09104962527
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 5 آبان 1401 در ساعت 14 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
تابلو فنگشویی محل کار

استفاده از فنگشویی می تواند در تمام جنبه های زندگی ما از جمله روابط، ثروت، سلامتی و کسب و کار تاثیر حیرت انگیز بگذارد. در این نوشتار می خواهیم اساس فنگشویی در دکوراسیون داخلی و تاثیر آن در کسب و کار و شغل را مورد بررسی قرار دهیم و در ادامه تابلو فنگشویی محل کار را یکی از موثرترین المان ها در رعایت نکات فنگشویی است، به شما معرفی کنیم.

فنگ شویی چیست؟

 فنگ شویی به ما می آموزد که به طبیعت احترام بگذاریم و از انرژی آن بهره ببریم.در کل فنگ شویی جهان هستی را به پنج عنصر اصلی دسته بندی میکند:

1.آب

2.چوب

3.آتش

4.فلز

5.خاک

پنج عنصر که در بالا ذکر شده اند بر مبنا و اساس پنج عنصر حاکم در طبیعت تقسیم بندی شده اند. در ادامه ارتباط این عناصر را با تابلو فنگشویی محل کار مورد بررسی قرار می دهیم.

 

اساس فنگ شویی در دکوراسیون داخلی چیست ؟

به طور مثال شما در منزلی زندگی میکنید،یا در محیطی مشغول به کار هستید که احساس کرختی،بی حوصلگی و عدم تمایل به بودن در آن محیط را دارید؛چاره کار تنها به تعادل رساندن عناصر و انرژی ها در آن محیط است.

در اینصورت زندگی پرشور تر،و همینطورکسب و کار تجارت پر رونق تری خواهید داشت.

عناصر پنج گانه در فنگ شویی،بیانگر اشکال،رنگها و جهت های مخصوص به خود هستند؛البته مهم است که شما در چیدمان دکور خود،چه هدفی را دنبال می کنید.

تابلو فنگشویی عقاب

قانون فنگ شویی:

در کل فنگ شویی،علمی است که از سال های بسیار دور(حدودا سه هزار سال قبل)به عرصه ظهور رسیده است.

عناصر پنج گانه فنگ شویی،اگر درتعادل و هماهنگی با یکدیگر باشند،بسیار اثر بخش،موثر و مفید در زندگی و پیرامون ما خواهند بود.

اما اگر تضاد و تقابل یکدیگر قرار بگیرند،مشکلاتی ما را احاطه خواهند کرد که هرچقدر تلاش کنیم به نتایج مفیدی در زندگی و چرخه خود دست نمی یابیم.

اگر زندگی مملو از کیفیت بالا،اثر های مثبت و جانبخش را مطالبه می کنید؛لازم است به این قواعد عمل کنید.اصول اولیه فنگ شویی،شما را به سمتی سوق می دهد که علاوه بر زیبایی های محیط پیرامون خود،به آرامش و رضایت از حضور در آن فضا نیز دست می یابید.

 

آشنایی با عناصر اصلی فنگ شویی منزل در چیدمان تابلو:

در فنگ شویی،اصولی اساسی وجود دارد که همواره باید رعایت شودتا جریان صحیح انرژی ها در اطراف ما وجود داشته باشد؛برای مثال:

اگر در معماری محل زندگی یا کسب و کارتان،از نظر اصل انرژی ها،موردی وجود دارد که غیر قابل اصلاح(از لحاظ معماری و ساخت و ساز)است؛می توانیم از موارد یا به اصطلاح اِلِمان هایی در آن بخش ها استفاده کنیم،تا از جریان سالم و درست انرژی آن بخش بهره مند شویم.

این المان ها به دو دسته(درمانگرها و تقویت کننده ها)تقسیم می شوند.

(ما با دسته درمانگرها درگیر نیستیم و به آن نمی پردازیم.)

بحث اصلی ما درمورد تقویت کننده هایی به نام "تابلو" یا "تصاویر" می باشد.

اکنون که با موضوع اصلی مبحث مطرح شده در این مقاله آشنا شدیم،به پایه کار و اساس چیدمان در علم انرژتیک فنگ شویی می پردازیم؛و در مرحله بعدی به وجود و ضرورت حضور تابلو های مفید و مناسب در این مبحث خواهیم پرداخت.

