09104962527
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 23 اسفند 1396 در ساعت 5 : 10 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
فاکتور های موثر در قیمت و پخش پوستر دیواری

امروزه استفاده از کاغذ دیواری و همچنین پوستر دیواری بر روی دیوار های خانه ها به حد مناسبی همه گیر شده است و از هر ده خانه حداقل 3-4 خانه همه یا بخش قابل توجی  از منزل خود را با کاغذ دیواری و پوستر دیواری تزئین نموده اند. برای بسیاری از افرادی که مایلند تا خانه خود را به وسیله ی پوستر دیواری زیبا نمایند سوال پیش می آید که قیمت پوستر دیواری چقدر است و اینکه عوامل موثر در قیمت پوستر دیواری چه مواردی می باشد.

در صورتی که شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که به دنبال عوامل تاثیر گذار در قیمت پوستر دیواری هستید به شما پیشنهاد میکنیم تا انتها همراه باشید تا موارد ی که بر روی قیمت  و پخش پوستر دیواری تاثیر گذار است را برای شما شرح دهیم.

یکی از اصلی ترین عوامل موثر در قیمت پوستر دیواری جنس کاغذ به کار رفته در ساخت پوستر دیواری می باشد، مورد تاثیر گذار بعدی ابعاد آن می باشد. البته این مورد را نیز باید به خاطر داشته باشید که جنس های تولیدی ایران و جنس های تولیدی برند های خارجی تفاوت قیمت مشهودی دارند.

نصب پوستر دیواری نیز یکی از عوامل موثر در قیمت پوستر دیواری می باشد. در صورتی که دیوار های شما از قبل کاغذ دیواری شده باشند نیاز است که ابتدا کاغذ دیواری ها به کلی جمع آوری شوند و سپس سطح دیوار آماده ی نصب پوستر شود ولی در صورتی که بر روی دیوار های شما رنگ باشد کار کمتری صورت خواهد گرفت و در نتیجه هزینه تمام شده برای شما کمتر خواهد بود.

بر اساس آخرین قیمت گذاری که بر روی انواع پوستر دیواری و کاغذ دیواری سه بعدی انجام شده است شما میتوانید هر متر مربع مربع پوستر دیواری را با مبلغ متری 37 هزار تومان خریداری نمایید. این در حالی است که این مبلغ برای پوستر ایرانی 42 هزار و برای پوستر ترک 55 هزار تومان خواهد بود و این تفاوت قیمت مشخصا نشان دهنده ی کیفیت بیشتر پوستر دیواری ترک در برابر سایر پوستر دیواری ها می باشد. در صورتی که به هر یک از انواع پوستر دیواری نیازمند هستید به شما پیشنهاد میکنیم از محصولات موجود بر روی سایت دیدن نمایید و خرید کاغذ دیواری خود را انجام دهید. دکور آفیس پخش کننده کاغذ دیواری و پوستر دیواری در انواع مختلف با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت می باشد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()