09104962527
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 30 دی 1398 در ساعت 13 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
اهمیت استفاده تابلو دیواری سایز بزرگ

یکی از بهترین ترفندها برای این که منزل را بزرگ تر نمایش دهید استفاده از تابلو دیواری بزرگ است. تابلو های بزرگ در انواع و سبک های مختلفی در بازار موجود هستند و شما می توانید بر اساس نوع دکوراسیون خود یکی از انواع تابلو را خریداری نمایید.

انواع تابلو با سایز بزرگ در رنگ های متنوعی موجود می باشد و شما برای دکوراسیون داخلی چه مدرن باشد و چه کلاسیک می توانید نوع زیبایی از تابلو را خریداری نمایید.

نکاتی که باید در نصب تابلو بزرگ رعایت کنید

اولین نکته ای که باید در زمینه نصب تابلو در نظر بگیرید این است که چه دیواری برای نصب تابلو مناسب است؟ قطعاً برای انتخاب دیوار برای نصب تابلو با اندازه بزرگ باید بزرگ ترین دیوار را انتخاب کنید چه این دیوار در پذیرایی باشد چه در اتاق خواب و یا راهروی منزل شما باشد. اگر گشتید و چنین دیواری را پیدا نکردید با ایجاد تغییراتی در دکوراسیون منزل می توانید دیوار بزرگ را ایجاد کنید تا بتوانید دیوار مناسب را برای نصب تابلو ایجاد کنید. اگر تابلوی بزرگی را بر روی دیوار کوچک نصب کنید فضای منزل شما از آن چه هست کوچک تر به نظر می رسد. یکی دیگر از نکاتی که باید در محل نصب تابلو در نظر داشته باشید این است که تابلو را در بین دو پنجره نصب نکنید زیرا در این صورت زیبایی تابلو در بین این دو پنجره کمرنگ می شود. بهتر است محل نصب تابلو را نقطه کانونی مبلمان خود انتخاب کنید و این به شرطی است که بتوانید مبلمان خود را به گونه ای بچینید که تابلو را بتوانید در مرکز دید نصب نمایید.

چنان چه از تابلوی بزرگ خود می خواهید در اتاق خواب استفاده کنید بهترین محل نصب آن در بالای تخت می باشد و به این ترتیب تابلو زیبایی خود را به خوبی نشان خواهد داد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()