09104962527
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 23 شهریور 1396 در ساعت 48 : 19 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
عوامل موثر بر قیمت کاغذ دیواری

شاید برای شما این سوال مطرح باشد که عوامل موثر بر قیمت کاغذ دیواری چه پارامتر هایی هستند؟

عوامل موثر بر قیمت کاغذ دیواری و به طور کلی قیمت تمام شده برای کاغذ دیواری بستگی به عوامل متعددی مانند جنس کاغذ ، نوع آن ، اندازه ای که برای دیوارها استفاده شده و هزینه های جانبی دیگر بستگی دارد.  البته این کاغذ ها علاوه بر رنگ بندی های مختلف در برندهای مختلفی نیز ساخته می شوند . برندهای ایرانی با برندهای خارجی از لحاظ قیمتی بسیار با هم فرق میکنند. بنابراین تخمین قیمت کاغذ دیواری برای کسانی که در این زمینه ها اطلاعاتی ندارند کمی سخت است. قیمت نهایی که برای کاغذ دیواری تخمین میزنند و بر آن اساس شما آن را می خرید قیمت رولی این محصول است. قیمت هر رول با توجه به برند و جنس و طرح با بقیه رول ها متفاوت است اما فقط دانستن این نکته در خرید کاغذ دیواری کافیست که بدانید تمامی قیمت ها به شکل رولی محاسبه می شود.

رول کاغذ دیواری معمولا بین ده الی پانزده متر طول با عرض هایی به اندازه 50 سانتی متر الی یک متر متغیر است و در نهایت بر اساس مساحت خریداری شده میتوانید قیمت کاغذ دیواری را محاسبه کنید. همانطور که میدانید جنس کاغذ دیواری بر روی قیمت آن تاثیر میگذارد . جنس های کاغذی ساده نسبت به سایر جنس ها ارزان تر هستند. کاغذ هایی که بر روی آنها یک لایه وینیل به کار رفته باشد به دلیل استحکام بالاتر مقداری گرانتر هستند. علت گرانتر بودن این نوع کاغذ ها علاوه بر استحکام ، قابلیت شستشوی آنهاست. برخی مسائل دیگر مانند اکلیلی بودن و یا مخملی بودن کاغذ دیواری بر روی قیمت آن تاثیر میگذارد.

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت کاغذ دیواری و آخرین فاکتور تغییر قیمت کاغذ دیواری کشور تولید کننده و یا سازنده آن است . به عنوان مثال کشور ایتالیا کاغذ دیواری هایی را تولید میکند که از لحاظ قیمت گرانترین نوع هستند . کاغذ دیواری ایرانی نیز از لحاظ قیمت بصرفه ترین کاغذ دیواری ها هستند . 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()