09104962527
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 29 تير 1400 در ساعت 24 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
طرح های جدید کاغذ دیواری مدرن

طرح های جدید کاغذ دیواری مدرن

کاغذ دیواری مدرن با طرح‌های جدید را می‌توان برای زیباتر کردن دکوراسیون منزل به کار برد. در تمامی بخش‌های خانه شامل اتاق خواب و پذیرایی، می توان از آن استفاده کرد. طرح‌های ساده، مینیمال و مدرن فروش بیشتری دارند.

برای پوشش دیوار و ایجاد طرح جدید در آن از کاغذ دیواری استفاده می‌شود. این روش در گذشته بسیار محبوب بود. امروزه نیز استفاده از آن بسیار رواج پیدا کرده است. بیشتر مخاطبین آن نیز از رنگ‌ و طرح ساده و خنثی استقبال می‌کنند.

یکی از ویژگی‌های بسیار مهم آن، قابلیت شستشو است. کاغذ دیواری قابل شستشو را می‌توانید با استفاده از مواد شوینده ساده، تمیز کنید. به هیچ عنوان رد و اثری از آلودگی روی آن باقی نمی‌ماند. البته برخی از انواع این محصول، از قابلیت شستشو برخوردار نیستند. بنابراین قبل از خرید کاغذ دیواری باید به جنس، قیمت کاغذ دیواری، طرح و کیفیت آن توجه کنید.

انواع طرح های کاغذ دیواری

کاغذ دیواری مدرن چیست؟

سبک مدرن یک شیوه هنری در نقاشی و معماری است. این سبک مربوط به دوره‌ی معاصر است و در تمامی المان‌های دکوراسیون، کاربرد دارد. به عنوان مثال در انتخاب مبلمان و دکوری می‌توان از سبک مدرن استفاده کرد. کاغذ دیواری مدرن نیز با طرح‌های جدید و ساده، یکی از محبوب‎‌ترین انواع کاغذدیواری است.

نوگرایی و مدرنیته در معماری و دکوراسیون بسیار نمود پیدا کرده است. قبل از خرید کاغذ دیواری باید طرح‌های مختلفی را مشاهده کنید. با این روش انتخاب بهتری خواهید داشت.

کاغذ های دیواری

کاربرد کاغذ دیواری مدرن

علاوه بر منازل، کاغذ دیواری در هتل‌ها، مراکز اداری و تجاری نیز کاربرد دارد. در این مکان‌ها نیز می‌توان از انواع طرح‌های مدرن استفاده کرد.

درواقع این طرح‌ها برای دکوراسیون مدرن بهترین گزینه هستند. طرح‌های شلوغ به هیچ‌عنوان با معماری و دکوراسیون مدرن هم‌خوانی ندارد. به ویژه برای هتل‌ها باید از طرح‌های ساده استفاده شود.

این موضوع در مورد ادارات و مراکز تجاری نیز صدق می‌کند. در این مراکز از طرح‌های رسمی با رنگ‌های خنثی استفاده می‌شود.

در گذشته از کاغذ دیواری برای پوشش کل دیوار منزل استفاده می‌شد. اما امروزه تنها بخشی از دیوار برای ایجاد جذابیت بیشتر با کاغذ دیواری پوشانده می‌شود. در این بخش می‌توان از طرح‌های نسبتا شلوغ و تیره نیز استفاده کرد.

زیرا فقط بخشی از دیوار را پوشانده است. یکی از کاربردهای کاغذ دیواری، پوشش فضای پشت تلویزیون است که در معماری مدرن بسیار انجام می‌شود.

 

کاغذ دیواری طرح گل

کاغذ دیواری مدرن اتاق خواب

برای کاغذ دیواری اتاق خواب باید از رنگ‌های خنثی و آرامش‌بخش انتخاب شود. تعیین نوع رنگ و طرح آن، سلیقه‌ای است. اما از نظر روانشناسی رنگ‌ها بهتر است از رنگ‌های گرم مانند آجری، طلایی و نارنجی در اتاق خواب استفاده شود.

شما می‌توانید بخشی از دیوار اتاق خواب را با استفاده از آن، بپوشانید. به عنوان مثال دیوار پشت تخت‌خواب، مکان مناسبی برای اجرای کاغذ دیواری اتاق خواب است. این روش‌ها در هتل‌ها نیز قابل اجرا است و فضای زیبایی را پدید می‌آورد.

کاغذ دیواری مدرن پذیرایی

برای پذیرایی نیز رنگ‌های گرم کاربرد بیشتری دارد. طرح کاغذ دیواری نیز کاملا سلیقه‌ای است. البته بهتر است از طرح‌های شلوغ استفاده نشود.

البته گاهی برای کاغذ دیواری پذیرایی و نشمین از طرح‌های مدرن ساده با رنگ‌های خنثی استفاده می‌شود. این طرح‌ها موجب ایجاد فضای سرد و بی‌روح می‌شوند.

شما می‌‎توانید با خرید کاغذ دیواری و نصب آن فضای نو و تازه‌ای در منزل خود ایجاد کنید. معمولا افراد با نزدیک شدن به عید و ایام تعطیل به فکر ایجاد تغییرات در خانه می‌افتند. به ویژه در بخش پذیرایی منزل می‎توان از انواع کاغذ دیواری استفاده کرد.

قیمت کاغذ دیواری با توجه به متراژ، کیفیت، جنس و طرح آن تعیین می‌شود. فروش کاغذ دیواری نیز به صورت آنلاین، تلفنی و حضوری نیز امکا‌ن‌پذیر است.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()