09104962527
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 16 فروردین 1396 در ساعت 10 : 20 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )
انواع پوستر دیواری

یک گزینه مناسب در تغییر دکوراسیون منزل و یا دفتر کار شما استفاده از پوستر دیواری سه بعدی با طرح مناسب محیط می باشد.

کاغذ دیواری سه بعدی

در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع پوستر دیواری آشنا کنیم و مزایا و معایب هر یک را توضیح دهیم .

پوستر دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری پوستری یا همان پوستر دیواری به دو صورت آماده و سقارشی در بازار موجود می باشد . هر دو نوع کاغذ دیواری پوستری بصورت شیت هایی کنار یکدیگر قرار گرفته و طرح مورد نظر را تشکیل می دهند . طرح های هر دو نوع کاغذ دیواری پوستری سه بعدی بوده و هر دو قابل شستشو می باشند .

پوستر دیواری سه بعدی گل

پوستر دیواری سه بعدی آماده اصولا ساخت کشورهای خارجی از جمله چین می باشد که در ابعاد مشخص تولید و عرضه میگردد . این پوستر ها بصورت 1 تکه ( عرض 184 و ارتفاع 127 ) ، 2 تکه ( عرض 92 و ارتفاع 220 )، 4 تکه ( عرض 194 و ارتفاع 270 ) و 8 تکه ( عرض 368 و ارتفاع 254 ) پوجود می باشد و همان طور که مشخص است محدودیت ابعاد داشته و با توجه به سایز دیوار باید یکی از گزینه ها انتخاب گردد و متراژ اضافه پس از نصب بریده شود که باعث ناقص شدن طرح می شود و یا کوچکتر از دیوار باشد که در نتیجه قسمتهایی از دیوار خالی میماند و مجبور به استفاده از قابهای گچی و چوبی و یا استفاده از متریالهای دیگری برای آن شوید .

پوستر دیواری سه بعدی طبیعت

در حالی که در پوستر سفارشی، ابعاد به اندازه دیوار شما چاپ و تولید می شود که در نتیجه طرح پوستر بصورت کامل بر روی دیواری نصب میگردد و از مهمترین مزیت پوستر دیواری یا همان کاعذ دیواری پوستری می باشد . لازم است که پوستر های سفارشی در ایران بر روی کاغذ دیواری قابل شستشوی خارجی و توسط دستگاههای خارجی چاپ و تولید می گردد و با نصب تکه های کاغذ دیواری در کنار هم طرح مورد نظر ایجاد می گردد .

کاغذ دیواری سه بعدی

 از دیگر مزایایپوستر سفارشی در ابعاد دلخواه می توان به طرحهای بسیار زیاد آن و طرحهای اختصاصی آن اشاره کرد که امکان استفاده از طرحهای ایرانی و سنتی و همچنین طرح دلخواه و سفارشی مشتری که توسط گرافیست های هنرمند ایرانی طراحی می شود را می دهد. همچنین چاپ عکس شخصی افراد بر روی پوستر و نصب بر روی دیوار هم  امکان پذیر می باشد .

پوستر دیواری سه بعدی

گروه دکوراسیون داخلی دکورآفیس مفتخر است با استفاده از دستگاه ژاپنی و کاغذ دیواری های با کیفیت خارجی ، بیش از 20.000 طرح رو چاپ و تولید نماید.

پوستر دیواری سه بعدی 

 

کاغذ دیواری سه بعدی گل

 

پوستر دیواری سه بعدی

 

کاغذ دیواری سه بعدی گل

ارسال نظر

امین :
1 0
سلام . ممنون بابت این مقاله مفید... بنظرم بهترین سایت واسه طراحی پوستر و بنر یا حتی کسب درآمد از طراحی بنر های تبلیغاتی سایت خدمات یاب هستش: https://khadamatyab.com/خدمات/طراحی-پوستر-و-بنر/
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
6 / 10
از 3 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()