09104962527
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 8 آبان 1400 در ساعت 24 : 10 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
خرید کاغذ دیواری سه بعدی لاکچری و جدید

خرید کاغذ دیواری سه بعدی

پوستر دیواری به دلیل داشتن ویژگی‌هایی مانند قابلیت مقاومت در برابر نو آفتاب، قابل شستشو بودن و قابلیت آنتی استاتیک یکی از پوشش‌های تزئینی پرکاربرد است. آنتی استاتیک به قابلیتی گفته می‌شود که، موجب می‌شود پوشش مورد نظر در برابر الکتریسیته ساکن مقاوم باشد. کاغذ دیواری سه بعدی را می‌توان به صورت سریع و آسان نصب کرد. این محصول معمولا کیفیت فوق العاده ای دارد. در واقع چاپ آن توسط دستگاه‌های مخصوص انجام می‌شود. امکان تمیز کردن آن نیز با پارچه مرطوب فراهم شده است. علاوه بر مقاومت در برابر نور مستقیم خورشید، در برابر نور موضعی نیز مقاوم است. در واقع به هیچ عنوان دچار تغییر رنگ نخواهد شد. کاغذ دیواری اتاق معمولا در ابعاد آماده یا سفارشی عرضه می‌شود. یکی از عواملی که موجب استقبال عموم مردم از این پوشش شده است، وجود طرح‌های متنوع است. زیرا این دیوارپوش به صورت چاپی عرضه می‌شود. در نتیجه دارای تنوع طرح و نقش بسیار زیادی است. انواع عکس و نقاشی را می‌توان با کیفیت مناسب روی پارچه‌ی مخصوص چاپ کرد. قیمت کاغذ دیواری نسبت به سایر انواع دیوارپوش طبیعتا کمتر است. زیرا برای ساخت آن از متریال گران قیمتی استفاده نشده است. همچنین طرح آن به صورت چاپی در تعداد بالا عرضه می‌شود.

 

 

انواع کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی از نظر طرح، به انواع مختلفی تقسیم می‌شود. سبک این نوع طرح‌ها با یکدیگر متفاوت است. مدرن و کلاسیک را می‌توان به عنوان اصلی ترین شیوه‌های به کار رفته در آثار هنری چاپی معرفی کرد. پوستر دیواری برای فضای معماری و دکوراسیون داخلی طراحی می‌شود. در واقع می‌توان گفت کاربرد اصلی آن برای فضاهای داخلی ساختمان است. همچنین این پوشش برای بخش‌های مختلف قابل استفاده است. به طور کلی فضاها معمولا رسمی یا غیر رسمی هستند. ادارات و مراکز تجاری را می‌توان به عنوان دو فضای رسمی معرفی کرد. منازل مسکونی نیز به عنوان فضاهای غیر رسمی در نظر گرفته می‌شوند. برای تزئین دیوار این دو فضا که دارای عملکرد متفاوتی هستند، انواع مختلفی از پوستر دیواری وجود دارد. پوستر دیواری سه بعدی برای یک فضا مانند پذیرایی که نیمه خصوصی محسوب می‌شود، باید با این بخش همخوانی داشته باشد. شاید بتوان گفت که این فضا از مهم ترین بخش‌های ساختمان مسکونی است. زیرا هم توسط افراد خانواده و هم افراد غریبه مورد استفاده قرار می‌گیرد. انواع مختلف پوستر دیواری اتاق مانند فانتزی، انتزاعی و مفهومی نیز برای پوشش دیوار به کار می‌روند. گاهی از تصاویر منظره و طبیعت نیز برای چاپ استفاده می‌شود.

 

 

پوستر دیواری گل و طبیعت

همانطور که اشاره شد، از طبیعت، عناصر موجود در آن و مناظر در پوستر دیواری استفاده می‌شود. این نوع سوژه‌ها در طی سالیان طولانی توسط هنرمندان در آثار نقاشی به کار رفته اند. برای فضایی مانند منزل نیز معمولا از این نوع طرح استفاده می‌شود. البته این پوشش‌ها برای فضاهای دیگر نیز کاربرد دارند. بیشتر مواقع از طرح‌های گرافیکی برای چاپ روی کاغذ دیواری سه بعدی استفاده می‌شود. این طرح‌ها همگی به وسیله‌ی نرم افزار کامپیوتری طراحی می‌شوند. در این نرم افزارها، طراح بر اساس موضوع اثر نسبت به طراحی اقدام می‌کند. گاهی یک طرح با نقوش مختلف تلفیق می‌شود. در این صورت یک تصویر جدید و بدیع روی پوستر دیواری سه بعدی چاپ می‌شود. طراحی چنین تصاویری نیاز به صرف زمان چندانی ندارد. در واقع از یک روش کلی برای اجرای اثر استفاده می‌شود. به همین دلیل قیمت پوستر دیواری نسبت به پوشش‌های دیگر ارزانتر است. به دلیل تنوع در طبیعت، هیچ گاه از دیدن مناظر طبیعی خسته نخواهیم شد. همیشه برای رفع خستگی به آغوش طبیعت پناه می‌بریم. بنابراین استفاده از المان و عناصر مرتبط با آن در آثاری مانند پوستر دیواری اتاق، می‌تواند تا حد زیادی ما را به طبیعت نزدیکتر کند.

