09104962527
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 14 آبان 1397 در ساعت 8 : 10 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
برای خرید تابلو به نکات زیر توجه کنید

تابلو از وسایل تزئینی در منازل میباشد که جلوه بسیار زیبایی را برای دکوراسیون داخلی بوجود می آورد. تابلو نه تنها در منازل بلکه برخی از انواع تابلو نیز وجود دارند که برای محیط های اداری  مناسب میباشد. اگر به هر دلیلی گذرتان به منازل بستگان خود و یا ادارات مختلف افتاده باشد مطمئنا به این موضوع پی برده اید که از تابلو های مختلف برای تزئین  دکوراسوین داخلی استفاده شده است. تابلو از وسایل تزئینی است که بدون شک در تمام منازل و ادارات به کار رفته است. اما هر تابلویی برای هر دکوراسیونی مناسب نیست و باید برای خرید تابلو به نکات زیر توجه کنید.

اول از هر چیز باید سبک مورد علاقه تان را انتخاب کنید. در گذشته ای نه چندان دور سبک های زیادی برای تابلو وجود نداشت و بیشتر مردم سبک های کلاسیک را خریداری میکردند. اما امروزه علاوه بر سبک های کلاسیک سبک دیگری نیز با نام سبک مدرن وجود دارد که با استقبال خوبی نیز در بین خریداران مواجه شده است. انتخاب تابلو با سبک مدرن و یا کلاسیک بستگی به سلیقه خریدار دارد اما برای انتخاب هر یک از این سبک ها باید به نوع کاربری ساختمان خود نیز توجه داشته باشید. به طور مثال برای ساختمان های مسکونی بهتر است از تابلو کلاسیک و برای ادارات از تابلو مدرن استفاده شود. برای خرید تابلو به نکات زیر توجه کنید.

برای خرید تابلو به نکات زیر توجه کنید

ابعاد تابلو میتواند در زیبایی دکوراسیون داخلی نقش بسیار موثری داشته باشد. بیشتر طراحان دکوراسیون با این موضوع هم عقیده هستند که ابعاد تابلو باید نسبت به اندازه دیوار و همچنین وسایلی که در فضای داخلی ساختمان وجود دارد انتخاب شود. برای دیوارهای بزرگ بهتر است تا از تابلوهای با ابعاد بزرگ استفاده شود و همچنین برای فضاهایی که تعداد وسایل کمی در آن چینش شده است نیز باید از تابلو با ابعاد بزرگتر استفاده شود تا بتواند فضاهای خالی را پر کرده و جلوه زیبایی را پدید آورد.

شکل دیوار میتواند در انتخاب شکل تابلو تاثیر گذار باشد. برخی دیوارها به شکل مستطیل ایستاده هستند که برای این دیوارها بهتر است از تابلو به شکل مستطیل ایستاده استفاده شود. برای دیوارهایی نیز که مستطیل افقی هستند نیز باید از تابلوهای مستطیل افقی استفاده شود. از جمله دیوارهای که میتوان از تابلو با شکل مستطیل افقی استفاده کرد باید به دیوار راهروها و ورودی منزل اشاره نمود. برای خرید تابلو به نکات زیر توجه کنید.

برای خرید تابلو به نکات زیر توجه کنید

برای تمام دیوارهای خود تابلو با یک طرح و رنگ خریداری نکنید. سعی کنید تنوعی از تابلوها را برای دیوارهای مختلف را در نظر بگیرید تا دکوراسیون داخلی زیباتری داشته باشید. استفاده از چندین تابلو با طرح و رنگ یکسان جلوه بی روح و کسل کننده ای را برای دکوراسیون داخلی به وجود می آورد.

الزاما نباید تابلوهای نقاشی که از طرح هایی همچون منظره و یا طبیعت برخوردار هستنند را خریداری کنید. طرح های مفهومی که آثار هنرمندان بزرگی نیز هستند میتوانند زیبنده دکوراسیون داخلی باشند. بخصوص برای ساختمان هایی که از دکوراسیون مدرن برخوردار هستند بهتر است از اینگونه تابلو ها استفاده شود. برای خرید تابلو به نکات زیر توجه کنید.

برای خرید تابلو به نکات زیر توجه کنید

در خرید تابلو ارتفاع سقف را در نظر داشته باشید. در برخی از ساختمان ها ارتفاع کف تا سقف کم است که در این صورت باید از تابلوهای افقی استفاده کنید و در مقابل نیز اگر ارتفاع کف تا سقف مانند ادارات زیاد است باید از تابلوهای ایستاده استفاده نمود تا بتوانند به خوبی تمام دیوار را پوشش دهند.

برای خرید تابلو حتما نباید خرید خود را بصورت حضوری از فروشگاه ها انجام دهید. شرکت دکور آفیس یکی از شرکت های قدیمی و فعال در زمینه دکوراسیون داخلی میباشد که انواع تابلو مدرن و کلاسیک را به صورت حضوری و آنلاین بفروش میرساند. کافی است تا به وب سایت شرکت دکور آفیس مراجعه کرده و تابلوی مورد علاقه خود را انتخاب کرده و خرید خود را انجام دهید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()