09104962527
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 24 آبان 1399 در ساعت 18 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
کاغذ دیواری و پارکت و تناسب آنها با وسایل

پارکت و  کاغذ دیواری ها  از بهترین پوشش هایی هستند که میتوان برای استفاده بعنوان کفپوش و همچنین دیوارپوش مورد استفاده قرار داد و جزو پوشش هایی نیز قرار گرفته اند که محبوبیت بسیار زیادی دارند.کاغذ دیواری و پارکت باید متناسب با یکدیگر انتخاب شوند و از لحاظ طرح و رنگ با یکدیگر سازگاری داشت باشند اما تنها توجه به این موضوع کافی نیست و باید به اجزا و وسایل دیگری که در دکوراسیون واقع شده اند  نیز توجه شود. وسایل زیادی در  یک فضا و دکوراسیون وجود دارند که این وسایل میتوانند  تا حد زیادی تعیین کننده طرح و رنگ پارکت و همچنین  کاغذ دیواری باشند. وسایل زیادی از جمله مبلمان، پرده، وسایل دکوری، میز ناهار خوری و از این دست وسایل در یک فضا وجود دارند که هر یک میتوانند به نوعی تعیین کننده طرح و رنگ کاغذ دیواری باشند.

تناسب وسایل موجود در پذیرایی را با کاغذ دیواری و پارکت جدی بگیرید

یکی از بخش هایی از منزل که باید تناسب میان وسایل موجود در آن و همچنین پارکت و کاغذ دیواری مورد توجه قرار گیرد پذیرایی میباشد. شاید بتوان برای انتخاب پارکت و کاغذ دیواری های اتاق ها بصورت سلیقه ای عمل کرده و هر طرح و رنگی را بدون توجه به وسایل موجود در آن انتخاب و خریداری نمود اما مطمئنا  در بخش پذیرایی اینگونه نخواهد بود و باید حساسیت زیای را بر روی طرح  و رنگ ها به خرج دهید. اتاق ها به دلیل اینکه فضایی تقریبا شخصی محسوب میشوند و افراد کمی در آن رفت و امد میکنند دست شما را باز خواهند گذاشت تا بتوانید هر نوع  پارکت و کاغذ دیواری ، کاغذ دیواری سه بعدی  و پوستر دیواری سه بعدی را بر ای آن انتخاب کنید اما بخش پذیرایی اینگونه نیست و باید به تناسب میان طرح و رنگ های آن دقت زیادی خرج داده و تنها طرح و رنگ های مناسب را خریداری نمایید. پذیرایی مکانی برای دورهمی های فامیلی  است که به همین دلیل انتخاب طرح و رنگ مناسب برای کاغذ دیواری و پارکت بسیار مهم است.

کاغذ دیواری و پارکت رنگ روشن  مناسب ترین گزینه برای سازگاری با وسایل

از انواع کاغذ دیواری و پارکت ها بخصوص کاغذ دیواری هایی که میتوانند تا حد زیادی با وسایل موجود سازگاری بر قرار کنند کاغذ و همچنین پارکت های با رنگ روشن است. کاغذ دیواری و پارکت ، کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر دیواری سه بعدی که از رنگ های روشن بر روی خود بهره میبرند به اغلب وسایل با هر طرح و رنگی سازگاری دارند و به ندرت وسایلی یافت میشوند که با این دسته از کاغذ دیواری ها و پارکت ها تناسب نداشته باشد. رنگ روشن کاغذ دیواری و  پارکت ها همچنین میتواند برای فضاهایی که با وسایل زیادی پر شده است و دکور را تا حد زیادی اشغال کرده اند بسیار مناسب و ایده آل باشد زیرا زمانی که فضا تا حد زیادی با وسایل مختلف پر شده باشد در نتیجه استفاده از کاغذ دیواری های رنگ تیره چندان مناسب نخواهد بود و باعث شلوغ تر شدن فضای موجود خواهد شد.

فضاهای خلوت بهترین گزینه برای استفاده از کاغذ دیواری و پارکت با رنگ تیره

برای اینکه بتوانید به راحتی کاغذ دیواری و پارکت هایی را با رنگ تیره انتخاب و خریداری کنید باید فضای زیادی را نیز در اختیار داشته باشید و نمیتوان  پارکت و کاغذ دیواری های با رنگ تیره را در فضاهای کوچک مورد استفاده قرار داد. برای اینکه بتوانید برای فضاهای شلوغ پارکت و کاغذ دیواری های مناسب را خریداری کنید و سازگاری بسیار خوبی را نیز میان آنها برقرار نمایید باید رنگ های روشن را انتخاب کنید اما در مقابل فضاهایی که وسایل کمی در آن وجود دارند امکان استفاده از پارکت ها و کاغذ دیواری های با رنگ تیره را نیز برای شما فراهم خواهند آورد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()