09104962527
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 24 آبان 1399 در ساعت 0 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
کاغذ دیواری و پارکت کلاسیک یا مدرن؟

نقش کاغذ دیواری و پارکت در زیبایی دکوراسیون داخلی بی بدیل است و تا کنون نیز هیچ دیوارپوش و کفپوش دیگری ابداع و تولید نشده است که تا این حد زیبایی را برای دیوار و کف ساختمان به وجود آورد. در بیشتر ساختمان ها هر دو کاغذ دیواری و پارکت در کنار هم خریداری و مورد استفاده قرار میگیرند که ترکیب بسیار زیبایی را نیز بوجود می آورند. کاغذ دیواری و پارکت به طور کلی و از لحاظ شکل ظاهری به دو دسته گوناگون تقسیم بندی میشوند که یک دسته از آنها  پارکت و کاغذ دیواری های کلاسیک و دسته دیگر کاغذ دیواری و پارکت مدرن میباشد. اما سوالی که همواره مطرح است این سوال میباشد که کاغذ دیواری و پارکت مدرن یا کلاسیک  را برای دکوراسیون داخلی خریداری کنیم؟ برای خرید کاغذ دیواری و پارکت میتوان به سلیقه و علاقه خود به این سبک ها کمک گرفته و یا به تناسب آنها با دکوراسیون توجه نمود.

انتخاب کاغذ دیواری و پارکت بر اساس سلیقه

یکی از روش هایی که مردم همواره برای خرید کاغذ دیواری و پارکت انتخاب میکنند انتخاب طرح کاغذ دیواری ها و همچنین پارکت ها بصورت سلیقه ای میباشد که این سلیقه مشکلاتی را ممکن است برای خریدار بوجود آورد. سلیقه ای عمل کردن در انتخاب کاغذ دیواری و پارکت باعث میشود تا شما بدون اینکه تخصصی داشته باشید کاغذ دیواری و یا پارکتی را انتخاب کنید که طرح آن چندان مناسب دکوراسیون و فضای موجود نباشد. ممکن است شما به یک  کاغذ دیواری  و پارکت و کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر دیواری سه بعدی سبک کلاسیک علاقه نشان دهید اما دکوراسیون شما مدرن باشد که در این صورت عدم تناسب بوجود آمده در طرح ها میتواند جلوه ظاهری بدی را بوجود آورد. برای انتخاب کاغذ دیواری و پارکت باید افرادی نظر بدهند که صلاحیت و تخصص کافی و لازم را در این زمینه داشته باشند تا بتوانید یک تناسب بسیار خوب را میان این دو بوجود آورید.

انتخاب کاغذ دیواری و پارکت بر اساس نظر کارشناسان

بهترین روشی که میتوان برای خرید کاغذ دیواری و پارکت انتخاب نمود و تناسب بسیار خوبی را نیز میان دکور و این دو دیوار پوش و کفپوش نیز بوجود آورد بهره مندی از نظر کارشناسان و متخصصین اهل فن میباشد. کارشناسان با تجربه متناسب با دکور شما که میتواند مدرن باشد یا کلاسیک بهترین و مناسب ترین طرح را به شما معرفی خواهند کرد.  ممکن است حتی با دکوراسیون کلاسیک و یا مدرن شما تنها یک مدل کاغذ دیواری و یا پارکت و همچنین کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر دیواری سه بعدی مناسب و ایده آل باشد که کارشناس با بررسی فضای موجود و در کنار هم قرار دادن فاکتورهای مختلف بهترین طرح را به شما معرفی خواهد کرد.

رنگ کاغذ دیواری و پارکت مدرن و کلاسیک بسیار حائز اهمیت است

در بالا به طرح های کاغذ دیواری مدرن و کلاسیک اشاره شد اما به رنگ به کار رفته بر روی آنها اشاره ای نشد که البته از موارد بسیار مهم نیز محسوب میشود. رنگ به کار رفته بر روی کاغذ دیواری و پارکت را باید بر چه اساسی انتخاب نمود؟ برای اینکه بتوان رنگ مناسب را برای  کاغذ دیواری  و پارکت انتخاب نمود باید به میزان نور موجود در محیط توجه کرده و بر اساس آن از میان رنگ های روشن و یا رنگ های تیره رنگ مناسب را انتخاب و مورد استفاده قرار داد. در فضاهایی که میزان نور کافی نیست و محیط با توجه به کمبود نور تاریک میباشد باید از پارکت و بخصوص کاغذ دیواری هایی استفاده شود که رنگ روشن دارند زیرا میتوانند کمبود نور را تا حدی جبران کنند. اما فضاهایی که میزان نور کافی را دریافت میکنند و نور گیر خوبی دارند برای استفاده از هر کاغذ دیواری و پارکت با هر رنگی مناسب هستند و محدودیتی در این زمینه نخواهید داشت.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()