09104962527
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 13 خرداد 1397 در ساعت 38 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
نحوه نصب صحیح کاغذ دیواری

اگر از جمله افرادی هستید که تمایل دارید کاغذ دیواری را خودتان نصب کنید بهتر است در ادامه با دکورآفیس باشید.  در این مطلب با نحوه نصب صحیح کاغذ دیواری با شما خواهیم بود.

در اولین قدم از نحوه نصب صحیح کاغذ دیواری باید دیوارهای خود را اندازه بگیرید. به دقت اندازه کف تا سقف و همچنین عرض دیوارها را اندازه گیری کنید. سپس کاغذ دیواری مناسب خود را نسبت به ابعادی که اندازه گیری کرده اید خریداری کنید. البته توجه داشته باشید که برای اطمینان میتوانید ابعاد کاغذ دیواری را به هنگام خرید کمی بیشتر در نظر بگیرید تا در هنگام استفاده با کمبود کاغذ دیواری مواجه نشوید.

در قدم دوم باید دیوارها را برای نصب کاغذ دیواری آماده سازی کنید. ابتدا برق را قطع کرده و سپس کلید و پریزهای دیوارهایی را که قرار است کاغذ دیواری یا پوستر دیواری بر روی آنها نصب شود را با پیچ گوشتی خارج کنید. علت این کار نیز استفاده از آبی میباشد که برای  فعال کردن چسب به کار میرود است. ممکن است در هنگام نصب آب به درون کلیدها نفوذ کرده و باعث ایحاد اتصالی شود که بسیار خطرناک میباشد.

اگر از قبل کاغذ دیواری یا پوستر دیواری وجود دارد بهتر است کاغذهای قدیمی را جدا کنید تا چسبندگی کاغذ دیواری جدید بهتر صورت گیرد. تمام کاغذ دیواری های قدیمی را جدا کرده و سپسبا سمباده دیوارها را بسابید. اگر بر روی دیوار سوراخ و یا بریدگی هایی وجود دارد میتوانید با بتونه آنها را بپوشانید و بعد از خشک شدن بتونه سطح آنرا با سمباده صاف کنید.

با پرایمر سطح دیوار را با یک قلمو رنگ کنید. پرایمر ماده ای میباشد که میتواند دیوار را برای چسباندن کاغذ دیواری آماده کند. تمام قسمت های دیوار را با پرایمر رنگ آمیزی کنید.

در ادامه مطلب نحوه نصب صحیح کاغذ دیواری نوبت به مرحله حساس آن میرسد که باید با دقت انجام شود. در این مرحله باید کاغذ دیواری را بر روی دیوار بچسبانید. رول های کاغذ دیواری را باز کرده و سپس به اندازه های که از قبل گرفته بودید کاغذ را ببرید. کاغذ بریده شده را بر روی دیوار قرار دهید و به آرامی آنرا به سطح دیوار بچسبانید. توجه داشته باشید که برای اینکار هیچگونه عجله ای نداشته باشید زیرا از حساسیت بالایی برخوردار است و کوچکترین خطایی باعث از بین رفتن کاغذ و همچنین زحمات شما میشود.

در پایان مطلب نحوه نصب صحیح کاغذ دیواری نوبت به صاف کردن کاغذ میرسد. حباب هایی که درون کاغذ های نصب شده وجود دارد را با وسیله ای مناسب و همچنین نرم از لبه ها خارج کنید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
6 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()