09104962527
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 19 بهمن 1401 در ساعت 8 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
پوستر دیواری چیست؟

پوستر دیواری یکی از محصولات محبوب در سالهای اخیر است که مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است و بخاطر سه بعدی بودن آنها، طرفداران زیادی پیدا کرده است .

پوستر دیواری

پوستر دیواری دیوارپوشی است مانند کاغذ دیواری با این تفاوت که طرحهای روی آن مانند پوستر از یک شکل و موضوع کامل و بزرگ مانند تصویری از یک ساحل و یا عکسی از یک درخت و منظره اطراف آن تشکیل شده است. اکثر تصاویر چاپ شده بر روی پوستر دیواری ها سه بعدی بوده و به همین خاطر به پوستر دیواری سه بعدی خطاب می شوند که بعضیی افراد به اشتباه آن را کاغذ دیواری سه بعدی می نامند.

کاغذ دیواری سه بعدی

پوستردیواری بر روی دیوار چسبیده می شود و همانطور که اشاره شد، از طرح بزرگی تشکیل شده که بخاطر امکان نصب و سهولت نصب آن بر روی دیوار، برش خورده و مانندد کاغذ دیواری بصورت نوارهای طولی کانر هم قرار گرفته و شکل مورد نظر را تشکیل می دهند .

پوستر دیواری

پوستردیواری به دو صورت آماده و سفارشی در بازار موجود می باشد که تفاوت های آنها در مقالات بعدی پوستر دیواری توضیح داده خواهد شد .

پوستر دیواری

گروه دکوراسیون و تزیینات داخلی دکور آفیس تولید کننده و ارائه کننده پوستر دیواری سه بعدی بوده و سابقه چندین ساله در ارائه این محصول دکوراسیون داخلی و زیبا دارد.

برای دیدن تصاویر مربوطه بر روی کلمه پوستردیواری کلیک کنید .

کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی

 

 

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()