09104962527
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 30 مرداد 1399 در ساعت 45 : 17 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
تابلو بوم چاپی و هنر دیجیتال

تابلو ها نقش بسیار مهمی در زیبایی خانه دارند که امروزه به دلیل اهمیت یافتن طراحی در دکوراسیون داخلی منازل و اهمیت تابلو در دکواسیون توجه خاصی به انواع مختلف آن داده شده است زیرا تابلو نقاشی علاوه بر عملکرد ظاهری نقش بسیار مهمی در یک فضای معماری را نیز بر عهده دارد که استفاده درست و به جا در انتخاب رنگ و ابعاد آن میتواند کمک بسیار زیادی در زیبا سازی فضای منزل یا محل کار شما داشته باشد و همانگونه که میدانید هنرهای دستی و نقاشی های دستی به دلیل هزینه ی بسیار بالای آن قابل خرید برای همه اقشار جامعه نمی باشد. به همین دلیل استفاده از فایل های همان نقاشی ها و چاپ آنها بر روی همان بوم ها میتواند در کمتر کردن هزینه تابلوی مورد نظر ما کمک کند با وجود اینکه طرح های مورد نظر ما به صورت دیجیتال طراحی شده باشند .

تابلو خط نقاشی

امروزه طرح های دیجیتال چه در زمینه سنتی که میتواند خطی یا خط نقاشی باشد و چه در زمینه مدرن که میتواند طرح های مینیمال یا ترکیبی باشد خیلی مورد توجه قرار گرفته است زیرا با عنایت به وجود نرم افزارهای بسیار قوی در زمینه طراحی کارهایی میتوان انجام داد که با دست و سبک سنتی بسیار مشکل و یا امکان پذیر نیست. تابلو های دیجیتال نوع جدیدی از وسایل دکوراتیو و هنری هستند که میتوانند در انواع مختلف دکوراسیون های منزل استفاده شوند و مدتی است مورد توجه مردم قرار گرفته و وارد بازار دکوراتیو شده اند .

این تابلو ها تلفیقی از هنر سنتی و مدرن هستند و در بین این تابلو ها تابلو های خطی و خط و نقاشی بسیار مورد توجه قرار گرفته اند زیرا همانطور که میدانید تلفیق نقاشی و خط کاری بسیار زمان بر است که هزینه ی آن نیز بسیار بالا می باشد ولی این تابلو ها با صرف وقت کمتر و هزینه ای کمتر همان حس تابلو های خط و نقاشی را به ما می دهد.

تابلو خط نقاشی

تابلو های دیجیتال پس از طراحی با استفاده از برنامه های تخصصی طراحی دیجیتال به صورت فایلی با کیفیت بالا آماده ی چاپ می شوند سپس بر روی پارچه ی کنواس که پارچه ی بوم های نقاشی نیز می باشد چاپ می شود  و پس از چاپ بر روی کلاف های تابلو نصب می شود . این کلاف ها در انواع مختلفی موجود میباشد و هر تولید کننده ای بر حسب قیمت و انتخاب خود از جنس و ضخامت خاصی استفاده می کند. کلاف تابلوهای شرکت دکورآفیس بسیار مرغوب به نام کلاف دیپ هستند که دارای مقاومت بسیار بالا با ضخامتی بیشتر نسبت به تابلو های معمولی هستند و به خاطر جنس ان که چوب روسی است و برش خاص آن زیبایی بیشتر همراه با مقاومت بیشتر نسبت به بقیه ی کلاف ها دارند

این تابلو ها به دلیل ضخامت آن و چاپی که دور تا دور کار می خورد قابل استفاده بدون قاب نیز هستند که در دکوراسیون های مدرن بسیان زیباتر به نظر می آیند و میتوانند هارمونی خاصی را با دیگر وسایل خانه به وجود آورند.

تابلو گل

علاوه بر فایل های طراحی شده ی مذکور ما نقاشی های معروف و آثار بنام هنرمندان معروف در سبک های باروک و کلاسیک و نقاشی های مدرن را نیز آماده برای چاپ د اریم . متنوع بودن سبک این تابلو ها که آماده ی چاپ هستند نیز جزو دیگر مزایای این تابلو ها هستند که می توانند تمام سلایق را مورد پوشش قرار بدهند از قبیل دوستداران هنر و هنر های دیجیتال. دوستداران عکس های طبیعت های گوناگون و مناظر شهری دوستداران نقاشی در سبک های مدرن و کلاسیک دوستداران طرح های سه بعدی و برجسته در قالب اشکال هندسی یا گل های برجسته و ...

در این مجموعه تابلو ها با کیفیت رنگی بسیار بالا و با استفاده از به روزترین دستگاه چاپ و جوهرهای بسیار باکیفیت و بدون بو که کاملا قابل شستشو میباشند چاپ و ارائه میگردند.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()