عناصر پنج گانه در فنگ شویی:

عنصر آب در فنگشویی

اولین عنصر،آب است که نمایانگر آرامش،جریان،پویایی و تحرک در زندگی ما میباشد.

در این مرحله از شما یک تقاضا دارم،چشمهای خود را ببندید و خاطره ای از حضورتان در کنار ساحل دریا را به یاد آورید،حتی در کنار یک رود یا جوی آب روان.

چه حسی دارید؟

حتی توصیف این حس هم لذت بخش است.امواج می آیند و برمی گردند و شما در آرامش به تماشا نشسته اید.حس خوبی دارید که باید تجربه اش کرد،که غیر قابل توصیف اما عالی و بی نظیر است.

عنصر آب در فنگ شویی با اشکال مواج شناخته می شود؛یا اشکالی که منحنی بوده،یا اصطلاحا موج دار هستند مانند موج آب.رنگ این عنصر آرامش بخش و حیاطی بدین شرح است:

آبی،سرمه ای،سیاه

جایگاه عنصر آب در پلان(نقشه)منزل یا محل کار ما،قسمت شمال است که با قطب نما مشخص می شود.

تابلو فنگشویی اسب دوان

جهت شمال در فنگشویی

هرکجا آب هست،آبادانی و رفاه،آسایش و فراوانی،پاکیزگی و نظم و پویایی وحرکت در جریان است.برای انتخاب تابلو های تقویت کننده در فنگ شویی ابتدا فضای محیطی خود را پاکسازی و رفع انباشتگی کنید.هر نوع گرد و غبار و هر نوع آلودگی مانع بزرگی در سرراهِ تاثیر گذاری چیدمان و المان های انرژی زای فنگ شویی هستند.رفع انباشتگی هم دور کردن وسایل و لوازم مازاد در محیط شماست.

البسه،وسایل،ظروف و هر نوع انبار کردن و دپو کردن وسایلی که در حال حاضر نیازی به آنها نداریم و یا خراب هستند و از کار افتاده شده اند.اینها قاتلان اصلی جریان سالم انرژی در محیط شما به حساب می آیند.پس نه تابلو و نه تصاویر و نه هیچ مورد دیگری در این صورت کمکی به شما نخواهند کرد.

بهترین حالت بخشیدن و هدیه دادن وسایل سالم است.در غیر اینصورت دفع آنها از محیط زندگی و کار شما،ضروری میباشد.

در مرحله بعد،از درمانگر ها در صورت لزوم استفاده می کنیم؛اما بهترین گزینه استفاده از المانهای تقویت کننده آن بخش میباشد.

چرا فنگ شویی جهت شمال برای محیط کار انقدر مهم است؟

شمال پلان شما،بخش مربوط به شغل و حرفه شماست؛میپرسید چرا؟

طبق توضیح قبلی،بخش شمال بخش تحرک و پویایی و آبادانی است؛و چه چیز زندگی شما را رونق میدهد و آبادتر و بهتر میکند؟

کاملا درسته شغل و حرفه شما.پس با تقویت بخش شمال بوسیله تابلو فنگشویی محل کار و یا پوستر دیواریهای فنگ شویی با رنگهای تفویت کننده آن بخش،شما جریان انرژی سالم و مفید را در بخش شغل و درآمد خود به حرکت در می آورید و پویاتر می کنید.

انتخاب تابلو فنگشویی محل کار در قسمت شمال

موردی بود که دیوارقسمت شمالی منزل دوستمون،پوستر دیواری به رنگ قرمز و کرم نصب شده بود و به دلیل علاقه شدید خانم خانه به این تصویر،تمایلی به تعویض نداشتند.

مرد ونان آور خانه در کسب و کارش موفق نبود و هرسال کار جدیدی را شروع میکرد و بی نتیجه می ماند.در اینگونه موارد،دو راه حل برای شما پیشنهاد میشود:

1.پوستر دیواری رنگ نامناسب را،تعویض کنید و از رنگهای آبی،مشکی،طلایی،سفید،نقره ای، خاکستری یا سرمه ای بهره ببرید.

و یا مورد دوم را انتخاب کنید:

2.از تابلو بوم ها با تصاویر مناسب و رنگهای مخصوص بخش شمال روی این دیوار استفاده کنید.

