09104962527
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 8 دی 1398 در ساعت 53 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
هر آنچه که در مورد چاپ پوستر دیواری باید بدانید

با گسترش ساختمان های نوساز و مدرن نوع پوششی که برای این ساختمان ها مورد استفاده قرار میگیرد نیز متفاوت شده است و امروزه پوستر دیواری توانسته جایگاه خوبی به عنوان پوشش داخلی سازه های مدرن پیدا کند. در این مقاله قصد داریم تا هر آنچه که در مورد  چاپ پوستر دیواری باید بدانید را به شما شرح دهیم پس اگر به پوستر دیواری علاقمند هستید با ادامه مطلب همراه ما باشید. پوستر دیواری یکی از  زیباترین و رایج ترین پوشش های عصر حاضر در کنار کاغذ دیواری برای دیوار منازل، محیط های اداری و تجاری و حتی هتل ها محسوب میگردد.

تقاوت چاپ پوستر دیواری  و کاغذ دیواری

درست است که پوستر دیواری مانند کاغذ دیواری از پوشش های رایج و پر طزفدار است اما این دو تفاوت هایی با یکدیگر از برخی لحاظ دارند. اولین تفاوت میان پوستر و کاغذ دیواری در طرح ان میباشد. طرح های به کار رفته بر روی پوسترها ممکن است برگرفته از یک منظره و یا یک شخص بنام و مشهور باشد اما کاغذ دیواری ها از طرح های کوچک تکراری در کنار یکدیگر برخوردار هستند. کاغذ دیواری ها کل دیوارها را پوشش میدهند اما پوستر دیواری تنها یک دیوار و یا حتی بخشی از دیوار را میپوشاند.

چاپ پوستر دیواری با طرح های آماده و یا دلخواه

پوستر دیواری ار یک مزیت بزرگ برخوردار است و آن هم امکان انتخاب طرح آن از میان طرح های آماده و همچنین دلخواه میباشد. شما میتوانید در صورتیکه طرح خاصی را مد نظر دارید سفارش داده تا بر روی پوستر چاپ شوند. این طرح ها میتوانند بصورت سه بعدی نیز چاپ شوند که جذابیت آنرا چندین برابر میکند. همچنین طرح های آماده و متنوع بسیار زیادی نیز وجود دارند که قابل انتخاب بوده و به راحتی میتوانید سفارش دهید. برای چاپ پوستر دیواری با طرح  های آماده و یا طرح های دلخواه میتوانید با مجموعه دکور آفیس از فعالان عرصه چاپ تماس حاصل نمایید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()