09104962527
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 19 آبان 1397 در ساعت 40 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
معرفی انواع تابلو

از وسایل تزئینی که برای زیبای منازل و ادارات مورد استفاده قرار میگیرد تابلو است. البته تابلوهایی که برای منازل استفاده میشود با تابلوهای اداری از لحاظ طرح متفاوت هستند. از انواع تابلو که بیشترین کاربرد آن در منازل است تابلو نقاشی است. تابلو نقاشی زیبایی بسیار زیادی دارد و از طرح های غیر مفهومی و زیبا مانند منظره و یا چهره یک انسان بهره میبرد.

تابلو مدرن از انواع تابلو محسوب میشود که کاربرد آن به ساختمان هایی با دکوراسیون مدرن محدود میشود. استفاده از تابلو مدرن در ساختمان هایی که دکوراسیون کلاسیک دارند جلوه زیبایی را ایجاد نمیکند و حتی ممکن است به دلیل تضادی که با سایر اجزا به وجود می آورد در بر هم زدن زیبایی دکوراسیون موثر باشد. اما در مقابل میتوان از تابلو مدرن برای ساختمان های مسکونی نوساز که از المان های جدید در طراحی دکوراسیون آن بهره گرفته شده است استفاده نمود.

معرفی انواع تابلو

دکوراسیون ادارات نیز از مناسبترین فضاها برای بکارگیری از تابلو مدرن است. معمولا برای طراحی دکوراسیون ادارات از سبک های مدرن استفاده میشود که همین موضوع باعث شده تا به راحتی بتوان از تابلو مدرن برای تزیئن این دکوراسیون ها استفاده نمود. تابلو مدرن بر خلاف تابلو نقاشی از طرح هایی که حاصل خلاقیت نقاش است تشکیل شده و این طرح ها بیشتر مفهومی هستند که شاید مخاطب در نگاه اول به مفهوم آن پی نبرد. در ساخت این تابلو خلاقیت های زیادی نیز در اجزای طرح بخرج داده میشود. ممکن است نسبت به خلاقیت نقاش قسمتی از طرح بیرون از قاب قرار گیرد که البته زیبایی خاصی را بوجود می آورد.

از انواع تابلو نیز بیشتر برای دکوراسیون های کلاسیک کاربرد دارد تابلو خط است. تابلو خط همانطور که از نامش نیز پیداست از دست خط هایی تشکیل شده است که در ابعاد بزرگتر و با طرح های مختلف بر روی قاب تابلو اجرا و پیاده سازی میشود. متن تابلو خط نیز برگرفته از اشعار و یا سخن بزرگان تاریخ میباشد. برای طراحی وساخت تابلو خط میتوان از هر سبکی استفاده نمود حتی در برخی از انواع تابلو خط از سبک های مدرن استفاده میشود که با دکوراسیون مدرن همخوانی بسیار خوبی را ایجاد میکند.

معرفی انواع تابلو

برای ساخت انواع تابلو چه مدرن باشد و چه تابلو خط از متریال های مختلفی استفاده میشود اما از متریال هایی که زیبایی بسیار زیادی را برای تابلو بوجود می آورد چوب است. چوب از گذشته تا بحال برای ساخت انواع تابلو مورد استفاده قرار میگیرد و امروزه نیز به عنوان یکی از زیباترین و با دوام ترین متریال ها کاربرد بسیار زیادی در ساخت تابلو دارد.

برای خرید انواع تابلو کافی است تا اولین خرید خود را از شرکت دکور آفیس تجربه کنید. شرکت دکور آفیس از مجموعه های فعال در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی است که انواع تابلو با بهترین طرح و رنگ ها را بفروش میرساند.  شرکت دکور آفیس برای فروش انواع تابلو قیمت های بسیار مناسبی را نیز در نظر گرفته است. شرکت دکور آفیس برای رفاه حال مشتریان اقدام به راه اندازی وب سایت اختصاصی خود نموده است تا مشتری بتواند انواع تابلو را بصورت غیر حضوری خرید نماید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()