09104962527
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 24 آبان 1399 در ساعت 12 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
جنس کاغذ دیواری و پارکت ضامن کیفیت و دوام آنها

پارکت و کاغذ دیواری ها هر یک میتوانند به نوعی در زیبایی دکوراسیون داخلی نقش داشته باشند و به همین دلیل نیز هست که امروزه این دو در کنار یکدیگر مورد استفاده قرار میگیرند و زیبایی دکور را دو چندان میکنند. اما برای انتخاب کاغذ دیواری و پارکت تنها نباید به زیبایی آنها توجه کرد و مطمئنا جنس  کاغذ دیواری و پارکت از اهمیت زیادی برخوردار است. شاید با مراجعه به یک فروشگاه بمنظور خرید کاغذ دیواری و پارکت و با مشاهده برخی طرح ها فورا نسبت به خرید آنها اقدام نمایید بدون آنکه جنس آنها را مورد ارزیابی قرار دهید. در حقیقت این کار کاملا اشتباه است و شاید توانسته باشید زیبایی را برای دکور خود به ارمغان آورده باشید اما مطمئنا جنس بی کیفیت این پوشش ها بعد ها شما را با دردسرهایی مواجه خواهد کرد و دیری نخواهد گذشت که مجبور به ترمیم و یا تعویض کاغذ دیواری و یا پارکت شوید. جنس کاغذ دیواری و پارکت بسیار مهم است و سعی کنید تا جای ممکن کاغذ دیواری و همچنین پارکت هایی را تهیه کنید که از کیفیت بالایی برخوردار باشند. کیفیت پارکت و کاغذ دیواری ها به موادی بر میگردد که در ساخت آنها مورد استفاده قرار گرفته است و هر چه این مواد با کیفیت تر و مرغوب تر باشند در نتیجه کیفیت این دو نیز بالاتر خواهد بود.

جنس کاغذ دیواری و پارکت باید ضد آب باشد

کاغذ دیواری و پارکت ها هر دو به آب و همچنین رطوبت حساسیت زیادی دارند و در صورتیکه این دو عامل به سطح کاغذ دیواری و همچنین  پارکت برخورد کند در نتیجه کیفیت آن را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار میدهد و اینگونه میتوان گفت که آب و رطوبت بزرگترین عامل در فرسایش و از بین رفتن کاغذ دیواری و پارکت محسوب میگردد. اما امروزه کاغذ دیواری و پارکت ها به دلیل روکش بسیار مقاومی که بر روی خود دارند از مقاومت بسیار بالایی در مواجهه با آب و همچنین رطوبت برخوردار میباشند و میتوانند تا مدت ها بدون اینکه فرسوده شده و یا تغییر شکل دهند دوام آورده و نیازی به تعویض نیز پیدا نکنند. کاغذ دیواری هایی که به نام قابل شستشو به فروش میرسند از یک لایه مقاوم بر روی خود برخوردار هستند که این لایه مقاوم حفاظت بسیار خوبی را از کاغذ بعمل می آورد.  به راحتی میتوان این دسته از کاغذ دیواری ها، کاغذ دیواری سه بعدی، پوستر دیواری سه بعدی را با مواد شوینده معمولی و آب و همچنین بهمراه یک دستمال  از هر گونه آلودگی تمیز نمود در صورتیکه در گذشته این قابلیت وجود نداشت و کاغذ دیواری ها با برخورد آب کیفیت خود را از دست داده و از بین میروند. همچنین پارکت ها نیز امروزه از یک روکش بسیار مقاوم بر روی خود بهره میبرند که آنها را به یک پارکت ضد آب تبدیل کرده و برخورد آب به آنها هیچ مشکلی را ایجاد نخواهد کرد. پارکت لمنیت ها از جمله پارکت هایی هستند که میتوانند در برخورد با آب و همچنین ضربه مقاومت بسیار خوبی را از خود نشان دهند.

جنس کاغذ دیواری و پارکت مکان های پر رفت و آمد باید کیفیت بالایی داشته باشد

مکان های پر رفت و آمد مانند مکان های اداری و تجاری و یا مکان هایی در منازل مانند اتاق کودکان را باید با کاغذ دیواری ها و همچنین پارکت هایی پوشاند که از کیفیت به مراتب بالاتری برخوردار باشند زیرا دیوار پوش ها و کفپوش هایی که در این دسته اماکن اجرا میشوند همواره در معرض برخورد ضربه قرار دارند که از این رو اگر کیفیت پایینی داشته باشند در نتیجه آسیب خواهند دید و باید تعویض شوند. بهتر است برای مکان های پر رفت و آمد و شلوغ و همچنین مکان هایی که همواره احتمال برخورد ضربه از طریق اجسام و همچنین دست انسان وجود دارد تنها کاغذ دیواری ها و همچنین پارکت هایی را مورد استفاده قرار داد که از کیفیت بالایی برخوردار باشند و بتوانند مقاومت بالایی را در برابر ضربه و فشار و همچنین برخورد اجسام از خود نشان دهند.

جنس کاغذ دیواری و پارکت تعیین کننده قیمت آن

کاغذ دیواری و پارکت هایی که از جنس بسیار محکم و مقاومی برخوردار هستند در واقع در ساخت خود از با کیفیت ترین متریال ها بهره برده اند که این موضوع یعنی استفاده از متریال های با کیفیت باعث افزایش قیمت آنها نیز خواهد شد. زمانی که برای خرید یک پارکت و یا کاغذ دیواری به یک فروشگاه و یا شرک مراجعه میکنید به شما محصولاتی پیشنهاد داده خواهد شد که هر یک از لحاظ کیفی با یکدیگر متفاوت هستند و به همین دلیل قیمت آنها نیز با یکدیگر متفاوت خواهد بود. امروزه کاغذ دیواری ها و همچنین پارکت هایی را میتوان یافت که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و به طبع با قیمت بالاتری نیز عرضه میشوند که این موضوع نباید باعث شود تا شما از خرید این دیوارپوش ها و همچنین پارکت ها منصرف شوید و پیشنهاد میشود تا در صورتیکه توانایی مالی دارید از خرید آنها منصرف نشوید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()