09104962527
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 12 خرداد 1397 در ساعت 5 : 17 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
ویژگی های تابلو خط

یکی از محصولاتی را که می توانید در دکورآفیس خریداری نمایید، انواع تابلو دکوراتیو و تابلو خطر است. همانطور که میدانید تابلو یکی از عناصر بسیار تاثیرگذار در زیبایی دکوراسیون داخلی ساختمان میباشد. بسیاری از مردم تصور میکنند که طرح های تابلو فقط باید از منظره و یا یک عکس تشکیل شده باشد. یکی از انواع تابلو که سال های زیادیست طرفداران زیادی پیدا کرده است، تابلو خط میباشد. تابلو خط در واقع از یک نوشته و یا یک بیت شعر از شاعران مطرح و بنام تشکیل شده و بسیار زیبا میباشد.

تابلو

تقریبا میتوان گفت بیشتر تابلو خط ها بر روی کاغذ مخصوصی نوشته میشوند و متریال و یا فریم خاصی برای قاب و کاغذ آنها استفاده نمیشود. در ادامه به برخی از ویژگی های تابلو خط که باعث تقاضای بالای مشتری برای این نوع تابلو شده است اشاره میکنیم:

تابل

1. یکی از اصلی ترین ویژگی های تابلو خط میتوان به حس سنتی و گرمی که به دکوراسیون داخلی و منزل منتقل میکند اشاره کرد.

2. عناصر بصری به کار رفته در این نوع تابلو یکی از ویژگی های تابلو خط میباشد که باعث میشود تا نظر بیننده را برای حد اقل چند دقیقه به منظور خواندن آن جلب کند.

3. طرح تابلو خط را میتوان بر روی هر نوع متریالی به کار برد. محدودیتی در استفاده از نوع متریال تابلو وجود ندارد.

4. یکی دیگر از مهمترین ویژگی های تابلو خط میتوان به شرایط و مکان استفاده از آن اشاره نمود. در واقع محدودیتی در مکان و شرایط استفاده از تابلو دکوراتیو وجود ندارد. در خانه، دفتر کار و یا یک فروشگاه به راحتی میتوانید از تابلو خط استفاده کنید.

5.  تابلو خط مانند دیگر تابلوها که به مرور زمان قدیمی شده و جذابیت خود را از دست میدهند نمیباشد و همین موضوع  از ویژگی های تابلو خط به شمار میرود. برای سالیان زیادی میتوان تابلو خط را در قسمت های مختلف خانه استفاده نمود بدون آنکه کمی از جذابیت آن کم شود.

6. استفاده از این نوع تابلو نشان دهنده اصالت و فرهنگ غنی فرد و اشخاص ساکن در یک خانه میباشد.

تابلو

تابلو خط ها انواع مختلفی دارند که انتخاب هر یک از آنها کاملا سلیقه ای میباشد. هر شخصی به یک نوشته و یا یک شعر خاصی علاقمند است که باید نسبت به علایق و روحیات خود، نوشته مورد نظر خود را خریداری کرده و با در صورت لزوم سفارش دهد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()