09104962527
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 24 آبان 1399 در ساعت 56 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
عواملی که قیمت کاغذ دیواری و پارکت را تحت تاثیر قرار میدهند

کاغذ دیواری و پارکت جزئی  جدایی ناپذیر از دکوراسیون داخلی هستند و میتوانند زیبایی بی وصفی را برای آن بوجود آورند. کاغذ دیواری و پارکت در صورتیکه   از نوع مناسب انتخاب شوند در نتیجه میتوانند زیبایی و جذابیت بسیار زیادی را برای دکوراسیون پدید آورند. از آنجایی که کاغذ دیواری و پارکت محبوبیت زیادی پیدا کرده اند فروش بیشتری را نیز نسبت به دیگر دیوار پوش و کفپوش ها نیز به خود اختصاص داده اند. کاغذ دیواری و پارکت با قیمت های متفاوتی به بازار عرضه میشوند که در این مطلب قصد داریم تا  در مورد عواملی که بر روی قیمت این دیوارپوش و کفپوش پر کاربرد تاثیر گذار هستند توضیح مختصری را به شما ارائه دهیم. از مهمترین عواملی که در قیمت کاغذ دیواری و پارکت و به طور کلی کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر دیواری سه بعدی تاثیر گذار است برند آن میباشد و در صورتیکه برخی برندهای مطرح را که اغلب وارداتی هستند برای خرید مد نظر قرار دهید در نتیجه باید هزینه بالاتری نیز برای تهیه آن پرداخت کنید. در صورتیکه قصد ندارید تا هزینه زیادی را برای خرید کاغذ دیواری و پارکت بپردازید پس پیشنهاد ما به شما خرید کاغذ دیواری و همچنین پارکت تولید داخل میباشد.

استحکام و دوام کاغذ دیواری و پارکت از عوامل تاثیر گذار در قیمت

در ساخت کاغذ دیواری و پارکت و همچنین کاغذ دیواری سه بعدی، پوستر دیواری سه بعدی متریال های گوناگونی مورد استفاده قرار میگیرد که این مواد تشکیل دهنده در قیمت آنها تاثیر گذار میباشد. مواد با کیفیت مورد استفاده در ساخت کاغذ دیواری این مزیت را برای آن بوجود می آورد تا در برابر برخورد آب و رطوبت مقاوم شود که این موضوع آنرا به یک کاغذ دیواری قابل شستشو تبدیل میکند و اجازه تغییر شکل و همچنین افت کیفی را به کاغذ نمیدهد. برای اینکه بتوانید یک کاغذ دیواری با کیفیت را خریداری کنید بهتر است به دنبال نوع قابل شستشو باشید که میتوانید به راحتی با این قابلیت سطح کاغذ دیواری را شستشو داده و تمیز نمایید. همچنین پارکت ها نیز در صورتیکه کیفیت بالایی داشته باشند میتوانند در برابر آب و رطوبت که عامل اصلی فرسایش آن هستند مقاومت به عمل آورند و از فرسایش آن جلوگیری به عمل آورند.

طرح های خاص و  زیبا از عوامل تاثیر گذار بر قیمت کاغذ دیواری و پارکت

کاغذ دیواری و پارکت و کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر دیواری سه بعدی در طرح های متنوعی تولید میشوند که برخی از آنها به حد زیبا و چشمگیر هستند که مشتریان زیادی را بخود جلب میکنند. زمانی که یک طرح کاغذ دیواری و پارکت بسیار زیبا و جذاب باشد در نتیجه تقاضا برای خرید آن نیز افزایش می یابد که در نهایت قیمت تمام شده آن برای مشتری افزایش خواهد یافت. در میان کاغذ دیواری ها و همچنین پارکت ها این کاغذ دیواری است که طرح های خاص آن میتواند افزایش قیمت را به همراه داشته باشد.  پارکت ها به دلیل اینکه در کف سازه اجرا میشوند و چندان دید ندارند شاید طرح آنها مد نظر خریدار قرار نگیرد اما کاغذ دیواری به دلیل اینکه بر روی دیوار اجرا میشود و دید زیادی را نیز برای مخاطب ایجاد میکند در نتیجه طرح های آن  برای مشتری اهمیت بیشتری دارند.

قیمت کاغذ دیواری و پارکت خارجی تولید داخل مناسب تر از نمونه های خارجی

 اگر شما هم از دسته افرادی هستید که قصد ندارید تا هزینه زیادی را برای خرید کاغذ دیواری و پارکت بپردازید پس باید به سراغ پارکت ها و کاغذ دیواری هایی بروید که در داخل کشور تولید میشوند و از کیفیت مناسبی نیز برخوردار میباشند. قیمت کاغذ دیواری و پارکت تولید داخل به دلیل اینکه کلیه مراحل تولید در داخل کشور انجام میشود و همچنین هزینه ای نیز بابت عوارض و گمرکی و همجنین حمل و نقل از گمرک به فروشگاه شامل حال آن نمیشود از قیمت بسیار مناسب تری برخوردار است.

ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()