09104962527
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 14 آبان 1398 در ساعت 21 : 17 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
تفاوت کاغذ دیواری سه بعدی با کاغذ دیواری های کلاسیک و مدرن

کاغذ دیواری سه بعدی از کاغذ دیواری هایی محسوب میشود که تفاوت آن با دیگر مدل های کاغذ دیواری مانند کلاسیک و مدرن بسیار زیاد است. تفاوت کاغذ دیواری سه بعدی با کاغذ دیواری های کلاسیک و مدرن تنها به طرح های سه بعدی که کاملا زنده هستند ختم نمیشود. کاغذ دیواری سه بعدی به دلیل طرح های زنده و سه بعدی که دارد از شرایط نصب متفاوتی نیز برخوردار است. ممکن است برای نصب کاغذ دیواری های کلاسیک تمام دیوارها مد نظر قرار گیرند و همچنین تنها یک مدل کاغذ انتخاب شود که این شرایط نصب چندان شامل حال کاغذ دیواری سه بعدی نمیشود و هر گونه بی توجهی در این زمینه میتواند منجر به ایجاد جلوه ظاهری ناخوشایندی برای دکوراسیون داخلی شود.

تفاوت کاغذ دیواری سه بعدی با کاغذ دیواری های کلاسیک و مدرن

نکات مهم در نصب کاغذ دیواری سه بعدی

برای نصب کاغذ دیواری سه بعدی به دو نکته مهم باید توجه شود. یکی از این نکات استفاده از دو و یا چند طرح مختلف آن هم متناسب با شرایط و فضا میباشد. کاغذ دیواری در انواع کلاسیک و مدرن را میتوان تنها در یک مدل بر روی تمامی دیوارها و یا بیشتر آنها نصب نمود اما کاغذ دیواری سه بعدی اینگونه نیست و باید تنها یک دیوار که به عنوان مثال میتواند پشت تلویزیون باشد را انتخاب نموده و سپس کاغذ دیواری متناسب با این فضا را نصب نمود. از نکات دیگر نصب کاغذ دیواری سه بعدی مربوط به شرایط و مکان مورد نظر میشود. بسته به آن که کاغذ دیواری سه بعدی را برای چه مکانی نصب میکنید باید طرح های متفاوت و مناسب را انتخاب کنید. کاغذ دیواری های معمولی مانند کاغذ های مدرن و کلاسیک را در طرح های مختلف امکان نصب در هر فضایی را دارند اما این موضوع شامل حال کاغذ دیواری سه بعدی نمیشود.

تفاوت قیمت کاغذ دیواری سه بعدی با دیگر مدل های کاغذ دیواری

قیمت کاغذ دیواری سه بعدی نسبت به مدل کاغذ دیواری و اینکه ساخت کدام کشور است متفاوت خواهد بود. اما تفاوت قیمت کاغذ دیواری سه بعدی با کاغذ دیواری مدرن و کلاسیک چندان تفاوتی نخواهد داشت به شرط آنکه یک فروشنده منصف و مطمئن را برای خرید انتخاب کنید. شرکت دکور آفیس از شرکت های با سابقه در زمینه فروش کاغذ دیواری میباشد و قیمت کاغذ دیواری سه بعدی را کاملا مناسب و منصفانه در نظر گرفته است.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()