09104962527
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 1 مهر 1399 در ساعت 16 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
انتخاب کاغذ دیواری متناسب با فضای موجود

انواع و اقسام دیوارپوش هایی که از گذشته تا کنون برای زیبایی دکوراسیون داخلی معرفی و مورد استفاده قرار گرفته اند که هیچ یک به اندازه کاغذ دیواری نتوانسته اند در زیبایی دکور منازل نقش داشته باشند. کاغذ دیواری یکی از دیوارپوش های بسیار زیبایی است که تا کنون به صنعت ساختمان سازی و دکوراسیون داخلی معرفی شده است و با توجه به اینکه در طرح ها و رنگ های گوناگونی که عرضه میشود از طرفداران بسیار  زیادی در مقایسه با دیگر دیوار پوش ها برخوردار میباشد. دیگر دیوار پوش هایی که تا کنون  برای زیبایی دکوراسیون معرفی شده اند هیچ یک نتوانسته اند جایگزینی برای کاغذ دیواری باشند و به همین دلیل هنوز کاغذ دیواری ها از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار میباشند و اغلب مردم تمایل زیادی به خرید این دیوار پوش از خود نشان میدهند. با مراجعه به فروشگاه های عرضه کاغذ دیواری متوجه خواهید شد که طرح و مدل های زیادی از کاغذ دیواری ها برای فروش به شما معرفی میشوند که البته انتخاب هر یک از این طرح و مدل ها به دکوراسیون منزل شما بستگی دارد  و باید متناسب با دکور خود کاغذ دیواری مناسب و ایده آل را خریداری نمایید.کاغذ دیواری

کاغذ دیواری را بر اساس سبک دکوراسیون انتخاب نمایید

برای انتخاب یک کاغذ دیواری مناسب باید ابتدا و قبل از هر چیز و حتی قبل از آنکه رنگ کاغذ دیواری را انتخاب کنید به سبک دکور خود توجه نمایید. دکوراسیون ها در دو سبک مدرن و همچنین کلاسیک طراحی و اجرا میشوند که این دو سبک متفاوت از یکدیگر تاثیر زیادی در انتخاب شما برای انتخاب و خرید کاغذ دیواری خواهند داشت. سالیان زیادی بود که تنها دکوراسیون های کلاسیک برای منازل طراحی و اجرا میشدند و همینی موضوع انتخاب کاغذ دیواری ها را تا حد زیادی آسان کرده بود اما با ورود سبک مدرن به دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری هایی در این سبک به بازار ورود پیدا کردند که حتما باید از این دست کاغذ دیواری ها برای زیبایی دکوراسیون مدرن استفاده نمایید.

انتخاب رنگ مناسب از مهمترین نکات انتخاب کاغذ دیواری

بعد از توجه به سبک دکوراسیون خود باید به رنگ کاغذ دیواری قبل از خرید آن نیز توجه داشته باشید و کاغذ دیواری در رنگ هایی را انتخاب نمایید که بتواند با فضای موجود به خوبی سازگاری برقرار کند. اما در انتخاب رنگ کاغذ دیواری چه مواردی را باید لحاظ کنیم؟ برای انتخاب رنگ مناسب کاغذ دیواری ها باید توجه داشته باشید آیا فضای موجود نور گیر است یا خیر. نور گیر بودن فضا تاثیر بسیار زیادی در انتخاب رنگ ها دارد و باید میزان نور ورودی به فضای موجود را مورد بررسی قرار داده و بر اساس آن کاغذ دیواری در رنگ روشن و یا رنگ های تیره را با توجه به  سلیقه خود  انتخاب نمایید.  در صورتیکه فضای موجود نور گیر خوبی دارد و مشکلی از این لحاظ وجود ندارد میتوانید کاغذ دیواری با رنگ های تیره را انتخاب نمایید اما در صورتیکه بر عکس این قضیه صادق باشد پس باید کاغذ دیواری های با رنگ روشن را انتخاب و خریداری نمایید. کاغذ دیواری های با رنگ روشن میتوانند عدم نور کافی در فضا را تا حد زیادی جبران کنند و در روشن تر شدن فضا نقش مهمی را ایفا میکنند.

برای اتاق کودکان کاغذ دیواری با طرح های  کودکانه را انتخاب نمایید

در صورتی که قصد دارید تا اتاق کودکان را با کاغذ دیواری تزئین کنید پس بهتر است تا به دنبال خرید کاغذ دیواری هایی باشید که در طرح و مدل های کودکانه به فروش میرسند. اتاق کودکان که ممکن است اتاق مناسب برای استراحت پسر بچه و یا دختر بچه ها باشد باید با کاغذ دیواری هایی پوشانده شوند که با روحیات کودک سازگاری و تناسب کامل داشته باشد. میتوانید از کاغذ دیواری های معمولی نیز برای تزئین اتاق کودکان استفاده نمایید اما بهتر است تا کاغذ دیواری های کودکانه را انتخاب نمایید که سازگاری خوبی را با اتاق کودکان ایجاد خواهد کرد و همچنین مورد علاقه کودکان نیز میباشد و رضایت آنها را جلب خواهد کرد.

برای خرید انواع کاغذ دیواری در طرح و مدل های گوناگون آن هم با بهترین قیمت با کارشناسان شرکت دکور آفیس یکی از شرکت های فعال در زمینه دکوراسیون داخلی تماس حاصل نمایید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()