 

 

خرید کاغذ دیواری سه بعدی لاکچری و جدید

طراحی فضاهای لوکس و شیک باید بر اساس نوع کاربری فضا انجام شود. اگر قصد استفاده از پوستر دیواری سه بعدی در یک فضا را دارید، باید با توجه به طرح‌های مد روز، اقدام به خرید آن کنید. خرید پوستر دیواری نیز دارای اصول و قواعد مخصوص به خود است. لاکچری و لوکس بودن یک طرح نیز بر اساس همان مد انتخاب می‌شود. در ساختمان‌های گران قیمت می‌توانید نسبت به نصب انواع پوستر دیواری، اقدام کنید. بیشتر افراد به دنبال طرح‌های جدید و تازه هستند. نقوشی که تا به حال در جای دیگر به کار نرفته باشند. به دلیل بازاری بودن طرح‌های چاپی، شما باید به طراح یک طرح خاص را سفارش دهید. در غیر این صورت یک پوستر دیواری با طرح تکراری را خریداری خواهید کرد. یکی از دلایل ارزان بودن این دیوارپوش نیز همین تکرار طرح‌ها است. فروش پوستر دیواری با طرح خاص معمولا بسیار کمتر از فروش کاغذ دیواری سه بعدی با طرح‌های تکراری است. زیرا اغلب افراد برای طراحی و دیزاین فضا، زمان کافی را صرف نمی‌کنند. اما طراحان برای یک فضای لوکس و مدرن ، نسبت به تهیه طرح‌های منحصر به فرد اقدام می‌کنند.

 

 

استفاده از طرح مدرن برای چاپ روی پوستر دیواری

امروزه بیشتر فضاها در ساختمان‌ها با کاربری مختلف، به صورت مدرن طراحی می‌شود. مدرنیسم یک جنبش هنری بود که در دوره معاصر در تمامی هنرها مانند نقاشی، ادبیات و معماری خود را نشان داد. شاید بتوان این شیوه و سبک را درست نقطه‌ی مقابل سبک کلاسیک قرار داد. از این سبک برای چاپ آثار هنری مانند پوستر دیواری نیز استفاده می‌شود. مدرن دارای سادگی در طرح و نقش است. در این نوع سبک از سبک‌های باستانی تقلید نمی‌شود. بیشترین هدف از این نوع شیوه، تطابق با نوع و سبک زندگی امروز است. در این طرح‌ها معمولا از پیچیدگی و استفاده از تزئینات زیاد، خودداری می‌شود. این روش‌ها مربوط به شیوه‌های کلاسیک است. پوستر دیواری مدرن برای منزل می‌تواند دارای طرح‌های ساده باشد. گاهی یک طراح برای خلق اثر هنری از روش‌های مختلفی استفاده می‌کند. مثلا ترکیب موضوعات مختلف یکی از روش‌ها برای خلق آثار هنری مدرن است. این روش بیشتر در سبک‌هایی مانند کوبیسم دیده می‌شود. کاغذ دیواری سه بعدی به هیچ عنوان نباید دارای طرح شلوغ و پیچیده باشد. تصور کنید که در دیوار پشت تلویزیون از یک طرح شلوغ استفاده شود. این کار موجب برهم خوردن نظم فضا خواهد شد.

 

 

پوستر دیواری کلاسیک

همانطور که گفته شد نقطه‌ی مقابل طرح مدرن، طرح‌های کلاسیک قرار دارند. این پوشش‌ها بیشتر برای یک فضای رسمی و اداری مانند انواع شرکت‌های بین المللی کاربرد دارند. امکان استفاده از طرح‌های کلاسیک در فضایی مانند هتل بسیار بیشتر است. پوستر دیواری می‌تواند به صورت متنوع و به روز طراحی شود. اما باید به این نکته توجه شود که باید با نوع چیدمان در فضا، هماهنگی کامل داشته باشد. نمی‌توان یک اثر کلاسیک را در یک فضای مدرن استفاده کرد. در طرح کلاسیک علاوه بر استفاده از سبک نقاشی کلاسیک، از حاشیه و کادر برای طرح استفاده می‌شود. کاغذ دیواری سه بعدی برای اتاق خواب، پذیرایی و نشمین قابل استفاده است. شما می‌توانید از آن در راهرو نیز استفاده کنید. در واقع ورودی ساختمان نیز می‌تواند دارای پوششی مانند پوستر دیواری سه بعدی باشد. این امر موجب می‌شود که نظر مخاطب در نگاه اول به پوستر جذب شود. اگر طرح به کار رفته در آن با فضا تناسب داشته باشد، مخاطب با آن ارتباط برقرار می‌کند. در غیر این صورت تنها با نصب پوستر دیواری موجب برهم زدن نظم فضا خواهیم شد. کلاسیک بودن یک طرح به معنی امروزی نبودن آن نیست. زیرا هنوز هم در بسیاری از ساختمان‌های لوکس از این شیوه برای طراحی فضا استفاده می‌شود.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()