09104962527
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 30 دی 1398 در ساعت 14 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
تابلو دیواری جدید بهترین راه برای تغییر در دکوراسیون

اگر دکوراسیو منزل شما خسته کننده شده است و دوست دارید با کمترین هزینه بیشترین تغییر را در دکوراسیون محل کار و یا محل زندگی و یا بسیاری دیگر از فضاها ایجاد کنید. در حال حاضر انواع تابلو با طرح ها و نقش های متنوعی را می توانید بیابید که دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید.

خرید تابلو دیواری جدید

شما با خرید تابلو دیواری جدید  می توانید منظره ای زیبا در منزل خود داشته باشید. بیشتر مردم برای تغییر دکوراسیون منزل خود بیشتر به دنبال تغییر مبلمان و فرش و پرده هستند ولی شما به راحتی می توانید با تعویض تابلوهای قدیمی با تابلوی جدید دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید و جانی تازه به روح منزل خود بدمید.

در این جا برخی از انواع تابلو جدید را معرفی می کنیم تا شما بتوانید با کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع تابلو بهترین نوع تابلو را خریداری نمایید.

تابلو نقاشی با طرح انتزاعی یکی از انواع پرطرفدار تابلو است که نظر بسیاری از مردم را به سمت خود جلب کرده است. نقوش انتزاعی بر روی این نوع تابلو به شکل واضح منظور خاصی ندارند و به همین دلیل می توانید برای چندین ساعت به آن نگاه کنید و بر آن اساس خیالبافی کنید. از تابلو انتزاعی می توانید برای منزل و یا محیط کاری خود استفاده نمایید.

یکی از بهترین انتخاب ها برای اتاق پذیرایی و نشیمن می تواند استفاده از تابلو چند تکه باشد. تابلو چند تکه می تواند به شکل منظم و یا غیر منظم بر روی دیوار کنار هم قرار بگیرند. ولی باید دقت داشته باشید که در نصب تابلو چند تکه نباید فاصله قطعات خیلی کم و یا خیلی زیاد باشدو می توان فاصله پنج سانتی متری بسیار مناسب باشد.

تابلو لاکچری و فانتزی یکی دیگر از انواع تابلو  است که اگر به تصاویر فانتزی و رویایی علاقه داشته باشید می توانید این نوع تابلو را خریداری کنید. برای خرید این سبک از تابلو باید دکوراسیون منزل خود را نیز در نظر بگیرید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()