09104962527
سبد خرید 0
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ
کالا برای:

پوستر دیواری تصاویر سه بعدی

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

پوستر دیواری سه بعدی یا همان کاغذ دیواری سه بعدی از محصولات بروز دکوراسیون داخلی است که در این سالهای اخیر جایگاه خوبی در بین مردم ایران و دست اندرکاران دکوراسیون داخلی باز کرده است و از محصولات پرفروش در سالهای اخیر بوده است. 

در این مجموعه انواع پوستر دیواری با اشکال سه بعدی در سبکهای مختلف گردآوری شده است . 

پوستر دیواری های گروه دکورآفیس تماما قابل شستشو بوده و از کاغذ دیواری های باکیفیت خارجی، در ابعاد دلخواه تهیه می شود.

قیمت پوستر دیواری ها و توضیحات مربوط به آن در هر یک از آلبومها داده شده است.

جهت مشاهده کلیه طرحها ، از تمامی آلبومهای پوستر دیواری این مجموعه دیدن فرمایید.

خرید پوستر دیواری تصاویر سه بعدی

دکوراسیون داخلی و نحوه طراحی آن همواره در حال تغییر است و پوستر دیواری تصاویر سه بعدی یکی از انواع پوستر دیواری است که بسیار مورد استقبال دکوراتورهای داخلی قرار گرفته است و می توان گفت از هیجان انگیز ترین تغییراتی است که در طراحی داخلی با آن روبرو هستیم. پوستر دیواری تصاویر سه بعدی به شکل های از پیش تولید شده و سفارشی قابل تهیه و خرید هستند. اگر بخواهید به صورت آماده پوستر دیواری تصاویر سه بعدی را تهیه کنید باید دقیقاً ابعاد محلی که می خواهید پوستر دیواری تصاویر سه بعدی را در آن جا نصب کنید را بدست بیاورید و پوستری را که خریداری می نمایید دقیقا در همان ابعاد مورد نظر شما باشد زیرا در طراحی پوستر دیواری تصاویر سه بعدی معمولاً از تصاویر واحدی استفاده می شود و نمی توانید قسمت های اضافی آن را برش دهید تا به ابعاد مورد نظر شما برسد.

پوستر دیواری تصاویر سه بعدی

مزیت نصب پوستر دیواری تصاویر سه بعدی

با استفاده از پوستر دیواری تصاویر سه بعدی شما می توانید ایرادهای محل مورد نظر را بپوشانید برای مثال چنان چه دارای اتاق و یا محیطی کوچک هستید و می خواهید بزرگ تر نشان داده شود بهترین کار استفاده از پوستر دیواری تصاویر سه بعدی می باشد که از طرح های دارای عمق بر روی آن استفاده شده باشد به  این ترتیب فضا بزرگ  تر به نظر بیننده خواهد آمد. نصب پوستر دیواری تصاویر سه بعدی مانند کاغذ دیواری معمولی است. همچنین برای پوستر دیواری تصاویر سه بعدی می توانید تصویر مورد نظر خود را که البته دارای کیفیتی مناسب باشد را به فروشگاه تزئینات داخلی بر اساس ابعاد مورد نظرتان سفارش دهید تا تصویر مورد علاقه شما بر روی پوستر دیواری تصاویر سه بعدی چاپ شود. این فروشگاه همچنین اقدام به تهیه تعداد زیادی پوستر دیواری تصاویر سه بعدی نموده است تا شما مشتریان عزیز با هر سلیقه ای بتوانید پوستر دیواری تصاویر سه بعدی را خریداری نمایید.

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()