09104962527
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 8 آبان 1400 در ساعت 24 : 10 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
تاثیر کاغذ دیواری سه بعدی بر زیبایی فضا

کاغذ دیواری سه بعدی مانند تمامی تزئینات مورد استفاده در ساختمان، دارای تنوع است. این تنوع موجب می‌شود که مخاطب با توجه به نوع طراحی داخلی نسبت به انتخاب آن اقدام کند. همانطور که می‌دانید اجزای مختلفی در فضای معماری وجود دارد. اما یکی از عناصر که بیشتر در معرض دید است، دیوار است. از این رو در طراحی مدرن فضا، از پوشش تزئینی، عناصر و اشیاء دکوری برای پوشش آن استفاده می‌شود. متریال به کار رفته در یک فضا حرف اول را در ایجاد انرژی مثبت یا منفی می‌زند. در این رابطه طرح پوستر دیواری سه بعدی از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا این طرح دارای نقش و نگار مختلف است که از نظر روانشناسی، تاثیرات متفاوتی دارد. در واقع کاغذ دیواری سه بعدی باید یک طرح متناسب با نوع فضا داشته باشد. خرید پوستر دیواری نیز باید با توجه به همین موضوع انجام شود. بعد از طرح، رنگ می‌تواند یکی از تاثیرگذارترین عوامل باشد. زیرا با توجه به چرخه‌ی رنگ، هرکدام از رنگ‌ها نیز دارای تاثیرات متنوعی هستند. با این وجود برخی از افراد بدون توجه به این نکات، پوشش تزئینی را انتخاب می‌کنند که می‌تواند تاثیر مخربی روی ذهنیت ما از فضا داشته باشد.

 

 

انتخاب پوستر دیواری برای پذیرایی

یکی از فضاهایی که در منازل از نظر دکوراسیون بسیار بیشتر از سایر بخش‌ها به آن توجه می‌شود، بخش پذیرایی است. چیدمان این فضا کاملا به شرایط فرهنگی و آداب و سنن بستگی دارد. اما در جوامع شهری معمولا از متریال‌های مد روز برای دیزاین آن استفاده می‌شود. پوستر دیواری نیز یکی از پوشش‌های تزئینی پرکاربرد است. درواقع در کل دنیا استفاده از این نوع پوشش دیوار که با نام دیوارپوش نیز شناخته می‌شود، رایج است. کاغذ دیواری سه بعدی می‌تواند در ابعاد و اندازه‌ی کوچک یا بزرگ به کار رود. اما قبل از هر چیز باید این را بدانیم که بهتر است از طرح‌های ساده استفاده شود. گاهی یک طرح آنقدر شلوغ و پیچیده است که تاثیرات منفی خواهد داشت. بخش پذیرایی نیز نیازمند طرح‌های متنوع است. این طرح می‌تواند به صورت مدرن یا کلاسیک باشد. به دلیل تمایل افراد امروزی به چیدمان مدرن و استفاده از آن در بخش‌های مختلف ساختمان، پوشش‌های تزئینی مانند پوستر دیواری سه بعدی نیز با این سبک انتخاب می‌شوند. انتخاب سبک می‌تواند سلیقه‌ای یا با توجه به نوع دکوراسیون باشد. در هر صورت باید از نظر بصری با فضا هماهنگ باشد. البته گاهی سلیقه‌ی فرد با نوع چیدمان هماهنگ نیست. زیرا این چیدمان به ویژه برای فضایی  مانند پذیرایی باید طبق اصول و قواعد خاصی انجام شود.

 

 

کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت

طبیعت و مناظر به عنوان موضوع اصلی آثار هنری چاپی شناخته  شده اند. زیرا اکثر افراد به این نوع طرح علاقه دارند. به دلیل تنوع بسیار بالای این نوع طرح نیز، مخاطب حق انتخاب بیشتری خواهد داشت. منظره یا طبیعت می‌تواند شهری، روستایی یا طبیعت بکر باشد. یک پوستر دیواری طبیعت، گزینه‌ی مناسبی برای نصب در فضای مسکونی است. البته معمولا چنین طرح هایی برای فضاهای رسمی و اداری نیز کاربرد دارند. به همین دلیل بسیاری از طرح‌های روی کاغذ دیواری سه بعدی با موضوع طبیعت هستند. مناظری مانند کوه، جنگل، آبشار، درختان و به طور کی فضای طبیعی را می‌توانید برای پوشش دیوار به کار ببرید. فروش پوستر دیواری به قدری است که این نوع پوشش تزئینی را امروزه در بسیاری از فضاها مانند هتل نیز مشاهده می کنیم. برخی به اشتباه به این پوشش، کاغذ دیواری سه بعدی می‌گویند. اما در واقع این پوشش کاملا با کاغذ دیواری متفاوت است. به همین دلیل باید در هنگام خرید آن به نوع پوشش دقت شود. طبیعت یک سوژه بسیار مناسب برای این نوع دیوار پوش است. یکی از دلایل آن، تنوع سوژه ها در این نوع طرح ها است.

