09104962527
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 8 آبان 1400 در ساعت 26 : 10 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
تاثیر تابلو در زیبایی دکوراسیون داخلی

تاثیر تابلو در زیبایی دکوراسیون داخلی 

تابلو یکی از عناصر تزئینی است که در پوشش دیوار استفاده می‌شود. البته امکان قرارگیری آن در روی میز به عنوان یک عنصر دکوراتیو نیز وجود دارد. به همین دلیل به برخی از انواع آن، تابلو دکوراتیو گفته می‌شود. این آثار به عنوان یک اکسسوار می‌توانند تاثیر شگرفی روی زیبایی فضا داشته باشند. تاثیر آن در دکوراسیون داخلی بر هیچ‌کس پوشیده نیست. در نتیجه بیشتر طراحان سعی دارند، از این آثار به روش‌های مختلف در فضای معماری استفاده کنند. آن چیزی که در نگاه اول با آن روبرو می‌شوید، دیوار یک فضا است. عناصر دیگر مانند کف و سقف نیز می‌توانند در اولویت دوم و سوم قرار بگیرند. بنابراین دیوارها به ویژه دیوار وسیع یک فضا، مکان مناسبی برای نصب تابلو دیواری است. اما آیا تنها نصب آن بدون هیچ‌گونه اطلاع از استانداردها و اصول طراحی می‌تواند تاثیر مثبتی در محیط ایجاد کند؟ بدون شک بدون توجه به تناسبات، تعادل فضا با نصب غیر اصولی یک عنصر تزئینی به هم می‌خورد. در نتیجه یک طراح تمامی جوانب را برای خرید تابلو و نصب آن در نظر می‌گیرد. این عنصر و المان مطمئنا تاثیر بسیار زیادی بر فکر و روان مخاطب خواهد داشت.

 

 

فروش تابلو نقاشی مدرن

فروش انواع آثار دکوراتیو مانند تابلو، از طریق مرکز فروش تابلو نقاشی انجام می‌شود. میزان فروش یک اثر هنری یا چاپی، بستگی به موضوع آن دارد. از دیرباز آثار هنرمندان مشهور با سبک‌های مختلف مانند کلاسیک، مدرن و ... مورد توجه مخاطبین بوده است. البته طبیعتا سبک مدرن خواهان بیشتری داشته است. این موضوع را می‌توان از روی چیدمان و دکوراسیون بیشتر ساختمان‌های امروزی، فهمید. تابلو نقاشی در صورتی که اصل و اورجینال باشد، قیمت بیشتری دارد. دلیل این امر، صرف وقت، هزینه و ایده‌ی خاص آن طرح است. از این نوع طرح در بازار فقط یک عدد موجود است. در نتیجه همین موضوع موجب افزایش قیمت تابلو می‌شود. اما در مورد آثار چاپی این قضیه صدق نخواهد کرد. به نظر می‌رسد طراح برای خلق آثار چاپی، زمان و وقت کمتری را صرف می‌کند. متریال و رنگ‌های به کار رفته در حجم وسیع، به صرفه هستند. همین امر موجب شده است که مخاطب امروزی از این گونه آثار استقبال کند. البته گاهی اوقات در صورت وجود یک عکس و تصویر با کیفیت، امکان چاپ تابلو با موضوع خاص نیز وجود دارد. این موضوع می‌تواند از جانب مشتری به طراح پیشنهاد شود.

 

 

خرید تابلو دیواری منظره

یکی از بیشترین درخواست‌ها در زمینه‌ی خرید تابلو، انواع طر‌ح‌های مرتبط با طبیعت و مناظر طبیعی است. گل و گیاه و عناصر موجود در طبیعت همواره برای نقاشان سوژه‌های نابی بوده اند. به همین دلیل در طول تاریخ در فرهنگ‌ها و سبک های مختلف هنری، از این سوژه استفاده شده است. شاید بتوان گفت که طبیعت و مناظر آن در هر دوره‍ای با سبک‌های مختلف به مخاطب ارائه شده اند. به همین علت هیچ‌گاه درخواست برای این نوع تابلو دکوراتیو ، کم نخواهد شد. یکی از مکان‌هایی که با این نوع عنصر هنری، خو گرفته است، فضای پذیرایی در منازل است. معمولا از نقوش گیاهی مانند گل و گیاه در این فضا استفاده می‌شود. حال ممکن است طرح مورد نظر کلاسیک یا مدرن باشد. در هر صورت از نظر قیمت تفاوتی بین این دو وجود ندارد. تنها عاملی که در هنگام خرید تابلو می‌تواند موثر باشد، اندازه‌ی آن است. معمولا نیز سایز آن با توجه به وسعت فضا، انتخاب می‌شود. شاید بتوان گفت که مناظر از دیدگاه هنرمندان و طراحان همواره به عنوان یک سوژه‌ی مناسب کارایی دارند. دلیل کهنه نشدن این موضوع، تنوع در طرح و نقش در طبیعت است. بنابراین نقاشان و طراحان همیشه از آن به عنوان یکی از موضوعات مهم در آثار هنری خود استفاده می‌کنند.

