09104962527
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 3 بهمن 1398 در ساعت 51 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
چاپ پوستر دیواری و اهمیت نگهداری از پوستر دیواری

پوستر دیواری یکی از بروزترین انواع کاغذ دیواری است که به دلیل زیبایی خاص و رویایی که دارد بسیار مورد توجه دکوراتور های داخلی قرار گرفته است. ولی پس از چاپ پوستر دیواری و نصب آن  به منظور استفاده از حداکثر زیبایی آن باید بتوانید از آن به خوبی نگهداری کنید تا بتوانید از حداکثر عمر آن بهره ببرید. بهترین روش برای نگهداری از پوستر دیواری تمیز کردن آن با استفاده از دستمال پارچه نرم با کمی رطوبت می باشد. دستمال میکروفایبر برای تمیز کردن پوستر دیواری یکی از بهترین گزینه ها محسوب می شود مخصوصاً در زمانی که چاپ پوستر دیواری را به شکل سفارشی انجام داده باشید و هزینه ای بیشتر از این بابت پرداخت کرده باشید. در صورتی که بر روی پوستر دیواری لکه ای ایجاد شد بهترین راه این است که به سرعت  پوستر دیواری را تمیز کنید و برای این منظور کمی از محلول رقیق آب با مایع ظرفشویی نیز استفاده کنید. می توانید مقدار کمی از مایع ظرفشویی را با آب ولرم مخلوط کنید و به آرامی بر روی پوستر دیواری بکشید. در صورتی که لکه برای مدت زیادی بر روی پوستر دیواری ایجاد شده باشد باید از محلول های قوی تری برای تمیز کردن آن استفاده نمایید.

برای شستشوی پوستر دیواری پس از چاپ پوستر دیواری و نصب آن از دستمال و یا اسکاچ که دارای زبری باشند استفاده نکنید زیرا با استفاده از آن ها پوستر دیواری دچار خش می شود و زیبایی خود را از دست خواهد داد.

از چه موادی برای شستشوی پوستر دیواری استفاده کنیم

برای شستشوی  پوستر دیواری باید از مواد شوینده ای رقیق استفاده کنید و بهترین ماده برای شستشو استفاده از مواد استاندارد برای شستشو می باشد. از موادی مانند جوهر نمک، نفت، سفید کننده، استون، تینر و بنزین و الکل و موادی از این قبیل برای شستشوی پوستر دیواری و کاغذ دیواری استفاده نکنید. هر گز از آب فراوان برای شستشوی کاغذ دیواری استفاده نکنید یعنی هرگز با شلنگ آب و یا سطل پر از آب به سراغ کاغذ دیواری و پوستر دیواری نروید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()