 

 

خرید پوستر دیواری

برای خرید پوستر دیواری می‌توان از روش‌های متنوعی استفاده کرد. یکی از این روش‌ها، خرید آنلاین است. از این طریق، محصول مورد نظر با همان کیفیت به دست مشتری خواهد رسید. کاغذ دیواری سه بعدی به صورت حضوری نیز به فروش می‌رسد. اما با توجه به پیشرفت تکنولوژی، معمولا این پوشش دیواری را به صورت اینترنتی خریداری می‌کنند. دیوارها به جهت اینکه برای فضا به عنوان نقطه‌ی کانونی در نظر گرفته شده اند، باید به بهترین شکل تزئین شوند. تزئینات و اشیاء دکوری بسیار زیادی برای دیزاین این بخش وجود دارد. با خرید پوستر دیواری و نصب آن می‌توانید یک فضای بسیار زیبا ایجاد کنید. این فضا کاملا با معماری باید هماهنگی داشته باشد. در واقع برای پوشش دیوار باید بسیار دقت کنیم. یکی از روش‌های درست و اصولی انتخاب پوستر دیواری سه بعدی، آشنایی با اصول و قواعد دکوراسیون داخلی است. البته شما می‌توانید دیزاین ساختمان نیز به افرادی که در این زمینه‌ فعالیت می‌کنند، بسپرید. گاهی نیز با یک تحقیق ساده می‌توانید یک طراحی ساده و زیبا را داشته باشید. در واقع انتخاب نوع طراحی کاملا سلیقه‌ای است. فقط باید بر حسب استانداردها نسبت به طراحی فضا اقدام کنیم.

 

 

تاثیر کاغذ دیواری سه بعدی بر زیبایی فضا

شاید تاکنون به تاثیر دیوارپوش روی زیبایی فضا دقت کرده باشید. از دیدگاه شما کدام یک از پوشش‌های تزئینی زیبایی بیشتری دارد؟ تاثیر کاغذ دیواری سه بعدی بر زیبایی فضا تا حد زیادی واضح است. اما می‌توانید از بین این پوشش‌ها، یک پوشش متناسب با سلیقه‌ی خود انتخاب کنید. طراح معمولا برای هر بخشی، یک نوع پوشش را در نظر می‌گیرد. گاهی یک دیوار وسیع مانند فضای پشت تلویزیون را در اختیار داریم. انتخاب یک دیوارپوش تزئینی برای این فضا بسیار دشوار است. زیرا عوامل بسیار زیادی باید در نظر گرفته شوند. قیمت پوستر دیواری یکی از این عوامل است. زیرا باید با توجه به بودجه ی خود، نسبت به خرید پوستر دیواری اقدام کنیم. البته شاید خبر خوش این باشد که این پوشش بسیار ارزان است. در نتیجه می‌توانید برای بخش‌های مختلف ساختمان از آن استفاده کنید. البته به هیچ عنوان نباید کل فضا را با کاغذ دیواری سه بعدی، پوشش دهید. زیرا طرح به کار رفته می‌تواند به صورت یکنواخت و خسته کننده به نظر برسد. البته حتی در مورد کاغذ دیواری نیز امروزه این مورد رعایت می‌شود و در ابعاد و اندازه‌ی کمتری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مقدار می‌تواند بر حسب داشتن فضای خالی در اتاق باشد.

 

 

ارزانترین پوستر دیواری

همانطور که اشاره شد، قیمت پوستر دیواری بسیار ارزان است. شما می‌توانید این پوشش را در ابعاد دلخواه سفارش دهید. در واقع گاهی تنها ابعاد می‌تواند عامل تعیین کننده‌ی قیمت این پوشش دیواری باشد. ارزانترین کاغذ دیواری سه بعدی را می‌توانید با توجه به جنس و متریال آن، انتخاب کنید. زیرا کیفیت این پوشش نیز بسیار مهم است. البته معمولا برای تولید آن از پارچه‌ی ضد آب مخصوص استفاده می‌کنند. این پارچه را می‌توانید به راحتی با استفاده از دستمال مرطوب، تمیز کنید. در واقع دیوارپوش تزئینی دیواری به صورت ضد آب طراحی شده است. نوع متریال به کار رفته در انواع پوستر دیواری می‌تواند روی قیمت آن موثر باشد. کیفیت چاپ آن بستگی به نوع دستگاه چاپ دارد. معمولا از دستگاه چاپ با کیفیت بالا برای چاپ آن استفاده می‌شود. بنابراین شما می‌توانید به راحتی یک پوشش با کیفیت و با قیمت مناسب برای دیوار انتخاب کنید. طرح‌های مفهومی، انتزاعی، مدرن، کلاسیک، فانتزی و رویایی از پرطرفدارترین نقوش چاپ شده هستند. انتخاب سبک می‌تواند با توجه به نوع شیوه‌ی طراحی به صورت تلفیقی انتخاب شود. در هر صورت مخاطب باید با نگاه اول حس مثبت را دریافت کند.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()