 

 

خرید تابلو برای پذیرایی

از گذشته تا به امروز اولین گزینه برای تزئینات منزل، خرید تابلو دکوراتیو بوده است. در واقع این عنصر جزئی جدا نشدنی از فضای معماری منازل است. فضاهایی مانند اتاق پذیرایی جای مانور بیشتری برای نصب این آثار دارند. در نتیجه بیشتر افراد از این عناصر در این فضا استفاده می‌کنند. یکی دیگر از دلایل استفاده از آثار هنری دیواری در پذیرایی، عمومی بودن این بخش است. ایرانیان از دیرباز مهمان‌نواز بوده اند و این فرهنگ امروزه نیز از بین نرفته است. به همین سعی داشته اند که اتاق پذیرایی مهمان به بهترین شکل ممکن تزئین شود. از این رو با نصب المان‌هایی مانند کاغذ دیواری، پوستر دیواری و تابلو، این مکان را جذاب‌تر می‌کنند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی چاپ، انواع آثار دکوراتیو چاپی نیز در دسترس عموم قرار گرفتند. دیگر مانند گذشته از لوازم هنری دست‌ساز استفاده نمی‌شود. از نظر قیمت و هزینه نیز، قیمت تابلو چاپی از آثار اصل کمتر است. با توجه به بالا بودن هزینه‌های طراحی و دیزاین، طراحان نیز ترجیح می‌دهند از آثار چاپی ارزان‌قیمت استفاده کنند. برخی از این آثار به سبک‌های مختلفی به مخاطب ارائه می‌شوند. مثلا آثار نقاشی چاپی انتزاعی، مفهومی، مدرن و کلاسیک طرفداران بیشتری دارند. البته سبک‌هایی مانند فانتزی نیز امروزه در بیشتر آثار هنری دیده می‌شود.

 

 

تاثیر نصب تابلو در دکوراسیون

تاثیر نصب تابلو در دکوراسیون ساختمان را نمی‌توانیم نادیده بگیریم. یک فضای خالی بدون استفاده از عناصر دکوراتیو، می‌توان سرد و بی روح به نظر برسد. در نتیجه انواع المان‌های تزئینی می‌توانند نقش بسیار موثری در زیبایی و جذابیت یک فضا ایفا کنند. این موضوع علاوه بر منازل، در سایر کاربری ها نیز صدق می‌کند. به همین علت امروزه به طراحی فضاهای مختلف مسکونی، تجاری و اداری اهمیت بیشتری داده می‌شود. مثلا فضای یک فست‌فود را می‌توانیم با استفاده از تابلو مشاغل، زیباتر کنیم. عنصر تزئینی به کار رفته در آن می‌تواند کاربردی نیز باشد. به عنوان مثال در همین فضا، تابلو دکوراتیو حکم منو را داشته باشد و یا خدمات و غذاهای ارائه شده را نمایش دهد. بنابراین این عنصر تزئینی کاملا کاربردی عمل می‌کند. مشتری بدون مراجعه به مسئول خدمات، از محصولات ارائه شده با خبر می‌شود. این موضوع روی فروش بیشتر یک فضای تجاری تاثیر مثبت خواهد داشت. انتخاب مکان نصب نیز یکی از کارهای دشوار است. برای این کار می‌توان از معماران دکوراسیون داخلی کمک گرفت. سایز و اندازه‌ی تابلو نیز از دیگر مواردی است که باید به آن توجه شود.

 

 

مرکز فروش تابلو دکوراتیو

در مراکز فروش تابلو دکوراتیو، انواع آثار هنری و تزئینی نیز به فروش می‌رسند. دیوارپوش‌های متنوع جزئی ثابت خدمات ارائه شده توسط این مراکز هستند. در نتیجه با مراجعه به این مکان‌ها امکان خرید انواع المان و عنصر تزئینی وجود دارد. اما امروزه با توجه به ورود تکنولوژی‌هایی مانند اینترنت، خدمات رسانی این نوع مراکز نیز تغییر کرده است. گاهی یک مرکز بزرگ فروش تابلو دیواری، تنها خدمات خود را به صورت اینترنتی ارائه می‌دهد. گاهی نیز امکان مراجعه‌ی حضوری برای مشتری وجود دارد. در هر صورت آثار هنری چاپی بسیار متنوع هستند و مخاطب می‌تواند از میان آثار مختلف، طرح مورد نظر خود را انتخاب یا سفارش دهد. یکی از ویژگی‌های این نوع آثار، استفاده از بوم نقاشی با پارچه‌‎ی کنواس است. طرح چاپی روی آن به صورت واقعی‌تر به نظر می‌رسد. در نتیجه حس استفاده از عناصر مصنوعی و چاپی در فضا به مخاطب منتقل نخواهد شد. فروش اینترنتی و آنلاین دارای مزایای بسیار زیادی است. همین ویژگی‌ها موجب شده است که بسیاری از دوستداران آثار هنری، از این روش برای تهیه تابلو استفاده کنند. تولیدی فروش آثار هنری چاپی، تمامی طرح‌های ایرانی و خارجی را برای سلیقه‌های مختلف ارائه می‌دهد. مانند آثار مربوط به حوزه‌ی کودک و نوجوان، که تنوع بسیار زیادی دارد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()