09104962527
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 30 فروردین 1400 در ساعت 40 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
راه حل مناسب برای از بین بردن لکه بر روی کاغذ دیواری

بعد از نصب کاغذ دیواری و با گذشت زمان گرد و غبار بر روی کاغذ دیواری می نشیند و زیبایی اولیه و شفافیت کاغذ دیواری را از بین خواهد برد. برای بازگرداندن زیبایی کاغذ دیواری باید هر از چندگاهی توسط ابزار مناسبی آن را تمیز کنیم.

برای تمیز کردن کاغذ دیواری ابتدا باید جنس آن را در نظر بگیرید و بر آن اسا روش تمیزکردن را به کار بگیرید. برای مثال اگر کاغذ دیواری با آکریل و وینیل پوشانیده شده باشد به راحتی می توانید آن را بشویید و لی چنان چه کاغذ دیواری ساده باشد نباید آن را خیس کنید و حتی الامکان باید نقطه مورد نظر را پاک نمایید. برای تمیز کردن کاغذ دیواری وینیلی هم نباید از وسایلی استفاده کنید که سبب ساییدگی کاغذ دیواری می شوند. اگر دیوار دارای محافظ نمی باشد می توانید آن را با اسفنج خشک تمیز کنید.

نحوه تمیز کردن کاغذ دیواری

می توانید برای تمیز کردن کاغذ دیواری دو قاشق چایخوری مایع ظرفشویی را در ظرفی از آب گرم بریزید و حل کنید انتخاب شوینده باید به گونه ای باشد که باعث رنگی شدن کاغذ دیواری نشود. بعد از درست کردن این محلول باید حوله مناسب و یا اسفنج را داخل محلول کرده و پس از بیرون اوردن به خوبی آن را بچلانید و برای این که خیال تان از روش شستشو و آسیب نرسیدن به کاغذ دیواری اسوده باشد در جایی نا مشخص از دیوار تست کنید و پس از اینکه دیدید آسیبی به کاغذ دیواری وارد نشده می توانید بقیه قسمت های کاغذ دیواری را به ارامی و با دقت تمیز نمایید.

برای تمیز کردن کاغذ دیواری از دستمالی که مخصوص تمیز کردن می باشد استفاده نکنید زیرا آن ها برای کاغذ دیواری گزینه مناسبی نیستند. بعد از شستن کاغذ دیواری بلافاصله با دستمال تمیزی کاغذ دیواری را خشک کنید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()