09104962527
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 29 تير 1400 در ساعت 36 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
کاغذ دیواری پذیرایی رنگ روشن

کاغذ دیواری پذیرایی رنگ روشن

کاغذ دیواری رنگ روشن، گزینه مناسبی برای بخش پذیرایی خانه است.  همان‌طور که می‎‌دانید رنگ‌های تیره باعث دلگیر شدن فضا می‌شوند. اگر قصد دارید تمام دیوارها را با کاغذ دیواری بپوشانید، بهتر است از رنگ‌های روشن مانند کرم استفاده کنید. تنها در صورتی می‌توانید از نوع تیره‌ِ‌ی آن استفاده کنید، که بخش کمی از فضا را با کاغذ دیواری بپوشانید.   

طرح و نقش، ابعاد و کیفیت در تعیین قیمت کاغذ دیواری موثر هستند. کاغذ دیواری پذیرایی باید با مبلمان آن بخش هماهنگی کامل داشته باشد. درواقع در چیدمان منزل و انتخاب رنگ‌ها باید دقت شود.

با توجه به فنگ‌شویی، انواع رنگ و چیدمان انجام شود. پذیرایی، بخش مهمی در خانه‌های ایرانی است. به همین دلیل این بخش نشان‌دهنده سلیقه‌ی میزبان است. بنابراین باید با استفاده از عناصری مانند کاغذ دیواری، این بخش را زیبا و جذاب کرد.

کاغذ دیواری و انواع آن

جدیدترین کاغذ دیواری پذیرایی

هر ساله طرح‌های جدید کاغذ دیواری با رنگ‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. جدیدترین طرح‌ها با توجه دکوراسیون مدرن انتخاب می‌شوند. طرح‌ها دیگر مانند گذشته شلوغ و تیره نیستند. بیشتر افراد تمایل به استفاده از طرح‌های ساده دارند.

برای کاغذ دیواری پذیرایی نیز باید از رنگ‌های روشن استفاده کرد. این رنگ‌ها، محیط منزل را دلباز تر می‌کنند. اگر متراژ خانه کم باشد، فضا را بزرگ‌تر جلوه می‎‌دهد.

طرح‌های جدید مورد استفاده در منازل، شامل طرح‎های مدرن و کلاسیک، طرح‌های سنتی ایرانی و طرح‌های ویژه‌ی کودک و نوجوان هستند.

طرح آجر چینی یکی از طرح‌های پرفروش است. از آن بیشتر برای پشت تلویزیون استفاده می‌شود. درواقع با طرح‌های شلوغ، تنها بخشی از دیوار پوشش داده می‌شود. این بخش با سایر قسمت‌های خانه تضاد زیبا و جذابی را پدید می‌آورد.

کاغذ دیواری جدید

رنگ مناسب برای طرح کاغذ دیواری پذیرایی

انتخاب رنگ دکوراسیون منزل کار دشواری است. به ویژه برای بخش پذیرایی و نشمین که بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. با خرید کاغذ دیواری و نصب آن در این بخش می‌توانیم با صرف هزینه‌ی کم، فضای زیبایی را پدید آوریم. کاغذ دیواری پذیرایی باید با رنگ مبلمان و به طور کلی دکوراسیون منزل، هماهنگی داشته باشد. در صورت عدم هماهنگی، حس ناخوشایندی به بیننده منتقل می‌شود.

اگر از مبلمان اسپورت و مدرن استفاده می‌کنید، بهتر است از رنگ‌های روشن برای کاغذ دیواری استفاده کنید. به ویژه در مورد پس‌زمینه طرح، می‌توانید از رنگ‌هایی مانند صورتی، کرم و آبی کمرنگ استفاده کنید. البته انتخاب نوع رنگ، بسیار سلیقه ای و مطابق با رنگ دکوراسیون باید باشد. رنگ گلبهی برای بخش پذیرایی بسیار مناسب است و جزو رنگ‌های گرم و تابستانی محسوب می‌شود. این رنگ همراه با خود آرامش و زیبایی را به خانه می‌آورد.

کاغذ دیواری

خرید کاغذ دیواری رنگ روشن

با خرید کاغذ دیواری، تغییرات مثبتی را در دکوراسیون منزل خود ایجاد می‌کنید. انتخاب رنگ بسیار سلیقه ‌ای است. طرح کاغذ دیواری را می‌ توانیم از طرح ‌های هندسی نیز انتخاب کنیم. این طرح‌ ها در مدل ‌های ساده و شلوغ نیز ارائه شده اند.

طرح‎های شلوغ و بزرگ باعث کوچک دیده شدن فضا می‌شوند. بنابراین از این طرح‌ ها در فضاهای کوچک استفاده نکنید. به ویژه اگر فضای پذیرایی کوچک باشد از طرح ‌های ساده استفاده شود.

فروش کاغذ دیواری مانند گذشته محدود به فروش حضوری نیست. امروزه به روش آنلاین و غیر حضوری نیز می‌توان انواع کاغذ دیواری پذیرایی و نشیمن را سفارش داد. با این روش، وقت و هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد. برای سایر بخش ‌های منزل نیز می‌توان از کاغذ دیواری در ابعاد کمتر، استفاده کرد.

به ویژه برای اتاق خواب و دیوار پشت تخت‌خواب، استفاده از کاغذ دیواری پیشنهاد می‌شود. قیمت کاغذ دیواری با توجه به ابعاد آن مشخص می‌شود. البته عوامل دیگری نیز در تعیین قیمت موثر هستند. مثلا برخی از انواع کاغذ دیواری، ضد آب و قابل شستشو هستند.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()