شاید سوالی برای شما پیش آمده باشد که چرا رنگهای طلایی و سفید و نقره ای و خاکستری؟ و یا اینکه چه تصاویری مناسب است و ما از کجا تشخیص بدهیم که تابلوی مناسبی را انتخاب کرده ایم؟

 

تابلو فنگ شویی محل کار و اهمیت آن:

خوب، بحث اصلی در مورد تابلو فنگشویی محل کار اینجاست که چه تصاویری را برای شمال نصب کنیم؟

شما یا شاغلید،یا بیکارو درصورتیکه شاغل هستید، یا کارمند و مزد بگیر هستید؛یا شغل و کسب و کار خودتان را اداره میکنید.

پس این دو مبحث باهم تفاوت دارند و انتخاب تابلو بوم فنگ شویی برای هر مقوله جداست.

این بخش خیلی خیلی مهم و حیاتی است؛پس چند بار مطالعه اش کن تا ملکه ذهنت بشه،تا در انتخاب تصاویر تابلو اشتباه نکنی.

تابلو کشتی در فنگ شویی

تابلو فنگشویی محل کار برای مشاغل کارمندی:

بهترین انتخاب برای شما که تمامی فکر و ذهنیت شما،ارتقاء سمت و شغل تان یا بالا رفتن حقوق و مزایایتان میباشد؛تابلو بوم فنگ شویی محل کار با تصویر کشتی بادبانی با بادبانهای سالم و برافراشته در حال حرکت در دریای آرام با آسمانی صاف و منظره ای آرامش بخش میباشد.تابلو بوم کشتی بصورت تابلو گرد یا تابلو دایره ای بهترین گزینه برای شما میباشد.تابلو های بوم فنگ شویی بیضی شکل هم انتخاب خوبی برای شما خواهند بود.

یک نکته اصلی و مهم در انتخاب تابلو فنگشویی محل کار :

اولین اصل در انتخاب تابلو فنگشویی محل کار به عنوان تقویت کننده انرژی هر بخش،تصویر تابلو میباشد؛مرحله بعدی،رنگ بندی موجود در تابلو است و شکل هندسی تابلو در مرحله بعدی قرار دارد.

پس اگر دوست دارید از تابلو بوم مستطیل در این بخش استفاده کنید،اصلا نگران جریان انرژی نباشید؛چرا که بهترین انتخاب شما،تابلو بوم دایره و بیضی است.اما این دلیل نمی شود که شما نتوانید از تابلو بوم فنگ شویی مستطیل در این قسمت استفاده کنید.اصل اولیه فنگ شویی میگویدکه هدف ما از چیدمان انرژتیک، بالا بردن سطح انرژی و لذت بردن ما از دیزاین پیرامون ما است.

چرا کشتی نماد مهمی در فنگشویی محل کار است؟

کشتی ها همواره نماد باربری،رساندن آذوقه و مواد مورد نیاز کشورها بوده اند.هر کجا کشتی بادبانی وجود داشته،رونق وتجارت و فراوانی و پویایی و کار هم زیاد بوده است.پس با دیدن این تصویر از طریق چشمهایمان،ذهن خود را مجاب میکنیم که ما به سوی فراوانی و نعمت بیشتر،درحال حرکت ودر جریان انرژی سلام هستیم.

تابلو فنگ شویی عقاب ها برای محل کار (کارمندان):

گزینه دوم برای شما که کارمند هستید(یا مزد بگیر)،تابلو فنگشویی محل کار با عقابهای جفت در حال پرواز در آسمان صاف و آبیفدر کنار هم و هم سو با یکدیگر میباشد.

عقاب پرنده ای قوی؛بی همتا در قدرت و اقتدار است؛ و اگر شیر سلطان حیوانات جنگل است،عقاب هم سلطان پرندگان به حساب می آید.تابلو بوم عقاب در فنگ شویی نمادی از اوج قدرت،ریاست و اقتدار است.بلند پروازی که به نتیجه میرسد و هدفی که در اوج آسمانهای موفقیت بدست می آید و حتمی می شود. عقاب نمادی از ذکاوت و تیزبینی و باهوشی است؛پس ریاست و اول بودن،حق مسلم ما در حرفه و شغل و کسب و کارمان میباشد.

تابلو ماهی در فنگشویی محل کار

گزینه انتخابی سوم برای کارمندان محترم،تابلو بوم با تصاویر ماهی های در حال حرکت است.می توانید از تابلو فنگ شویی با تصویر دو ماهی یا بیشتر استفاده کنید.

