌ها، ترجیح می‌دادند. قیمت تمام شده‌ی انواع پوشش تزئینی با یکدیگر تفاوت دارد. پوستر دیواری را شاید بتوان به عنوان ارزانترین دیوارپوش مطرح کرد. این پوشش معمولا با استفاده از دستگاه‌های چاپ، با کیفیت بالا ارائه می‌شود. قیمت ارزان و تنوع رنگ و نقش، از دلایل استفاده از آن در سطح وسیع است. خرید پوستر دیواری با قیمت ارزان می‌توان به صورت اینترنتی و آنلاین نیز انجام شود. همانطور که می‌دانید خرید انواع کالا و تجهیزات مانند کاغذ دیواری سه بعدی، در حال حاضر به صورت آنلاین نیز امکان پذیر است. در واقع بدون نیاز به مراجعه به مکان فروشگاه، می‌توانید با مطالعه‌ی ویژگی‌های محصول، آن را سفارش دهید. دسترسی سریع و انتخاب طرح‌های خاص از دیگر ویژگی‌های این نوع خرید است. یک طرح ممکن است به صورت مدرن، کلاسیک، فانتزی، مینیمال و ... ارائه شود. انتخاب پوستر دیواری با توجه به نوع سبک و شیوه‌ی طراحی و دکوراسیون انجام می‌شود. عدم توجه به این نکات موجب می‌شود که طرح پوستر دیواری سه بعدی، با نوع طراحی فضا یکی نباشد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()