09104962527
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 30 فروردین 1400 در ساعت 41 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
چه رنگی برای پارکت مناسب است

دکورآفیس فروشنده انواع پارکت و پارکت لمینت در طرح ها و رنگ های مختلف آماده ارائه هر گونه مشاوره به خریداران این محصول زیبا و پر طرفدار می باشد. اما با مطالعه این مقاله اطلاعاتی را به شما ارائه خواهیم داد تا بتوانید قبل از گفتگو با مشاوران مجرب دکورآفیس اطلاعاتی را در این زمینه داشته باشید. یکی از مواردی که باید درباره خرید پارکت در نظر بگیرید انتخاب رنگ پارکت می باشد که باید با توجه به فضایی که دارید بهترین آن ها را انتخاب نمایید.

انتخاب رنگ های طیف تیره برای فضاهای کوچک مناسب نمی باشد زیرا استفاده از رنگ تیره فضا را کوچک تر نشان می دهد و به هیچ عنوان برای فضای کوچک پیشنهاد می شود اما رنگ روشن برای فضای کوچک سبب انعکاس نور شده و فضا را بزرگ تر نشان می دهد ولی اگر فضای بزرگی دارید دست تان در انتخاب رنگ هنگام خرید پارکت باز است و می توانید از طیف های تیره نیز  برای این فضا استفاده کنید.

یکی دیگر از مواردی باید در هنگام انتخاب پارکت در نظر بگیرید تناسب رنگ پارکت با سایر وسایل می باشد برای مثال بین پارکت و مبلمان نیازی به یک رنگ بودن آن ها نداریم زیرا در این صورت فضا بی روح خواهد شد ولی انتخاب پارکت با چند درجه تفاوت با مبلمان می تواند بهترین گزینه برای انتخاب رنگ پارکت باشد.

یکی دیگر از مواردی که باید در هنگام خرید پارکت در نظر بگیرید میزان تاثیر رنگ پارکت بر روی افراد می باشد. برای مثال استفاده از رنگ خاکستری تیره یکی از رنگ های شیک و البته خنثی می باشد. رنگ بژ روشن نیز برای پارکت حس پاکیزگی را به انسان منتقل می نماید.

یکی دیگر از رنگ های پر طرفدار و گرم نیز رنگ فندقی بوده که از رنگ های گرم محسوب می شود.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()