پیشنهاد ما برای افرادی که عدد کووای 9 (عنصر آتش) دارند انتخاب تصویر عقاب یا ماهی جفت میباشد؛چرا که بخش شمال،جهت عشق و همبستگی شماست و با نصب این تابلو بوم های فنگ شویی،با یک تابلوی مناسب،دو نشان را هدف میگیرید(هم حرفه و شغل ودرآمدتان ارتقاء می یابد،هم روابط عاطفی شما بهبود می یابد و بهتر از قبل می شود.)

اگر برای بخش شمال پلان از تابلو فنگشویی محل کار استفاده می کنید،می توانید از تصویر ماهی های نه تایی هم بهره ببرید.تابلو بوم ماهی فنگ شویی با تصویر هشت ماهی طلایی و قرمز . یک ماهی سیاه در وسط مرکز ماهی ها،یک گزینه عالی برای رونق حرفه و درآمد شماست.

تابلو فنگ شویی اسب ها (راهکار فنگ شویی برای افراد بیکار):

اگر شما بیکار هستید و جویای کار مناسب می باشید:

1.انتخاب تابلو فنگشویی محل کار با تصاویر اسبهای دوان در آب می باشد.(دقت کنید اسب ها حالت وحشی و رَم کرده ندشته باشند).

2.انتخاب تابلو بوم دو اسب دوان در آب آرام ساحل یا رودخانه،در کنار هم،برای عدد کووای 9 که شغل ندارند گزینه عالی ای میباشد.

"نکته":در ادامه اگر شغل مورد نظر شما که مشغول به آن شدید،کارمندی بود یا حقوق بگیری،حتما تابلوی اسب ها را با تابلوی فنگ شویی مناسب برای کارمند ها،جایگزین کنید؛ولی اگر شغل آزاد و کسب و کار خودتان بود،این تابلو گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

تابلو ماهی فنگشویی

تابلو اسب در فنگشویی

اسب ها نماد پویایی و حرکت هستند و سرعت آنها زبانزد است.پس،به کار و حرفه شما رونق سریعتری میدهد.تابلو بوم فنگ شویی اسب های 9 تایی هم گزینه مناسبی برای کسانی که جویای کار هستند میباشد.

رنگ اسب ها در تابلو بوم فنگ شویی باید سفید،خاکستری یا سیاه باشد.بهترین انتخاب برای تابلو فنگشویی محل کار، اسب ها،تابلوی اسب های دوتایی سیاه و سفید در کنار ساحل آرام است.افراد جویای کار می توانند از تابلو بوم فنگ شویی با کشتی بادبانی نیز استفاده کنند.

"نکته":تابلو بوم های فنگ شویی کشتی بادبانی،باید طوری نصب شوند که نوک عرشه کشتی یا مرکز کنترل و پلان شما را هدف بگیرد و یا اینکه درب ورودی پنجره ها را نشان ندهد.

تابلو فنگشویی محل کار برای افرادی که مشاغل آزاد دارند:

گزینه های مناسب برای شما،تابلو بوم فنگ شویی اسب ها در آب آرام و ماهی ها در اقیانوس آرام همراه با طلوع زیبای خورشید ملایم میباشد.

مجموعه دکورآفیس تابلو فنگشویی محل کار با طرح وسعت دریا را همراه با 9 پرنده در حال پرواز(بدلیل انرژی بالای عدد 9 در فنگ شویی)طراحی کرده است،که می توانید برای گسترش کسب و کارتان بخصوص در بخش املاک،اتومبیل و تجارت از این تابلو بوم فنگ شویی زیبا و پر انرژی بهره ببرید.

"نکته":اگر تمایل استفاده از تصاویر تابلو فنگشویی محل کار ذکر شده در بالا را ندارید،میتوانید از تابلو بوم هایی با رنگبندی مناسب جهت شمال استفاده کنید؛و یا از تابلو هایی انتزاعی با رنگهای مناسب و یا اشکال دایره و مواج و بیضی در تصویر بهره ببرید.

منبع

جمع بندی

در این مقاله به طور کامل با جهت شمال در فنگشویی و تاثیر بالای آن در بخش کسب و کار آشنا شدید. سه نماد ماهی، عقاب و اسب را معرفی کردیم که می توانید از آن در تابلو فنگشویی محل کار استفاده نمایید .

"تمامی تصاویر در سایت دکورآفیس  موجود است و تنوع  بالایی دارد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
9 / 10
از 2 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()